Cosa fà se Facebook hà bloccatu un account

In u prucedimentu di u travagliu cù u dispositiu, pudete cancellà accidentalmente una foto impurtata o una immagine scaricata, in cunnessione cù a quale ci hè una necessità di ripristinà u schedariu di l'immagine perduta. Questu pò esse fattu in parechji maneri.

Pigliamu e immagini perde

Per principiu, ci vole à spiegà chì micca tutti i file eliminati da u telefonu pò esse recuperati. U successu di l'operazione dipende direttamente da u tempu trà da a cancellazione è da u numaru di novu scaricatu. L'ultimu puntu pò sembraru stranu, ma quessa perchè u schedariu ùn sceglie micca cumpletamente dopu à l'eliminazione, ma cambia solu a designazione di u settore di a memoria chì occupa da u statu "Occupatu" a "Prontu à riscrivà". Appena un novu file hè scaricatu, ci hè una grande possibilità chì occuperà una parte di u settore di u "cancellatu" file.

Metudu 1: Applicazioni Android

Ci hè un gran numaru di prugrammi per travaglià cù l'image è u so recuperu. I più cumuni saranu discusse in seguito.

Google Photos

Questu prugramma deve esse cunsideratu per a so popularità trà l'utenti di i dispositivi in ​​Android. Quandu fotografendu, ogni fotogramma hè salvatu in memoria è quandu hè andatu si muta a "Carrettu". A maiò parte di l'utenti ùn accede micca, permettendu à l'applicazione di ripulisce di modu indipendente e foto supprimite dopu un certu tempu. Per ripristinà una foto scattata cù stu metudu, vi fate bisognu di u furmatu:

Important: Stu metudu pò dà un risultatu pozitivu solu sì l'applicazione hà dighjà installatu u smartphone di l'utente.

Scaricate Google Photos

  1. Apertu l'applicazione Google Photos.
  2. Skip to section "Cesto".
  3. Fighjate i prugrammi esistenti è selezziunu quelli chì avete bisognu di ripristinà, dopu cliccate nantu à l'icona in a parte superiore di a finestra per ritornà a foto.
  4. Questu metudu hè adatto solu per e foto cancellate micca più tardi à u termine. A media, i schedari eliminati sò conservati in u paniere per 60 ghjorni, duranti elli chì l'usu avete a possibilità di rimborsarli.

Diskdigger

Sta applicazione esegue una scansione di memoria completa per identificà i file esistenti è recentemente cancellati. Per una maghjine efficacità, i diritti di radice sò richiesti. A differenza di u primu prugramma, l'usu sarà capace di recuperà micca e foto scattate da ellu, ma ancu e immagini scaricate.

Scaricate DiskDigger

  1. Per cumincià, scarica è installa u cliccendu nantu à u ligame di sopra.
  2. Aprite l'applicazione è cliccate nantu à u bottinu. "Ricerca Simulare".
  3. Tutti i schedari esistenti è recentemente cancellati saranu visualizzati, selezziunu quelli chì dì bisognu à ripristinà è cliccate nantu à l'icona corrispondente in cima di a finestra.

Ripruduciu foto

I diritti di radice ùn sò necessarii per chì questu prugramma funziunassi, ma a possibilità di truvà una foto lunga cancellata hè abbastanza bè. Quandu avete principiatu per primu dispositivo, scanerà automaticamente a memoria di u dispositiu cù a rimozione di tutte e immagini, dipende da a so posizione originale. L'esempiu di a prima applicazione, i schedari esistenti è sguassati saranu mostrati insieme, ciò chì puderà cumparmanu l'utente.

Scaricate foto applicazione di recuperu

Metudu 2: Software per PC

In più di recuperu cum'è descrittu sopra, pudete aduprà un software speciale per PC. Per aduprà stu metudu, l'utente avrà bisognu à cunnesse u dispositiu per mezu di un cavu USB à u computer è esegui unu di i prugrammi spiciali citati in un articulu separatu.

Leggi ancu: Software per riparazioni di foto in PC

Unu di elli hè GT Recovery. Pudete travaglià cun esse da un PC o un smartphone, ma per l'ultimi bisognu diritti di root. Sì ùn sò micca dispunibili, pudete aduprà a versione PC. Per questo:

Scaricate GT Recovery

  1. Scaricate è scompattate l'archive risultante. Tra i schedari dispunibili, selezziunate l'elemento cù u nomu GTRecovery è l'espansione * exe.
  2. Quandu vi principiate, vi verrà dumandatu di attivà a licenza o aduprà u periodu di prova gratuita. Cliccate nantu à u bottinu per cuntenere. "Pruvenza gratuita"
  3. U menu chì si aprite contene parechje opzioni per recuperà i file. Per rende i ritratti nantu à u smartphone, selezziunu Recuperazione dati mobili.
  4. Aspettate chì a scansione sia completa. Dopu chì u dispositivu si trova, cliccate nantu à ellu per cuminciare a ricerca di immagini. U prugramma visualizzerà e foto truvate, dopu chì l'utente duverà selezziunu e cliccate solu "Ripristinare".

I modi descritti sopra aiutanu à ritornà l'immagine persa nantu à u dispositivo mobile. Ma l'efficacità di a prucedura dipende da quantu tempu u schedariu hè statu eliminatu. A propositu, a riparazione ùn pò esse sempre efficace.