Errore 0x800F081F è 0x800F0950 quandu hè installatu .NET Framework 3.5 in Windows 10 - cume si risolve

A volte, quandu l'installazione di .NET Framework 3.5 in Windows 10, un errore 0x800F081F o 0x800F0950 "Windows ùn pò truvà i file richiesti per fà i cambiamenti dumandati" è "Fallu à applicà i cambiamenti" si vede, è a situazione è abbastanza cumuni è ùn hè micca faciule da capisce ciò chì ùn hè .

Questu tutoriu dettaglie parechje maniere di risolve l'errore 0x800F081F quandu installa u cumpunente .NET Framework 3.5 in Windows 10, da più simile à più cumplessa. L'installazione stessa hè descritta in un articulu separatu Cumu installà u .NET Framework 3.5 è 4.5 in Windows 10.

Prima di principià, fighjate chì a causa di l'errore, in particulare 0x800F0950, pò esse disattivata, disattivata Internet o chjappatu l'accessu à i servitori di Microsoft (per esempiu, se avete spegnutu a sorveglianza di Windows 10). A volte anu causatu da antivirus è firewall di terze parti (pruvate di disabilitallu temporaneamente è ripetite l'installazione).

Installazione manuale di u .NET Framework 3.5 per risolve l'errore

A prima cosa da fendene quandu avete l'errore durante l'installazione di u .NET Framework 3.5 in Windows 10 in "Installazione di Componenti" hè di aduprà a riga di cume per l'installazione manuale.

A prima opzione consiste in l'usu di i componenti di storage internu:

  1. Run di un prompt di comando cum'è amministratore. Per fà quessa, pudete cuminciare a digità "Linea di comando" in a ricerca nantu à a barra di ditte, poi cliccate à dirittu destro nantu u risultatu truvatu è sceglite "Run as administrator".
  2. Inserite u cumandamentu
    DISM / Online / Enable-Feature / FeatureName: NetFx3 / All / LimitAccess
    e premete Invescia.
  3. Se tuttu si spicca bè, fate chjò a promptu di u comando è ripartite u computer ... NET Framework5 sarà installatu

Se questu metudice hà pussutu dinò avè un errore, pruvate à utilizà l'installazione da a distribuzione di u sistema.

Avete bisognu di scaricà è montà a immagine ISO da Windows 10 (sempre in a stessa profondità di bit chì avete installatu, fate un clic destro nantu à l'immagine per montà è selezziunate "Connettiti". Vede Cumu scaricà l'ISO originale 10 di Windows, o, dispunibule, cunnessu una unità flash USB o un discu cun Windows 10 à u computer. Dopu à ciò, fate i passi chì seguite:

  1. Run di un prompt di comando cum'è amministratore.
  2. Inserite u cumandamentu
    DISM / Online / Enable-Feature / FeatureName: NetFx3 / All / LimitAccess / Source: D:
    induve D: hè a lettera di a immagine muntata, di u discu o di l'unità flash cù Windows 10 (in a mo schermata a lettera J).
  3. Se u cumandamentu hè statu riesce, ripartite u computer.

Cù alta prubabilità, unu di i metudi descritti sopra aiuta à risolve u prublema è l'errore 0x800F081F o 0x800F0950 sarà riparatu.

Correzione di l'errori 0x800F081F è 0x800F0950 in l'editor di u registru

Questu metudu pò esse utili quandu l'installazione di .NET Framework 3.5 si faci in u computer di l'impresa, induve u so servitore hè utilizzatu per l'aggiornamenti.

  1. Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera, inserisci regedit è preme Invesione (Win hè a chjave cun u logu di Windows). L'editor di u registru apri.
  2. In u editore di u registru, andate in sezione
    SOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE Politiche Microsoft Windows WindowsUpdate
    Sì ùn ci hè nisuna sezione, crea.
  3. Cambia u valore di u parametru chjamatu UseWUServer à 0, chjude l'editor di u registru è ripartisce u computer.
  4. Pruvate l'installazione cù "Accendu è spente di i componenti di Windows".

Se u metudu propositu hà aiutatu, dopu stallazione di u cumpunente vale a pena cambià u valore di u parametru in u originale (s'ellu avia un valore di 1).

Ulteriori informazioni

Qualchì infurmazione in più chì pò esse utile in u cuntestu di l'errori per l'installazione di .NET Framework 3.5:

  • Ci hè una utilità nantu à u situ di Microsoft per risolve i problemi cun installazione di u .Net Framework, chì si trova in //www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30135. Ùn pò micca ghjudicà a so efficacia, di solitu l'errore hè statu correttu prima di a so applicazione.
  • Cum'è l'errore in questione hà una cuntrollu diretta nantu à a capacità di cuntattà Windows Update, se avete in qualche mancia discontinuu o blocatu, prova di l'attivà torna. Sò ancu nantu à u situ ufficiale //support.microsoft.com/ru-ru/help/10164/fix-windows-update-errors strumentu disponibile per a risoluzione automatica di i problemi di u centru di l'aggiornamentu.

U situ Web di Microsoft hà un prugrammu di installatore .NET Framework 3.5 offline, ma per e versioni precedenti di u SO. In Windows 10, carica solu u cumpunente, è in mancanza di una cunnessione Internet, rapporta un errore 0x800F0950. Scaricà a pagina: //www.microsoft.com/en-RU/download/confirmation.aspx?id=25150