Metodi per confrontà e tabelle in Microsoft Excel

Spessu, l'utenti di Excel si confrontanu cù u compitu di confrontà dui tavuli o elenchi per identificà e differenze o elementi mancanti. Ogni utilizatore affranchi cun questu task in a so manera, ma u più spessu una quantità abbastanza grande di u tempu spende per risolve questu questu, postu chì ùn tutti i avvicinamenti à stu prublema sò raziunali. In listessu tempu, ci sò parechji algoritmi d'azione chì vi permettenu di confrontà elenchi o righe di tabelle in un periodu abbastanza breve, cun minimu sforzu. Fighjate una veduta più vicina da queste opzioni.

Vede ancu: Parallazione di dui documenti in MS Word

Metodi di cumparazione

Ci sò parechji modi per confrontà spazi tabulati in Excel, ma tutti sò pussibili dividi in 3 grandi gruppi:

  • paragunazione di elenchi chì si trovanu nantu à u listinu fogliu;
  • paragunazione di e tabelle situate nantu à fogli diversi;
  • paragunazione di intervalli di tavule in diversi file.
  • Hè nantu à a basa di sta classificazione chì, prima di tuttu, sò scelti i metudi di cumparazione, è determinate azzioni specifiche è algoritmi per u compitu. Per esempiu, quandu faci confronti in diversi libri, avete bisognu di cumparà simultaneamente dui file Excel.

    Inoltre, ci vole à dì chì a comparazione di spazii di tabelle face sensu solu quandu avè una struttura simile.

    Metudu 1: formula sèmplice

    U modu più faciule per confrontà i dati in dui tavuli hè di aduprà una formula formale di parità. Se i dati sò partiti, dà u valori TRUE, è se ùn, allora - FALSE. Hè pussibule di confrontà, sia dati numerichi, è testu. U svantaghju di stu metanu hè chì si pò aduprà solu se i dati in a tavula sò urdinati o ordinati in u listessu modu, sincronizatu è anu avè un quantu uguale di righe. Vedemu cumu aduprà stu metudu in pratica nantu à l'esempiu di duie tabelle piazzate nantu à un unghjettu.

    Cusì, avemu duie tabulette semplici cù listi di impiegati è i so stipendi. Ci hè bisognu di confrontà e listatiche di impiegati è d'identificà inconsistenze trà e colonne in cui sò piazzati i nomi.

    1. Per ciò chì avemu bisognu di una colonna in più nantu à u fogliu. Inserite u segnu là "=". Dopu cliccate nantu à u primu articulu da esse paragunatu in a prima lista. Ancu una volta mettemu u simbulu "=" da a tastiera. Dopu cliccate nantu à a prima cellula di a colonna, chì cummunisce, in a seconda tavula. L'espressione hè di u tipu chì seguita:

      = A2 = D2

      Benchì, naturalmente, in ogni casu, e coordinate saranu differenti, ma l'essenza resterà uguale.

    2. Cliccate nantu à u bottinu Enterper ottene risultati di cumparazione. Comu pudete vede, quandu si parenu i primi cellule di dui listi, u prugramma indiega un indicatore "VERU"chì significa partita di dati.
    3. Ora ci vole à fà una operazione simile cù e cellule rimanenti di e dui tabelle in e colonne chì ponemu paragunà. Ma pudete puru copià a formula, chì permette di risparmi di tempu in quantu. Stu fattore hè in particulare impurtante quando si confrontanu elenchi cun un gran numeru di linee.

      A procedura di copiatura hè più faciule da fà cun u mane di riempimento. Mettemu u cursore in u angulu inferiu dirittu di a cella, duve avemu avutu l'indicatore "VERU". In u stessu tempu, deve esse convertitu in una croce nera. Questu hè u marcatore di riempimento. Fate un clic col bottinu sinu di u mouse è trascite u cursore in direzzione per u numeru di righe in i matrici di tabelle comparate.

    4. Come si vede, oghje in a colonna in più, si vedenu tutti i risultati di u parallimentu di dati in dui colonne di array di tabulazioni. In u nostru casu, i dati ùn sò micca accustati solu in una linea. Cumparendu, a formula hà datu u risultatu "FALSE". Per tutte e altre linee, cum'è si pò vede, a formula di cumparazione hà cedutu l'indicatore "VERU".
    5. In più, pudemu calcà u numaru di discrepanze cù una formula speciale. Per fà quessa, selezziunate l'elementu di u fogliu, induve serà visualizzato. Dopu cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
    6. In a finestra Maestri di funzioni in un gruppu di operatori "Matematica" selezziunate u nome SUMPRODUCT. Cliccate nantu à u bottinu "OK".
    7. A finestra d'argumentazione di funzione hè attivata. SUMPRODUCTdi cui u principale impegni hè di calculà a summa di i prudutti di u spaziu sceltu. Ma sta funzione pò esse aduprata per i nostri scopi. A so sintassi hè abbastanza simpatica:

      = SUMPRODUCT (array1; array2; ...)

