Verificate l'integrità di i file di sistema in Windows 7

In cunfusione di un malfunzionamentu di l'ordinatore, ùn hè micca una soluzione ridondata per verificate l'OS per l'integrità di i file di sistema. Hè u dannu o a cancellazione di sti oggetti chì spessu facenu u PC à travaglià in modu erratu. Vedemu chì pudete fà questu operazione in Windows 7.

Vede ancu: Cumu verificà Windows 10 per errori

Cunsiglii di verificà

Sì avete notatu eventuali errori durante u funziunamentu di u computer o u so comportamentu inghirritu, per esempiu, l'apparenza periodica di u schermu blu di a morte, allora, prima di tuttu, avete bisognu di verificà u discu per erede. Se a prova ùn riesci micca à ricunniscà difetti, allora in questo casu, avete da ricurrà à scansione di u sistema per l'integrità di i file di sistema, chì discuprà in dettaglio in seguitu. Questu operazione pò esse effettuata sia cù l'altimentu di un software di terze parti, o usando u lance di l'utilità di Windows incastunata 7 "SFC" attraverso "Linea di cumandamentu". Va rimarcatu chì ancu prugrammi di terze parti sò aduprati solu per attivà "SFC".

Metodo 1: Riparazione di Windows

Un di i prugrammi più cunsultati di terze parti à scansionà u vostru computer per dannà i file di sistema è riparli in casu di scansione di prublemi hè Windows Repair.

  1. Aprite riparazione di Windows. Per cumincià à verificà per dannendu i file di sistema, immediatamente in a sezione "Primi passi di riparazione" cliccate nantu à a tabulazione "Passu 4 (Opzionale)".
  2. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u pulsante. "Verificate".
  3. Mene l'utility standard di Windows "SFC"chì esegue a scansione è poi mostra i so risultati.

In più dettallu nantu à u travagliu di sta utilità, parlemu per considerazione Metru 3Perchè pò esse lanciatu ancu cù l'utili di u sistema operativu di Microsoft.

Metudu 2: Glary Utilities

U prossimu prugramu cumplettu per ottimizà u computer, cù u quale pudete verificare l'integrità di i file di sistema, hè Glary Utilities. U sfruttamentu di sta applicazione hà un avvantaggiu impurtante rispetto à u metudu precedente. Ci si trova in u fattu chì Glory Utilites, à dispusizione di Windows Repair, hà una interfaccia di lingua russa, chì facilita assai l'esecuzione di u travagliu da l'utenti naziunali.

  1. Run Glary Utilities. Allora andate in sezione "Moduli"da passà à a tabulazione adatta.
  2. Poi aduprà a sidebar per navigà a "Servizio".
  3. Per attivà u cuntrollu per l'integrità di l'elementi OS, cliccate nantu à l'elemento "Restore System Files".
  4. Dopu à questu, hè u lanciu strumentu di u sistema. "SFC" in "Linea di cumannu", chì avemu dighjà menzionatu quandu descriveva azzioni in u prugramma Windows Repair. Hè ellu chì esegue una scansione di u computer per dannà i file di sistema.

Più infurmazione nantu à u travagliu "SFC" presentatu quandu considerendu u metodo chì seguita.

Metru 3: "Linea di cumannu"

Attiva "SFC" per scansionà per dannendu i file di sistema di Windows, pudete aduprà solu l'uttroni di l'OS, è specificamente "Linea di cumandamentu".

  1. A causa "SFC" usando l'utili nant'à u sistema, ci vole à attivà immediatamente "Linea di cumandamentu" cun privilegi di amministratore. Cliccate "Start". Cliccate "Tutti i prugrammi".
  2. Ricercà una cartella "Standard" è andate in ellu.
  3. Una lista si apre in cui avete bisognu di truvà un nome. "Linea di cumandamentu". Cliccate à diretta nantu à uPKM) e sceglite "Run as administrator".
  4. Shell "Linea di cumannu" sta in esecuzione.
  5. Eccu da guidà una squadra chì lancerà l'utellu. "SFC" cù attributu "scannow". Enter:

    sfc / scannow

    Cliccate Enter.

