Controlli ActiveX in Internet Explorer

Links - unu di i principali strumenti per travaglià in Microsoft Excel. Sò una parte integrale di e formule chì sò usate in u prugramma. Alcuni di elli sò usati per andà à altri documenti o ancu risorse in Internet. Facemu capisce cumu creà diversi tipi di espressioni referenziali in Excel.

A creazione di vari tipi di ligami

Sò subitu rimarcatu chì tutte le espressioni di riferiment ponu esse spartite in duie grandi categorie: destinate à i calcoli cum'è parte di formule, funzioni, altri strumenti è usatu per andà à l'oggetto specificatu. Questu hè ancu chjamatu ipertestuali. Inoltre, i link (links) sò divisi in interni è esterni. Interna hè e espressioni referenziali in u libru. U più spessu si utilizanu per i calcoli, cum'è parte di una formula o di un argumentu di funzione, puntendu à un oggettu specificu chì cuntene i dati da trattà. Questa categoria include quelli chì si riferiscenu à u locu in un altru fogliu di u documentu. Tutti quanti, a so proprietà, sò divisi in parenti è assoluti.

I ligami esterni si riferenu à un oggettu chì hè fora di u libru attuale. Questu pò esse un altru cartellu Excel o un locu in esse, un documentu di un furmatu diversu, o ancu un situ web in Internet.

U tippu di creazione dipende da chì tipu si vulete creà. Eguite in diversi modi in più dettu.

Metudu 1: creà ligami in formule in un unicu stratu

Prima di tutti, guardami cumu creà varie opzioni per i ligami versu formule, funzioni, è à altri strumenti di calculu Excel in un un uni sciculu. Dopu à tutti, sò più spessu aduprati in pratica.

L'espressione di referenza più simile sembra:

= A1

L'attributu obbligatori di l'espressione hè u segnu "=". Solu quandu instalanu stu simbulu in a cella prima di l'espressione, sarà percepitu cum'è riferente. Un attributu richiestu hè ancu u nome di a colonna (in stu casu A) è u numeru colonna (in questo casu.) 1).

Espressione "= A1" dice chì l'elemento in cui hè installatu tira i dati da un oggettu cù coordinate A1.

Se cambemu l'espressione in a cella induve u risultatu hè espositu, per esempiu, nantu à "= B5", allora i valori da l'oggiu cù coordinate saranu truvati in lu B5.

Cù l'aiutu di i link, pudete ancu fà diverse operazioni matematiche. Per esempiu, scrivemu l'espressione seguente:

= A1 + B5

Cliccate u pulsante Enter. Ora, in l'elemento duve si trova questa espressione, i valori chì sò messi in l'oggetti cù coordinate saranu riassunti. A1 è B5.

U listessu principiu hè adupratu per divisione, multiplicazione, sottrazione è ogni altra operazione matematica.

Per scrive un link separatu o cum'è una parte di una formula, ùn hè micca necessariu cundutele da a tastiera. Appena ponu u caratteru "=", è dopu cliccatu sinu nantu à l'oggetto à chì vorresti riferisce. U so indirizzu sarà affissatu in l'oggiu duve u segnu hè installatu è uguale.

Ma ci vogliu notà chì u stile di e coordinate A1 micca l'unica chì pò esse aduprata in e formule. In parallelu, Excel funziona in stile R1C1in chì, à u cuntrastu à a versione precedente, i coordinati sò designati micca cù lettere è numeri, ma solu di numeri.

Espressione R1C1 hè equivalente à A1è R5c2 - B5. Hè cusì, in stu casu, à diffe u stilu A1in u primu postu sò e coordinate di a linea, è a colonna - in a seconda.

Entrambi i stili sò echivalenti in Excel, ma a scala di cuttate predefinita hè A1. Per cambià u situ à a vista R1C1 richiestu in i parametri Excel in a sezione "Formule" marcà a scatula "Link Style R1C1".