      In tuttu, pudete aduprà l'indirizzi di finu à 255 matrici per argumentu. Ma in u nostru casu ci aduprà sulu solu 2 matrici, in più, cum'è una sola argumentazione.

      Mette u cursore in u campu "Massive1" è selezziunate l'intervallo di dati paragunatu in a prima zona di u zuccaru. Dopu à elli, ponemu un marcu in u campu. "micca uguale" () e selezziunate l'intervallo cumparatu di a seconda regione. Dopu, avvolgite l'espressione risultante cù parentesi, davanti à u quali ponemu duie caratteri "-". In u nostru casu, avemu l'espressione seguente:

      - (A2: A7D2: D7)

      Cliccate nantu à u bottinu "OK".

    8. L'operatore calcula è mostra u risultatu. Come si vede, in u nostru casu, u risultatu hè uguale à u numeru "1"dighì, cioè significa significa chì nant'à e listate comparate una miscadenza hè stata truvata. Se i listi eranu cumplitamente identichi, u risultatu hè uguale à u numeru "0".

    Di listessa manera, pudete confrontà i dati in tabelle chì si trovanu nantu à diversi spazii. Ma in stu casu, hè desiderabile chì e linee in esse sò numerate. U restu di a procedura di cumparazione hè quasi esattamente uguale cume hè descrittu sopra, tranne per u fattu chì quandu avete fattu una formula, avete bisognu da cambià trà i fogli. In u nostru casu, l'espressione avrà a forma chì seguita:

    = B2 = Sheet2! B2

    Hè cusì, cume si vede, prima chì e coordinate di i dati, chì si trovanu nantu à altre pagine, differiscenu da a quale si mostra u risultatu di u paragunamentu, u numeru di u fogliu è u puntu di esclamamentu sò indicati.

    Metudu 2: Selezzi Gruppi di Celle

    Si pò fà una comparazione cù l'uttrulu di selezzione di gruppu cellulare. Cun duie, pudete ancu cunferre solu listini sincronizzati è urdinati. In più, in stu casu, e listine devianu esse situate unu à l'altra di a stissa scheda.

    1. Selezziunate i matrici comparati. Vai à la tabulazione "Casa". Dopu, cliccate nantu à l'icona "Truvate è evidenziate"chì hè situatu nantu à u nastro in u blocu di strumentu U editing. A lista hè aperta in cui devi selezionare una posizione. "Selezzione di un gruppu di cellule ...".

      In più, in a finestra desiderata di selezzione di un gruppu di cellule pò esse accessu in un altru modu. Questa opzione sarà particolarmente utile à quiddi utenti chì anu installatu a versione di u prugramma prima di Excel 2007, perchè u metudu attraversu u pulsu "Truvate è evidenziate" Queste applicazioni ùn supportanu micca. Selezziunu i matrici chì vulemu fà paragunà, è appughjate nantu à a tasca F5.

    2. A piccola finestra di transizione hè attivata. Cliccate nantu à u bottinu "Rifleverà ..." in u angulu inferiore sinistra.
    3. Dopu à quessa, qualunque di e dui opzioni di sopra sceltu, una finestra per selezziunate i gruppi di cellule hè lanciata. Piazzà u switch in posizione "Seleziona per a riga". Cliccate nantu à u bottinu "OK".
    4. Comu pudete vede, dopu à ciò, i valori sfasati di e righe saranu evidenziati cù una sfumata differente. Inoltre, cume pò esse ghjudicatu da u cuntenutu di a linea di formula, u prugramma farà una di e cellule attive in e linee specificate senza paru.

    Metudu 3: formattazione condizionata

    Pudete fà un paragudu aduprendu u metudu di formattazione cuniziale. Com'è u prucedimentu di nanzu, e spazii paragunati devenu esse nantu à u listessu fogliu di travagliu di Excel è esse sincronizzati l'altru.