  6. In "Linea di cumannu" verifica attivata per prublemi in u strumentu di file di sistema "SFC". U prughjettu di l'operazione pò esse osservatu cù l'infurmazioni visualizzate in percentuale. Ùn pò micca scurdà "Linea di cumandamentu" finchè a procedura hè finita, altrimenti ùn sapete micca nantu à i so risultati.
  7. Dopu à a fine di a scansione "Linea di cumannu" Appa n'iscrizzione, chì indica a so fine. S'ellu ùn hà capitu di prublemu qualchì problema in i schedari di l'OS, quì sottu à quì l'infurmazione di a didicazione sarà visualizata chì l'utility ùn hà micca sgupratu l'infurzioni di integrità. Se u prublema hè sempre truvatu, allora i so dati di decifrtu saranu visualizzati.

Attentu! Per SFC di verà micca solu l'integrità di i file di sistema, ma ancu per ripristinarli s'ellu si truveru errori, si consiglia di inserì u discu d'installazione di u sistema operativu prima di avviare l'utensu. Deve esse esattamente l'unità da u quali Windows era installatu in stu computer.

Ci sò parechje variazioni di l'usu di u strumentu. "SFC" per verificate a integrità di i schedari di sistema. Sì avete bisognu di fà una scansione senza ripristinà per quessa a manca o l'urdinazione di l'Utranari OS, da quì in "Linea di cumannu" bisognu inserisce u cumandamentu:

sfc / verifyonly

Se avete bisognu di verificà un file specificu per dannendu, vi piazzate u cumandamentu chì currispondu à u mudellu chì seguita:

sfc / scanfile = indirizzo di file

Inoltre, un cumandatu speciale esiste per verizà u sistema operativu situatu nantu à un altru discu duru, chì ùn hè micca u sistema operativo chì vi circà. U so mudellu sembra stu:

sfc / scannow / offwindir = directory_dir_c_Windows

Lezione: Abilita a "Linea di Commandu" in Windows 7

Problema cù a SFC "SFC"

Quandu provate à attivà "SFC" tale prublema pò esse accadutu chì "Linea di cumannu" Appare un missaghju dicendu chì l'attivazione di u serviziu di recuperu hè fallita.

A causa più cumuna di u prublema hè di disattivà u serviziu di sistema. "Windows Installer". Pudete scansà u strumentu informaticu "SFC", deve esse inclusa.

  1. Cliccate "Start"vai à "Pannello di cuntrollu".
  2. Entra "Sistema è Sicurezza".
  3. Ora cliccate "Amministrazione".
  4. Apparirà una finestra cù una lista di i vari strumenti di sistema. Cliccate "Servizi"per fà a transizione à Manager di serviziu.
  5. Accende una finestra cù una lista di servizii di sistema. Eccu necessità di truvà u nomu "Windows Installer". Per facilità a ricerca, cliccate nantu à u nome di a colonna. "Nome". L'elementi sò custrui micca cù l'alfabetu. Truvà l'oggiu desideratu, verificate chì valore hà in u campu Tipu Startup. S'ellu ci hè una inscrizzione "Disabled", allora u serviziu deve esse attivatu.
  6. Cliccate PKM cù u nomu di u serviziu specificatu è in a lista selezziunà "Pruprietà".
  7. A wrapper di proprietà di u serviziu si apre. In a sezione "Generale" cliccate zona Tipu Startupinduve u valore hè attualmente messu "Disabled".
  8. A lista si aprite. Eccu voi scelte u valore "Manuale".
  9. Quandu u valore desideratu hè statu messu, cliccate "Applicà" è "OK".
  10. In Manager di serviziu in a colonna Tipu Startup a linea di l'elemento chì avemu bisognu hè piazzatu à "Manuale". Ciò significa chì pudete avà da fassi "SFC" attraversu a linea di cumannu.

Comu pudete vede, pudete cuminciare à verificà u computer per l'integrità di i file di sistema, sia cù prugrammi di terze parti o aduprà "Linea di cumannu" Windows. Tuttavia, ùn importa micca cumu esecutiu u cuntrollu, hè ancu effettuatu da u strumentu di sistema. "SFC". Hè cusì, l'applicazioni di terze parti ponu solu à fà più faciule è più intuitivu di lanciare a strumentu integrata di scansione. Allora ùn ci hè nunda di scaricamentu è di installazione di software di terze parti, in particulare per fà stu tipu di test. Hè vera, s'ellu hè dighjà installatu per i vostri scopi di ottimizazione generale di u vostru servitore in u vostru computer, allora di sicuru vi pudete aduprà per attivà "SFC" questi prugrammi di software, perchè hè sempre più praticciu di agisce tradiziunalmente à traversu "Linea di cumandamentu".