Dopu à quessa, i numeri appariranu invece di e lettere in a barra di coordinate orizzontale, è l'espressioni in a barra di formule sarà simule R1C1. Inoltre, espressioni scritte micca cù l'aggiunta di coordinate manualmente, ma cliccendu nantu à l'oggiu curtu, saranu visualizati cum'è un modulu relativu à a cella in cui sò installati. L'imagine qui sotto hè una formula.

= R [2] C [-1]

Se scrivite l'espressione manualmente, hà a forma impurtante R1C1.

In u primu casu, u tippu relativu hè statu presentatu (= R [2] C [-1]), è in a seconda= R1C1) - assolutu. I ligami assoluti si riferiscenu à un oggettu specificu, è parente - à a posizione di l'elemento relativu à a cella.

Se tornu à u stile standard, allora i ligami relativi sò A1è assolutu $ A $ 1. Per difettu, tutti i ligami creati in Excel sò relativi. Quellu si rifletti in u fattu chì quandu si copia cù u marker di riempimentu, u valore in elli cambia in quantu à u muvimentu.

  1. Per vede cumu si vederà in pratica, cunsultate da a cella A1. Piazzà u simbulu in qualunque elementu vacante di u zuccaru "=" è cliccate nantu à l'oggiu cù e coordinate A1. Dopu chì l'indirizzu hè visualizatu in a formula, cliccemu nantu à u pulsante Enter.
  2. Posa u cursore in u lìattu inferu dirittu di l'oggiu in cui u risultu di a formula hè visualizatu. U cursore hè trasformatu in un marcatore di riempimento. Fighjà u pulsu sinu di u mouse è trascina u puntatore parallele à u rughjonu cù i dati che vogliono copià.
  3. Dopu chì a copia hè stata cumpletata, vede chì i valori in i elementi successivi di u intervallo sò diversi da u primu elementu (copiatu). Se sceglite una cella induve ci hà copiatu i dati, allora in a barra di formule puderete vede chì u ligame hè statu cambiatu in quantu à u muvimentu. Questu hè un segnu di a so relatività.

A prupietà di a relatività à volte aiuta assai à travaglià cù formule è tabelle, ma in certi casi si deve copià a formula esatta senza cambiamenti. Per fà quessa, u ligame deve esse convertitu in assolutu.

  1. Per fà a trasformazione, hè basta à messe u simbulu di u dollaru (vicinu à e coordinate orizzontale è verticale)$).
  2. Dopu aduprà u segnu di riempimento, pudete vede chì u valore in tutte e celle successive hè visualisatu esattamente uguale cum'è in u primu. Inoltre, quandu tu survolu nantu à qualunque oggettu da u range inferiore in a barra di formula, pudete vede chì i ligami restanu assolutamente invariati.

In più di assolutu è parente, ci sò ancu ligami mixti. In queste, o e coordinate di i dollari di a colonna sò marcate cù un signu di u dollaru (esempio: $ A1),

o solu le coordinate di a linea (esempio: A $ 1).

U segnu di u dollaru pò esse inseritu manualmente, cliccendu nantu à u simbulu currente di a tastiera ($). Sarà evidenziatu se in a disposizione di tastiera in Inglese in maggiore u maestru cliccate nantu à a chiavi "4".

Ma ci hè un modu più pratice per aghjunghje u caratteru specificatu. Avete basta à selezziunà l'espressione di riferimentu è premete a tasca F4. Dopu à quessa, u signu di u dollaru apparirà simultaneamente in tutte e coordinate in orizzontale è in verticale. Dopu avè urdinatu di novu F4 u link hè convertitu in mixtu: u simbulu di u dollaru resterà solu à e coordinate di a linea, è à e coordinate di a colonna scapparà. Ancu una spinta F4 causerà l'effettu opposatu: u simbulu di u dollaru appare à e coordinate di e colonne, ma scumpa à e coordinate di e righe. Dopu cliccate F4 u link hè convertitu in parente senza i segni di u dollaru. U prossimu prughjettu face assoluta. È cusì una nova circonda.