    1. Prima di tutti, scegliete quale spaziu di tavule considereremo u principale è chì cercà e differenze. L'ultimu nni facemu in a seconda tavula. Allora selezziunate a lista di impiegati situati in essa. Si movi à a tab "Casa", cliccate nantu à u bottinu "Formattazione condizionata"chì hè situatu in a nastro in u blocu "Stili". Da u listinu in goccia, continuate "Gestione di regula".
    2. A finestra di gestore di regule hè attivata. Avemu premutu in u sul bottinu "Crea una regula".
    3. In a finestra di lancia, fate una scelta di posizione "Usa formula". In u campu "Formatu celle" scrivite a formula chì cuntene l'indirizzi di e prime cellule di i spazii di e colonne cumparate, separati da u segnu "micca uguale" (). Solu sta espressione hà un signu sta volta. "=". In più, indirizzu assolutu deve esse applicatu à tutte le coordinate di colonne di sta formula. Per fà quessa, selezziunate a formula cù u cursore è cliccate tri volte nantu à a chiave F4. Comu pudete vede, un signu di u dollaru hè apparutu vicinu à tutti l'indirizzi di colonne, per chì significa trasformà i ligami in quelli assoluti. Per u nostru casu particulare, a formula assura a forma sottu

      = $ A2 $ D2

      Scrivemu sta espressione in u campu di sopra. Dopu cliccate nantu à u bottinu "Formatu ...".

    4. Finestra attivata "Formatu celle". Vai à la tabulazione "Fà". Quì, in a lista di i culori fermamu a scelta nantu à u culore cun chì vulemu colorà quelli elementi in cui i dati ùn coincideranu. Pressu u pulsante "OK".
    5. Tornà à a finestra per creà una regula di formatazione, cliccate nantu à u pulsante. "OK".
    6. Dopu avè passatu automaticamente à a finestra Gestore di Regole cliccate nantu à u bottinu "OK" è in questu.
    7. Ora in a seconda tavula, l'elementi chì anu avè dati chì ùn accumpuniscenu micca i valori corrispondenti di a prima area di tavula saranu evidenziati in u culore selezionatu.

    Ci hè un altru modu per aduprà una formattazione cuniziale per arricchisce u travagliu. Come e scelte precedenti, richiede a situazione di e dui zone parechje nantu à u listessu stratu, ma à diffe u metodu descrittu in precedenza, a situazione per a sincronizazione o l'ordinazione di i dati ùn hè micca necessaria, chì distingui questu opzione da quelli precedentemente descritti.

    1. Fate una selezzione di e zone chì vogliono esse cumparate.
    2. Fà una transizione à a scheda chjamata "Casa". Cliccate nantu à u bottinu. "Formattazione condizionata". In a lista attivata, selezziunà a posizione "Regole per a selezzione di cella". In u prossimu menu fà una scelta di posizione. "Valori duplicati".
    3. A finestra per configurà a selezzione di i valori duplicati hè lanciata. Se avete fattu tuttu u correttu, allora in sta finestra hè solu à cliccà nantu à u pulsante. "OK". Benchì, se vulete, pudete sceglie un culore di selezzione diversu in u campu rispettu di sta finestra.
    4. Dopu avemu eseguitu l'azione specifica, tutti l'elementi duplicati saranu evidenziati in u culore selezionatu. Quessi elementi chì ùn risultanu micca restanu colorati in u so culore originale (biancu di default). Dunque, pudete vede immediatamente cumu hè a differenza trà i matrici.

    Se vulete, pudete, davvero, dipinge elementi chì ùn sò micca coincidenti, è quessi indicatori chì si basanu ponu esse uguali cù u listinu di u culore. In questu casu, l'algitimu di l'azione hè quasi uguale, ma in a finestra di configurazione per evidenziare i valori duplicati in u primu campu invece di "Duplicate" sceglie opzione "Unique". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".

    Cusì, sarà evidenziatu quessi indicatori chì ùn accadini micca.

    Lezione: formattazione condizionata in Excel

    Metudu 4: formula cumplessa

    Pudete ancu cumparà e dati cù una formula complessa, chì si basa nantu à a funzione COUNTES. Usendu stu strumentu, pudete calcà quantu ogni elementu da a colonna selezionata in a seconda tavula si ripete in u primu.

    Operatore COUNTES si riferisce à un gruppu statisticu di funzioni. U so scopu hè di cuntà u numeru di cellule chì i so valori satisfunenu un dato casu. A sintassi di questu operatore hè cum'è seguitu:

    = CONTORE (intervallo; criteriu)

    Argumentu "Range" hè l'indirizzu di a matrice in cui sò calculati i valori di partenza.

    Argumentu "Criterion" imposta a condizione di partita. In u nostru casu, sarà e coordinate di celle specifiche in u primu spaziu di tavule.

    1. Selezziunu u primu elementu di a colonna addizionale in cui u numeru di partite sarà calculatu. Dopu, cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
    2. L'avvicinamentu accade Maestri di funzioni. Vai à categoria "Statistica". Trova in a lista u nome "COUNTES". Dopu avè selezionatu u, cliccate nantu à u pulsante. "OK".
    3. A finestra d'argumentu di l'operatore hè lanciata. COUNTES. Comu pudete vede, i nomi di i campi in sta finestra feranu cunnisciutu cù i nomi di l'argumentazione.

      Piazzà u cursore in u campu "Range". Dopu à chì, tenendu u bottinu sinu di u mouse, selezziunate tutti i valori di a colonna cù i nomi di a seconda tavula. Comu pudete vede, e coordinate cadenu subitu in u campu specificatu. Ma per i nostri scopi, questu indirizzu deve esse fattu assolutu. Per fà quessa, selezziunate e coordinate in u campu è cliccate nantu à a chiave F4.

      Comu pudete vede, u ligame hà presu una forma assoluta, chì hè caratterizata da a presenza di segni di dollaru.

      Poi vai à u campu "Criterion"ponendu u cursore quì. Facemu clicchjendu nantu à u primu elementu cù i nomi d'ufiziu in a prima gamma di tavule. In stu casu, lascià u ligame relativu. Dopu ch'ella hè visualizzata in u campu, pudete cliccà nantu à u bottinu "OK".

    4. U risultatu hè visualizatu in l'elemento di fogliu. Hè uguale à u numeru "1". Ciò significa chì in a lista di nomi di a seconda tavula u cognome "Grinev V.P."chì hè u primu in a lista di a prima array di tabelle, si faci una volta.
    5. Ora ci vole à creà una espressione simile per tutti l'altri elementi di a prima tavula. Per fà quessa, copiate u utilizanu u segnu di riempimento, cum'è avemu fattu prima. Mette u cursore in a parte inferiore diritta di l'elemento di fogliu chì cuntene a funzione COUNTES, è dopu cunvertitu u piazzamentu à u pughjetitu di riempimento, tenite u pulsu di u cliccatore sinu di u mouse è trascina u cursore in giù.
    6. Comu pudete vede, u prugramma hà fattu un calculu di partite, paragunendu ogni cella di a prima tavula cù dati chì si trovanu in a seconda gamma di tabelle. In quattru casi, u risultatu hè venutu "1", è in dui casi - "0". Hè cusì, u prugramma ùn pudia truvà nà a seconda tavula i dui valori chì sò in a prima matrice di tabelle.

    Benintesa, quest'espressione per paragunà i indicatori di a tavula, pò esse applicata in a forma esistente, ma ci hè un'occasione di migliurà.

    Fighjà cusì chì quelli valori chì sò dispunibili in a seconda tavula, ma assenti in u primu, sò visualizzati in un listinu separatu.

    1. Prima di tuttu, ritaremu a nostra formula COUNTESA dì, cioè facenu una di l'argumentazioni di l'operatore IF. Per fà quessa, selezziunate a prima cella in cui hè situatu l'operatore COUNTES. In a barra di formula prima di esse aghjunghje l'espressione "SI" senza quotazioni è aprite u bracket. Dopu, per fà più faciule per noi di travaglià, selezionemu u valore in a barra di formula. "SI" è cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
    2. A finestra di l'argumentu di a funzione apre. IF. Comu pudete vede, u primu campu di a finestra hè già riempitu cù u valore di l'operatore. COUNTES. Ma ci vole à aghjunghje qualcosa in stu campu. Facemu ponu u cursore quì è si aghjunghje à l'espressione già esistente "=0" senza quotazione.

      Dopu, ne andate in u campu "Valore se vera". Quì avemu usu una altra funzione annidata - LINE. Inserite a parola "LINE" senza quotazioni, allora aprite i parentesi è specificate e coordinate di a prima cella cù u cognome in a seconda tavola, poi chjude i parentesi. In particulare, in u nostru casu in u campu "Valore se vera" avè l'espressione seguente:

      LINE (D2)

      Ora l'operatore LINE riferirà funzioni IF in u numeru di a linea in cui hè situatu u cognomen specificu, è in u casu quandu a condizione specificata in u primu campu hè cumpleta, a funzione IF darà questu numeru à a cella. Pressu u pulsante "OK".

