Cume à brucà schermata Mac in QuickTime Player

Se avete bisognu di registrà un video di ciò chì sta accadendu nantu à u schermu Mac, pudete fà questu per QuickTime Player - un prugrammu chì esiste già in MacOS, cioè a ricerca è l'installazione di prugrammi supplementari per e travaglie di screencasting di base ùn hè micca necessaria.

Sottu: cume si registra video da u schermu di u vostru MacBook, iMac o un altru Mac in u modu specificatu: ùn ci hè nunda di complicatu quì. A limitazione spiaghja di u metudu hè chì quandu ùn pudete micca registra un video cù u sonu chì hè andatu à quellu momentu (ma pudete registrà a schermata cù u sonu di un microfunu). A nota chì in Mac OS Mojave hè apparutu un novu metudu addizionale chì hè spieghjatu in dettaglio quì: Registra un video da un schermu Mac OS. Ùn pudemu ancu esse utile: una grande videoconvertitrice libare HandBrake (per MacOS, Windows è Linux).

Aduprà QuickTime Player per registrà video da una schermata MacOS

Per cumincià, avete bisognu di lanciare QuickTime Player: aduprà a ricerca di Spotlight o semplicemente truvà u prugramma in u Finder, cum'è illustratu in a screenshot sottu.

Dopu, seguitu sti passi per cuminciare a registrazione di u vostru schermu Mac è salvà u video registratu.

  1. In a barra di menù superiore, cliccate "File" è selezziunate "New Screen Entry".
  2. U dialogu di cattura di schermata Mac apre. Ùn dà micca l'utente à e preferenze speciali, ma: cliccendu nant'à a poca freccia à fiancu à u pulsante di registrazione, pudete attivà a registrazione sonora da u microfunu, è fate clic à u cliccapu in a registrazione di u schermu.
  3. Cliccate nantu à u bottinu di rotazione di tonda rossa. Apparirà una notificazione chjachjendu à o semplicemente cliccanu nantu à ellu è scrivete tutta a schermata, o selezziunu cù u mouse o usanu u trackpad per visualizà a zona di u schermu.
  4. À a fine di a registrazione, cliccate nantu à u bottu di Sì, chì serà visualizatu in u prucessu in a barra di notificazioni di MacOS.
  5. A finestra si aprirà cù u video già registratu, chì pudete vede immediatamente è, se volete, esporta in YouTube, Facebook è più.
  6. Pudete salvà u video à una situazione conveniente nantu à u vostru computer o laptop: questu vi sarà prumessu automaticamente quandu si chiuse u video, è ancu dispunibule in u menu "File" - "Esporta" (quì pudete sceglie a risoluzione video o un dispositivo, per a riproduzione sul quale si pò tene).

Cumu si pudete vede, u prucessu di registrazione di un video da un schermu Mac cù MacOS integratu hè abbastanza sèmplice è sarà comprensibile ancu à un utilizatore principiante.

Sebbene questu metudu di registrazione abbia alcune limitazioni:

  • L'impossibilità di registrà u sonu di riproduzione.
  • Un solu furmatu per salvà i file video (i file sò salvati in u formatu QuickTime - .mov).

In ogni casu, per alcune applicazioni non prufessiunali, pò esse una opzione adatta, postu chì ùn richiede micca l'installazione di prugrammi addiziunali.

Pò esse utule: i migliori programmi per a registrazione di video da u schermu (certi di i prugrammi presentati sò dispunibuli non solu per Windows, ma dinò per macOS).