In Excel, pudete riferisce non solu à una cella specifica, ma ancu à l'intera gamma. L'indirizzu di l'indirizzi pari à e coordinate di a parte superiore sinistra di u so elementu è in u dirittu inferiore, separati da un colon:). Per esempiu, u intervallo evidenziatu in l'immagine sottu hà e coordinate A1: C5.

Di conseguenza, u ligame per stu array vedrà cum'è:

= A1: C5

Lezione: Legami assoluti è relativi in ​​Microsoft Excel

Metudu 2: creà ligami in e formule à l'altri stracci è libri

Prima di quì, anu cunsideratu azzioni solu in un unghjettu. Ora vedemu cumu si riferisce à un locu nantu à un altru fogliu o ancu un libru. In questu ultimu casu, ùn serà micca un ligame interno, ma un ligame esterno.

I principii di a creazione sò esattamente uguale cum'è noi cunsideratu sopra quandu agisimu nantu à un unu stratu. Solu in stu casu, avete bisognu di specificà in più l'indirizzu di u fogliu è di u libru induve a cella o a gamma si trova à quale vo vulete riferisce.

Per fà u riferimentu à u valore in un altru fogliu, avete bisognu trà u segnu "=" è e coordinate di a cella anu indicatu u so nome, dopu stabilitu u puntu esclamativo.

So legà a cella nantu à Fogliu 2 cun coordinate B4 avarà l'aspettu di quessa:

= Sheet2! B4

L'espressione pò esse guidata manualmente da a tastiera, ma hè molto più faciule per fà u seguitu.

  1. Piazzà u segnu "=" in l'elemento chì cuntene l'espressione riferita. Dopu, dopu, usando u scorciagione sopra a barra di statu, andate à u fogliu in cui si trova l'oggiu à chì vo vulete riferisce.
  2. Dopu a transizione, selezziunate l'oggetto (cella o intervista) è cliccate nantu à u bottinu Enter.
  3. Dopu à quessa, un ritornu automaticu à u fogliu precedente si verrà accadrà, ma u ligame avemu bisognu hè generatu.

Ora lasciamo capè cumu si riferisce à un elementu situatu in un altru libru. Prima di tuttu, avete bisognu di sapè chì i principii di u travagliu di varie funzioni è di l'utili Excel cù altri libri sò diversi. Certi di esse travaglianu cù l'altri schedari Excel, ancu quandu sò chjusi, mentri chì altri necessitanu u lance di sti schedari per interagisce.

In cunnessione à queste caratteristiche, u tippu di ligame cù altri libri hè differente. Sì incastellitu à un attrezziunamentu chì funziunera solu cù u esecuzione di i file, in questo casu, pudete semplicemente specificà u nome di u libru à chì fate. Se avete intenzu di travaglià cun un archiu chè no vo vulete aprire, allora in stu casu bisognu dì specificà u chjassu cumpletu per esse. Se ùn cunniscite micca in quale manera vi lavàte cù u file, o ùn sapete micca sicuru cumu un utrau particulare pò travaglià cun tale, allora in questo casu, hè megliu specificà u chjassu cumpletu. U superfluu micca sicuru.

Se avete bisognu di riferisce à un oggettu cù un indirizzu C9situatu nantu à Fogliu 2 in un novu libru chjamatu "Excel.xlsx", allora scrivite a espressione chì seguita in l'elemento di fogliu in cui u valore hè esce:

= [excel.xlsx] Sheet2! C9

Se avete intenzu di travaglià cù un documentu chjusu, allora ponu, per mezu di altre cose, specificà u caminu di a so posizione. Per esempiu:

= 'D: Nova cartella [excel.xlsx] Sheet2'! C9

Come in u casu di creà una espressione di cunnessione nantu à un altru stratu, quandu crei un link à un elementu di un altru libru, pudete sì entrà manualmente, o selezziendu a cella rispettiva o un intervallo in un altru schedariu.

