Movavi Video Suite - una grande collezione di prugrammi per a trasfurmazione è a conversione di video, audio è immagini, è à travaglià cù dischi è immagini.
Pruducimentu video
U prugramma hà in a so composizione un ammanu arsenale di strumenti per travaglià cù i file video.
L'editor di video ti permette di tagliare, tagliare è girà u cuntenutu di e tracce, è a correzione di u culore. In più di u video, pudete aggiungere transizioni interessanti, tituli, adesivi, diverse forme, attivà l'animazione, è ancu aduprà a funzione di Croma Key, chì elimina un certu culore da i fotogrammi. Inoltre, direttamente da l'interfaccia editore, pudete registra video da una webcam o di un schermu è fate cunnisciuta da un microfunu.
Converter aiuta à cunvertisce i file video di un formatu à ogni altru, supportatu da u prugramma. Prima di cunvertisce a pista, pudete spuntà un pocu prucessu - tagliata, rotà, aghjunghje filigrane è sottotituli.
A funzione di registrazione da u schermu ti permette di catturà video da u desktop. In u parallellu cù a foto, u prugramma hè capace di scrive sona è immagine da una webcam. L'entrata "à u vola" aghjusta l'azione di i tasti è u cursore di u mouse. U lugatu resultante pò esse immediatamente caricatu in YouTube.
A catturamentu da sorgenti esterni permette di registrà video da telecamere, ancu in u formatu AVCHD, sintonizzatori TV, è digerite l'infurmazioni da i media VHS.
Usendu a funzione di taglio di video, pudete dividere un film in clip separati, tagliate i frammenti inutili è salvà u risultatu sia in un univu un grande lìchju sia in parechji piccoli.
Per vede i clip creati in u prugramma ci hè un lettore praticu cù i cunfusioni standard per tale software.
U travagliu cù u sonu
Movavi Video Suite offre di aduprà diversi attrezzi per travaglià cù audio.
Converteru audio converte i file audio in vari formati. U modulu include ancu a funzione di normalizazione è riduzione di rumu.
Per ricordà l'audio in u prugramma ci hè un semprechju purtariu chì ùn pò micca fà nunda, fora di catturà u sonu da u microfunu.
A musica hè ghjucata cù u stissu lettore multimediale.
U travagliu cun immagini
Per travaglià cù e foto è tutte e altre fotografie in u prugramma ci sò trè moduli.
Image Converter funziona cù u listessu principiu cum'è i moduli precedenti. E immagini sò convertite in sei furmati, cum'è specificamente per LiveJournal o Tumblr.
E presentazioni sò create in u listessu editori di i video. Per aiutà l'utente hè data u Wizard, chì aghjusta automaticamente transizioni random di e singole immagini. U tempu di presentazione è a velocità di transizione pò esse persunalizata manualmente, ancu cù u so stile.
A funzione di publicazione permette di spartite e vostre foto in reti sociali o carichi à un servitore per FTP.
U travagliu cù i dischi
In questo modulu, pudete effettuà diverse operazioni cun media ottica - scrive di dati è cuntenutu media à spazii liberi, creà immagini è copie di dischi, copia l'informazioni in un computer.
Video di u stock
I sviluppatori di u prugramma, in cullaburazione cù u serviziu Storyblocks, pruponenu di sottumessero per accede à un gran numaru di video di licenza di alta qualità.
Più di 100 migliaia di clip in i vari generi sò dispunibuli di scaricatu gratuitamente, è in a versione pagata ci sò più di 5 milioni.
Virtues
- Un grande arsenale di strumenti per prucessite cuntenutu multimedia;
- A capacità di travaglià cù dischi;
- Upuntà prughjetti à e reti sociali è servitori FTP;
- A catturamentu di video è sonu da sorgenti esterne;
- Interfaccia russa.
Inconvenienti
- A licenza pagata;
- Un periodu di prova assai breve hè 7 ghjorni;
- In tutte e travaglie create in a versione di prova, ci hè una filigrana.
Movavi Video Suite hè un software chì pò facilamente rimpiazzà parechji prugrammi per travaglià cù multimedia. Un ricchi set di strumenti è di funzioni, oltre à l'interfaccia più simplificata è u costu di licenza bassa, assicuranu chì ogni utilizatore pò avè facilmente principiu è cuminciari a creazione.
Scaricatu Movavi Video Suite Trial
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: