Demu lampà u router D-Link DIR-620


A prestazione di i routers dipende da a dispunibilità di u firmware currettu. A maiò parte di sti dispositivi ùn sò micca dotati di e soluzioni di più funzionale, ma a situazione hè capaca à cambià installendu l'ultima versione di u prugrammu di sistema.

Come lampà D-Link DIR-620 router

U prucedimentu di lampà u router in questione ùn hè micca troppu diversu da u restu di i dispositivi d'azienda di D-Link, sia in termini di l'algitimu generale di azzioni, sia in termini di complessità. Prima, esaminemu duie regule principali:

  • Hè estremamente indiziuvabile iniziare u prucessu di l'aggiornamentu di u software di sistema di u router nantu à una rete wireless: tale cunnessione pò esse instabile, è porta à errori chì ponu disattivà u dispositivo;
  • A potenza di u router è di u computer di destinazione durante u firmware ùn deve micca esse interromputa, cusì hè bè di cunnesse dui dispositivi à l'alimentu ininterruptible prima di iniziare a manipolazione.

In realtà, a prucedura di l'aggiornu di u firmware di a maggior parte di i mudelli di D-Link hè fatta da dui metodi: automaticu è manuale. Ma prima di cunsiderà entrambi, rimarcu chì, dipende da a versione firmware installata, l'apparenza di l'interfaccia di configurazione pò differisce. A vecchia versione pare cunnosce à l'utenti di i prudutti D-Link:

A nova versione di l'interfaccia hè più moderna:

Funzionalmente, i dui tippi di configuratori sò identichi, solu a situazione di certi controlli hè diversa.

Metudu 1: l'aggiornu di u Firmware remoto

L'opzione più faciula per avè l'ultimu software per u vostru router è lasciate chì u dispositiu scarichi è l'installa sè. Effettuate e azzioni secondu questu algoritmu:

  1. Aprite l'interfaccia web di u router. Su u vechju "biancu" trova in l'elemento di menu principale "Sistema" è aprite u cliccate nantu à l'opzione "Aggiornamentu di u Software".

    In a nova interfaccia "grigia", prima cliccate nantu à u bottinu "Impostazioni avanzate" in fondo à a pagina.

    Allora truvate u blocu di l'opzione "Sistema" è cliccate nantu à u ligame "Aggiornamenti di software". Se u ligame ùn hè micca visibile, cliccate nantu à a freccia in u blocu.

    Chì l'azione successiva hè uguale per entrambe e interfacce, aduprà a versione più bianca di l'utenti.

  2. Per aghjurnà à tempu u firmware, assicuratevi chì "Cercate l'aggiornamenti automaticamente" hè marcatu. Inoltre, pudete verificà manualmente l'ultimu Firmware premendu u pulsante. "Cercate l'aggiornamentu".
  3. S'ellu ci hè una versione più recente di u software per u router nantu à u servitore di u fabbricante, vedete a notazione curretta sottu à a linea cù l'indirizzu. Per inizià a procedura d'aggiornu, aduprà u pulsante "Applica i Parametri".

Ora si ferma solu aspettà a cullucazione di a manipolazione: u dispositivu farà tutte e azzioni necessarie per ellu. Ci pò esse problemi cù Internet o rete wireless in u prucessu - ùn preoccupatevi, hè normale quandu si aghjusta u firmware di un router.

Metudu 2: l'aggiornamentu di u Software Locale

Se l'aghjurnamentu automaticu di u firmware ùn hè micca dispunibile, pudete sempre usà un metudiu di l'upgrade di firmware locale. Seguite i passi chì seguenu:

  1. A prima cosa da sapè prima chì u firmware di u router sia a so revisione di l'hardware: u riempimentu elettronicu di u dispositiu hè diversu per e dispositive di u listessu mudellu, ma versioni diverse, dunque u firmware di u DIR-620 cun un indice A ùn funzionerà micca cun un router di a stessa linea cun un indice A1. A revisione esatta di u vostru campione pò esse trovu in un adesivu appiccicatu à u fondu di u casu di u router.
  2. Dopu avè determinata a versione hardware di u dispositiu, andate in u server FTP di D-Link; per praticità, dà un link direttu à u cartulare cù u firmware. Truvà in u catalogu di a vostra revisione è entrate in essa.
  3. Selezziunu u firmware più recente trà i file - a novità hè determinata da a data à a sinistra di u nome di u firmware. U nome hè un link per scaricà - cliccate nantu à u cù LMB per cuminciare à scaricà u file BIN.
  4. Vai à l'opzione di l'aggiornamentu di software in u configurator di router - in u metudu precedente avemu descrittu u percorso completu.
  5. Sta vota ci ponu attenta à u blocu. "Aggiornamentu Locale". Prima ci vole à aduprà u pulsante "Revisione": si lancia "Esploratore", in cui avete da selezziunà u file di firmware scaricatu in u passu precedente.
  6. L'ultima azzione chì hè necessariu da l'utitore hè cliccatu nantu à u pulsante. "Refresh".

Come in u mumentu di l'aggiornamentu à distanza, hè necessariu aspettà finu chì a nova versione di u firmware sia scritta in u dispositiu. Questu prucessu tende una media di circa 5 minuti, durante chì pudete esse diffuse cun accessu à Internet. Hè pussibule chì u router duverà esse riconfiguratu - questu vi aiuterà cun istruzioni dettagliate da u nostru autore.

Leggi più: Configurazione di D-Link DIR-620

Questu conclude u manualu di u firmware di u router D-Link DIR-620. Infine, ci vogliu ricordà chì scarichi u firmware da sorgenti ufficiali, altrimenti in casu di prublemi ùn puderete micca aduprà u supportu di u fabbricante.