  1. Mette u carattere "=" in a cellula induve l'Espressione riferita si trova.
  2. Poi aprite u libru chì voglii parlà s'ellu ùn hè micca eszitu. Facemu clicchjatu nantu à u so lenzuu in quellu locu in cui hè richiesta à riferisce. Dopu cliccate nant'à Enter.
  3. Ci hè un ritornu automatuu à u libru precedente. Comu pudete vede, avete già un link à l'elementu di u schedariu chì hà cliccatu nantu à u passu precedente. Ci contiene solu u nome senza u parcorsu.
  4. Ma se fermemu u schedariu riferitu, u ligame hè subitu trasformatu automaticamente. Puderà vede u chjassu cumpletu per u schedariu. Dunque, se una formula, funzione, o strumentu supporta u travagliu cù i libreti chjusi, allora chì, per via di a trasformazione di l'espressione di riferimentu, pudete truvà apprezzatu di sta opportunità.

Comu pudete vede, ponendu un ligame à un elementu di un altru file cliccendu nantu à elli ùn hè micca solu più praticchiu di l'ingressu manualmente, ma ancu più universale, chì in questu u ligame hè trasformatu secondu se u libru à u quale si riferisce hè chjappu, o aperta.

Metudu 3: funzione DFID

Un'altra opzione di riferimentu à un oggettu in Excel hè aduprà a funzione FLOSS. Questu strumentu hè prughjettu precisamente per creà espressioni di riferimento in forma testuale. I link creati in stu modu sò chjamati dinò "super-assoluti", chì sò cunnessi à a cella indicata in esse ancu di più forte di e espressioni tipiche assolute. A sintassi di sta dichjarazione hè:

= FLOSS (riferimento; a1)

"Link" - Questu hè un argumentu chì si riferisce à a cella in forma di testu (avvolta in virgulette);

"A1" - un argumentu facultativu chì determina in u stile chì le coordinate sò aduprate: A1 o R1C1. Se u valore di stu argumentu "VERU"poi a prima opzione hè valida se "FALSE" - dopu u secondu. Se questu argumentu hè omessu in tuttu, allora per difettu si consideranu chì u tippu di indirizzu hè adupratu. A1.

  1. Marcate l'elementu di u fogliu in u quale a formula si trova. Facemu clic nantu à l'icona "Inserisci funzione".
  2. In Wizard di funzione in blocu "Links è matrici" festà "DVSSYL". Pressu "OK".
  3. A finestra d'argumentu di a dichjarazione hè aperta. In u campu Cell Link impostate u cursore è selezziunate l'elementu nantu à u fogliu chì vulemu cundà cliccendu u mouse. Dopu chì l'indirizzu hè visualizatu in u campu, noi "avvoltu" in citazioni. U secondu campu ("A1") lasciate in bianco. Cliccate nantu à "OK".
  4. U risultatu di u prucessu di sta funzione hè visualizatu in a cellula selezionata.

Più dettagliu i vantaggi è sfumature di u travagliu cù a funzione FLOSS discutitu in una lezzione separata.

A Lezione: A Funzione FIDE in Microsoft Excel

Metudu 4: Crea Hyperlinks

I hyperlinks sò diversi da u tippu di ligami chì guardamu sopra. Ùn serve micca per "tirau" i dati da altre zone à a cella induve sò situate, ma per fà a transizione quandu cliccate nantu à l'à a quale si riferiscenu.

  1. Ci sò trè modi per andà à a finestra di creazione di u ipertestu. À sente u primu di quelli, avete bisognu di selezziunà a cella in cui hè inseritu u hyperlink, è cliccanu nantu à u cù u cliccate cù u dirittu di u mouse. In u menù contestuale, selezziunate l'opzione "Hyperlink ...".

    Invece di a selezzione di l'elemento induve l'inserimentu hyperlink hè inseritu, pudete andà à la tabulazione "Inserisci". Ci vene nantu à u nastro chì vulete cliccà nantu à u pulsante. "Hyperlink".

    Inoltre, dopu avè selezionatu una cella, pudete applicà una battitura CTRL + K.

