Malgradu a popolarità di i servizii di streaming chì furniscenu a capacità di ascultà qualunque musica online, parechji utilizatori preferenu ancora mantenere i file audio in situ: in un PC, un telefonu o un lettore. Comu qualsiasi multimedia, tali cuntenuti ponu formati completamente diversi, è cusì pò vene spessu à a necessità di cunvertisce. Pudete cambià l'estensione audio cù l'aiutu di un prugramma di cunvertitori speciale, è vi avemu da parlà di unu di elli oghje.
MediaHuman Audio Converter è un cunvertitore di file audio à utà faciule chì supporta tutti i furmati cumuni è hè completamente libaru. Oltre à cunvertisce direttamente i dati, stu software fornisce una serie di altre funzioni supplementari. Considerà tutti in più in dettaglio.
Convertite i file audio
U principale, ma luntanu da l'unica funzione di u prugramma chì tenemu in considerazione hè a cunversione di l'audio da un formatu à un altru. Fra i supportati sò in perdite - MP3, M4A, AAC, AIF, WMA, OGG, è senza perdita - WAV, FLAC è Apple Lossless. L'estensione originale di u schedariu hè automaticamente rilevata è l'uscita hè selezionata nantu à a barra di strumenti o in l'impostazioni. In più, pudete definisce u vostru formatu predefinitu preferitu.
Rompendu e immagini CUE in tracce
Lossless Audio, sì FLAC o u so omu di Apple, hè spessu distribuitu in immagini CUE, perchè parechji prugrammi digeriscono registrazioni o CDs cù musica in sta forma. Stu furmatu offre a più alta qualità di audio pussibule, ma u so svantaghju hè chì tutte e tracce sò "raccolte" in un solu file, eccettu a possibilità di cambià. Pudete dividerlo in tracce audio separate usando MediaHuman Audio Converter. U prugramma rileva automaticamente e immagini CUE è mostra quantu piste anu da spartite. Tuttu u restu di l'utente hè di selezziunate u furmatu preferitu per esportà è inizià a conversione.
Operà cun iTunes
I patroni di a tecnulugia di Apple, cum'è quelli chì utilizanu iTunes per ascultà musica o cume un mezu per accede à u serviziu Apple Music, ponu uttenzi MediaHuman Audio Converter per convertì playlists, albums, o tracce individuale da a so libreria. Per questi scopi, una chjave separata hè pruposta nantu à u pannellu di cuntrollu. Cliccando nantu à stu bottinu lancia i aytyuns è si sincronizza cun ellu.
U oppositu hè ancu pussibule: aghjunghjendu tracce è / o album, playlist convertite cù u convertitore in a biblioteca di iTunes. Questu hè fattu in a sezione di l'impostazioni è, logicu, solu i formati compatibili cù Apple sò supportati.
Elaborazione di lotti è multithreaded
MediaHuman Audio Converter hà a capacità di convertisce un file in lotti. Hè cusì, pudete aghjunghje più tracce in una volta, stabilisci i parametri generali è cumincià a cunvertenza. In più, a pratica stessa hè fatta in a modalità multi-stream - parechji file sò trattati simultaneamente, accelizà in modo significativu a cunversione di album, playlists è playlists grandi.
Salvà una struttura di directory
Se i file audio convertibili sò situati in u cartulare radice di Windows (rùbbrica "Musica" nant'à u discu sistema), u prugramma pò tene a struttura di i cartelli originali. In molti casi, questu hè molto pratice, per esempiu, quandu una copia digià numerica di un discu compact o di una discografia sana d'un artista hè in una unità C, è ogni album di a quale si trova in un catalogu separatu. Se attivate sta funzione in l'impostazioni, a posizione di e cartelle cù e registrazioni audio convertite sarà uguale cum'è prima a procedura.
Ricercà è aghjusta copertine
Tutti i file audio ùn includenu micca un metadatu cumpletu: u nome di l'artista, u nome di a canzone, l'album, l'annu di liberazione è, soprattuttu, a cover. Puru chì u schedariu audio sia dotatu di tag ID3, almenu in parte, MediaHuman Audio Converter pò truvà e "tira in su" immagini da famosi servizii web cum'è Discogs è Last.FM. Per una maghjine efficacità, pudete attivà a ricerca di e immagini di Google in l'impostazioni. Dunque, se a pista aghjunta à u prugramma hè solu un "nudu", dopu à cunvertisce, cù un alto gradu di prubabilità, ottiene una copertura ufficiale. Un pocu, ma assai piacevule è utile, soprattuttu per quiddi chì sò abituati à mantene l'ordine in a so media library, cum'è quellu visuale.
Impostazioni avanzate
Avemu casuale già citatu parechje di e impostazioni di u prugramma in u corsu di u testu, ma cunservamu i principali. In "Impostazioni", chì ponu esse accessu premendu u pulsante corrispondente in u pannellu di cuntrollu, pudete cambià e / o definisce i parametri seguenti:
- Lingua di l'interfaccia;
- A opzione di creà u nome di u schedariu audio;
- Azione dopu cunvertita (nunda o uscita da u prugramma);
- Autumate alcune operazioni (per esempiu, dividendu un CUE, iniziendu una cunversione, cumportendu cù i file sorgenti à a fine di u prucessu);
- Abilita o disabilita notifiche;
- Selezziunate u formatu di a cunversione è a qualità finale di i file audio;
- U caminu per salvà l'impostazione predefinita o assignà l'esportazione à a cartella cù i file sorgenti;
- Aggiungere i file convertiti in a biblioteca di iTunes (se u formatu hè supportatu) è ancu selezziunate una playlist specifica per elli;
- Abilità o disabilite a conservazione di a struttura di i cartelli originali.
Virtues
- Distribuzione gratuita;
- Interfaccia russificata;
- Supporto per formati audio attuali;
- A capacità di batch cunvertisce i file;
- Disponibilità di e funzioni supplementari.
Inconvenienti
- Mancu di lettore integratu.
MediaHuman Audio Converter hè un cunvertitore eccellente di file audio, dotatu di tutti i strumenti necessari per risolve u prublema. U prugramma, cum'è dighjà menzionatu, supporta tutti i formati audio cumuni, è una integrazione stretta cù i servizii web popolari hè un Bonus bonu per a funzionalità principale. In più, grazie à u mudellu di distribuzione gratuita è l'interfaccia di lingua russa, ogni utilizatore pò imparà è aduprà.
Scaricare MediaHuman Audio Converter for free
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: