Cunnessu dui carte video à un unicu computer

U trasferimentu di successi di dati via FTP richiede una configurazione molto precisa è scrupulosa. Hè vera, in i più recenti prugrammi di i clienti, stu prucessu hè in gran parte automaticu. Tuttavia, a necessità di fà una regolazione di basa per a cunnessione rimane sempre. Facciamo un esempiu dettagliatu per sapè cume configurà FileZilla, u client FTP u più popularu oghje.

Scaricate l'ultima versione di FileZilla

Impostazioni di cunnessione di u servitore

Nantu à a maggior parte di i casi, se a cunnessione ùn hè micca cun un firewall di u router, è u fornitore di comunicazione o l'amministratore di u server ùn avè micca proposte condizioni particolari per a cunnessione via FTP, allora hè abbastanza à trasmette cuntenuti à u Gestore di u siti per trasferisce cuntenutu.

Per questi scopi, andate in u menù superiore "File", è selezziunate "Gestore di siti".

Pudete ancu andà à u Gestore di u situ cù apertura di l'icona curretta in a barra di strumenti.

Prima di noi apru Gestore di u situ. Per aghjunghje una cunnessione à u servitore, cliccate nantu à u bottinu "Nuuu situ".

Comu pudete vede, à a parte destra di a finestra, i campi diventaru dispunibuli per a messa in editazione, è à a parte sinistra, u nomu di a nova connessione - "Nuuu situ" hè apparse. Tuttavia, pudete rinominà lu cume vulete, è cumu sta cunniscenza hè più pratice per voi serà percepitu. Stu parametru ùn influenzerà micca i parametri di cunnessione.

Dopu, andate à u latu dirittu di u Gestore di u situ, è cuminciate à inserite e impostazioni per u contu "Nuuu situ" (o quant'è chjamate chjamatu diversamente). In a colonna "Host", scrive l'indirizzu in forma alfabetica o l'indirizzu IP di u servitore cun chì avemu da cunnessu. Stu valore deve esse ottenutu nantu à u servitore da a amministrazione.

U protocettu di trasferimentu di file hè selezionatu supportatu da u server à u quale ci ponemu a cunnessione. Ma, in a maiò parte di i casi, lasciamo stu valore predefinitu "FTP - protocollo di trasferimentu file".

In a criptografia di a colonna, ancu, se possibile, lascite i dati predefiniti - "Usa FTP esplicitu via TLS se dispunibule." Questu pruteghjarà a cunnessione da l'intrudu quant'è pussibule. Solu avemu i prublemi di cunnessione per mezu di una cunnessione TLS sicura, hà bisognu di sceglie a "FTP normale".

U tippu di login predefinitu in u prugramma hè piazzatu à anonimu, ma a maggior parte di l'ospiti è di i servitori ùn supportanu micca una cunnessione anonima. Allora selezziunate sì l'articolo "Normale" o "Richiesta password". Dighjà chì si sceglie u tippu normale di login, vi sarà cunnessu cun server à u riservu automaticamente senza inserisce dati addiziunali. Se sceglite "Richiedi password" ogni volta chì devi intrà a password in maniera. Ma questu metudu, ancu s'ellu ùn hè micca cunsideratu, hè più attraente da u puntu di sicurezza. Allora tu decide

In i campi seguenti "Utente" è "Password" scrivete u login è a password data à u servitore à chì vorrete cunnesse. In certi casi, pudete dopu cambiali, se vulete, compilendu u modulu adatti direttamente nantu à u hosting.

In le tabulette rimanenti di u Gestore di u situ "Avanzate", "Parametri di Trasferimentu" è "Codifica" ùn ci vole micca fà cambiamenti. Tutti i valori devenu rimanere u difettu, è solu in casu di prublemi in a cunnessione, sicondu i so motivi specifici, pudete fà cambiamenti in sti tab.

Dopu avemu inseritu tutte e impostazioni per salvarle, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Ora pudete cunnesse à u serviziu apposta passendu da u gestore di u situ à l'account desideratu.

Impostazioni generali

Oltre à e impostazioni per a cunnessione à un server specificu, ci sò impostazioni generali in FileZilla. Per impostazione predefinita, i parametri più ottimale sò piazzati in sti, quessa spesso l'utenti ùn accede micca à sta sezione. Ma ci sò casi individui chì, in l'impostazioni generali, avete bisognu di fà certi manipulazioni.

Per uttene à u manager di a configurazione generale, andate in u menu di cima "Edit", è selezziunate "Impostazzioni ...".

In a prima "Connessione" aperta, i parametri di a cunnessione sò inseriti cum'è in attesa, u numeru massimu di tentativi di cunnessione è di pausa tra attesa.

In a "FTP" tab indica u tipu di cunnessione FTP: passiva o attiva. U difettu hè tippu passivu. Hè più fiduciale, chì cun una cunnessione attiva, se ci sò firewall è impostazioni micca in u servitore, difetti di cunnessione sò pussibili.

In a sezione "Trasferimentu", pudete cunnettà u numeru di trasferimenti simultanei. In sta colonna, pudete sceglie un valore da 1 à 10, ma a predefinita hè 2 cunnessioni. Inoltre, se vulete, pudete specificà un limitu di velocità in sta sezione, ancu se per difettu ùn hè micca limitatu.

In "Interfaccia" pudete editare l'aspettu di u prugramma. Questu hè probabilmente l'unica rùbbrica di l'impostazioni generale perchè hè permissibile cambià a regolazione di difettu, ancu s'ellu hè veramente cunnessu. Quì pudete sceglie una di e quattru disposizioni per i pannelli, specifichi a postu di u log di i messageri, imposta u prugramma per spegne à u bande, fate altri cambiamenti in l'apparenza di l'applicazione.

U nomu di a scheda "Lingua" parla di per sè. Quì pudete sceglie a lingua di l'interfaccia di u prugramma. Ma, cum'è FileZilla rileva automaticamente a lingua installata in u sistema operativu è selezziunela per difettu, in a maggior parte di i casi, micca azzioni in più sò necessarie in sta sezione.

In a sezione "Edit Files", pudete assignà un prugrammu cù chì pudete editare da remotamente i file direttamente sul server senza scaricà li.

In a tabulazione "Aggiornamenti" ci hè un accessu à l'impostazione di a frequenza di cuntrolli per l'aggiornamenti. U difettu hè una settimana. Pudete purtà u parametru "ogni ghjornu", ma considerendu u tempu effettivu di l'aggiornamenti, sarà un parametru frequente inutilmente.

In a scheda "Login", pudete abilità a registrazione di un file di log, è stabilisce a so dimensione massima.

L'ultima sezione - "Debugging" ti permette di attivà u menu di debug. Ma a sta funzionalità hè dispunibule solu per l'usini assai avanzati, allora per le persone chì ghjustu cumparanu cù e funzionalità di u prugramma FileZilla, questu hè certamente impurtante.

Comu pudete vede, in a maggior parte di i casi, per u funzionamentu currettu di FileZilla, hè basta à fà impostazioni solu in u Gestore di u situ. A impostazione generale di u prugramma hè stata selezionata per difettu da u più ottimale, è ci hè un sensu di interferisce cun di esse solu se ci hè qualchi prublemi cù u funziunamentu di l'applicazione. Ma ancu in stu casu, queste regolazioni vanno impostate strettamente individualmente, cun un ochju per e funzioni di u sistema operativu, i requisiti di u fornitore è di u servitore, è ancu i antivirus è i firewall installati.