  2. Dopu applicazione di una di sti trè opzioni, una finestra di creazione di hyperlink aprirà. A parte sinistra di a finestra pudete sceglie l'oggetto chì vulete contattà:
    • Cù un postu in u libru attuale;
    • Cù un novu libru;
    • Cù un situ web o un schedariu;
    • Da e-mail.
  3. Per difettu, a finestra si mette in u modu di cumunicazione cù u lima o a pagina web. Per associà un elementu à un file, in a parte centrali di a finestra, cù l'utili di navigazione, avete bisognu di andà à u cartulare di u discu rigiu duve si trova u file, è selezialu. Pò esse una cartula Excel o un schedariu di qualunque altra furmazione. Dopu chì e coordinate saranu visualizzate in u campu "Indirizzu". Dopu, per finalizà l'operazione, cliccate nantu à u pulsante "OK".

    Se ci hè bisognu di fà una cunnessione cù u situ, allora in questo casu in a stessa sezione di a finestra per creà un hyperlink in u campu "Indirizzu" avete bisognu di specificà l'indirizzu di a risorsa web desiderata è cliccate nantu à u pulsante "OK".

    Se avete bisognu di specificà un hyperlink à un locu in u libru attuale, avete da andà à a sezione "Link to place in document". Ulteriormente in a parte centrali di a finestra hè necessariu specificà a folla è l'indirizzu di a cella cù a quale vulete fà a cunnessione. Cliccate nantu à "OK".

    Sì avete bisognu di creà un novu documentu Excel è de fà un ligame cù un hyperlink à u libru attuale, avete da andà à a sezione "Link à un novu documentu". Dopu in a zona centrali di a finestra, dà un nome è indica a so posizione nantu à u discu. Dopu cliccate nantu à "OK".

    Se vulete, pudete legà un articulu di foglio cù un hyperlink, ancu cù un email. Per fà quessa, andate in a sezione "Link to Email" è in u campu "Indirizzu" specificate e-mail. Klaatsay nantu à "OK".

  4. Quandu u hyperlink hè statu inseritu, u testu in a cella in cui hè situata, diventa blu di default. Ciò significa chì u hyperlink hè attivu. Per andà à l'oggiu cù u quale hè associatu, basta dopu cliccanu nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.

In più, un hyperlink pò esse generatu cù una funzione incorporata chì hà un nome chì parla da se so - "HYPERLINK".

Sta dichjarazione hà a sintassi:

= HYPERLINK (indirizzu; nome)

"Indirizzu" - Un argumentu chì indica l'indirizzu di un situ web in Internet o un schedariu nantu à u discu duru chì vulete stabilisce una cunnessione.

"Nome" - Un argumentu in forma di testu chì sarà visualizatu in l'elemento fogliu chì cuntene u hyperlink. Questu argumentu hè opzionale. S'ellu ùn hè micca accettatu, l'indirizzu di l'oggje à chì cunduce a funzione si pò spiegà in l'elemento foglio.

  1. Selezzi a cellula in cui u hyperlink sarà messu, è cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
  2. In Wizard di funzione vai à a sezione "Links è matrici". Marcate u nome "HYPERLINK" è cliccate nantu à "OK".
  3. In u casu di argumentu in u campu "Indirizzu" avemu specificu l'indirizzu nantu à u situ o u schedariu di Winchester. In u campu "Nome" scrivite u testu chì sarà visualizatu in l'elemento fogliu. Klaatsay nantu à "OK".
  4. Dopu à questu, u hyperlink sarà creatu.

Lezione: Cumu fà o rimuovere i ligami in Excel

Avemu scupiatu chì in e tabelle Excel ci sò dui gruppi di ligami: quelli chì sò aduprati in e formule è quelli chì servenu per a transizione (hyperlinks). Inoltre, sti dui gruppi sò divisi in parechje varietà più chjucate. L'algoritimu di a procedura di creazione dipende da u tipu specificu di ligame.