    3. Comu pudete vede, u primu risultatu hè visualizatu cum'è "FALSE". Ciò significa chì u valore ùn soddisfà micca e condizioni di l'operatore. IF. Hè cusì, u primu cognome hè presente in entrambe l'eliste.
    4. Usendu u segnu di riempimento, in u modu usuale copiamu l'espressione di l'operatore IF in tutta a colonna. Comu pudete vede, in duie posizioni chì sò presenti in a seconda tavula, ma micca in u primu, a formula dà numeri di linea.
    5. Ritirate da u spaziu di tavulu à a destra è rifornite a colonna cù i numeri in ordine, partendu da 1. U numaru di numeri deve basta cù u numaru di righe in a seconda tavula cumparata. Per aghjunghje a procedura di numerazione, pudete ancu aduprà u marcatore di riempimento.
    6. Dopu, selezziunate a prima cella à a destra di a colonna cù i numeri è cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
    7. Apre Wizard di Funzione. Vai à categoria "Statistica" è fà una scelta di nomi "U NOME". Cliccate nantu à u bottinu "OK".
    8. Funzione U MIMU, a finestra di l'argumenti di cui hè stata aperta, hè stata disignata per fà cumparisce u valore inferiori specificatu da u cuntu.

      In u campu "Array" specificate e coordinate di u spaziu di a colonna addizionale "Numero di partite"chì eranu convertiti in precedenza cù a funzione IF. Facemu tutti i ligami assoluti.

      In u campu "K" indicà ciò chì conta u valore u più bassu deve esse visualizzato. Eccu indichi e coordinate di a prima cella di a colonna cun numerazione, chì aghjuntu ghjuvite aghjuntu. L'indirizzu hè lasciatu parente. Cliccate nantu à u bottinu "OK".

    9. L'operatore mostra u risultatu - u numeru 3. Questa hè a numerazione più chjuca di righe chì ùn sò micca cumpatimentate di matrici di tabelle. Usendu u cartulare di riempimento, copia a formula in u fondu.
    10. Ora, cunnuscendu i numeri di linee di l'elementi chì ùn accumpunianu, pudemu inserisce in a cella è i so valori usando a funzione INDEX. Selezziunu u primu elementu di u strulu chì cuntene a formula U MIMU. Dopu à questu andate per a linea di formula è davanti à u nome "U NOME" appending name INDEX senza quotazione, aprite immediatamente u supportu è mette un puntaghju (;). Dopu sceglite u nomu in a barra di formula. INDEX è cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
    11. Dopu à quessa, una piccola finestra si apre in cui avete bisognu di determinà se a riferenza avia una funzione INDEX o pensate per travaglià cù Matrici. Avemu bisognu di a seconda opzione. Hè stabilitu per difettu, dunque in sta finestra simu cliccate nantu à u bottinu. "OK".
    12. A finestra d'argomentu di a funzione principia. INDEX. Sta dichjarazione hè destinata à visualizzare u valore chì si trova in un array specicu in a linea specifica.

      Comu pudete vede, u campu "Numero di linea" già riempitu cù i valori di funzione U MIMU. Da u valore chì esiste dighjà, sustene a differenza trà a numerazione di u fogliu Excel è a numerazione interna di a zona di a tavula. Comu pudete vede, sopra i valori di a tavula avemu solu un cap. Ciò significa chì a differenza hè una linea. Cusì aghjunghjemu in u campu "Numero di linea" significatu "-1" senza quotazione.

      In u campu "Array" specificate l'indirizzu di u spaziu di valori di a seconda tavula. In listessu tempu, mettenu in palma tutte e coordinate assolute, cioè, ponemu un signu di u dollaru davanti à elli in u modu in u modu descrittu da noi.

      Pressu u pulsante "OK".

    13. Dopu avè trascinatu u risultatu à u schermu, si stende a funzione cù u marker di riempimentu finu à a fine di a colonna in giù. Comu pudete vede, entrambi i nomi presenti in a seconda tavula, ma micca in u primu, sò visualizzati in un intervallu separatu.

    Metudu 5: Paragunà i matrici in diversi libri

    Quandu confrontate i spazii in diversi libri, pudete aduprà i metudi sopra elencati, esclusu quelle opzioni chì necessitanu u piazzamentu di dui spazii di tavulu nantu à un unu stratu. A situazione di primu per effettuà a procedura di comparazione in stu casu hè l'apertura di e finestre di e dui file à u tempu. Ùn ci hè nisunu prublemi per e versioni di Excel 2013 o versioni successive, cume per e versioni prima di Excel 2007. Ma in Excel 2007 è Excel 2010, per aprite entrambe e finestre in simulu, mancezzioni supplementari sò necessarie. Cumu fà sta hè descritta in una lezzione separata.

    Lezione: Cumu aprite Excel in diversi finestre

    Comu pudete vede, ci sò una numerosa di possibili per confrontà e tavuli cù l'altru. Quale opzione di usu dipende esattamente induve i situ tabulari si trovanu relativamente l'un à l'altru (nant'à un unghjettu, in libri diversi, in fogli diversi), è ancu nantu à cume si vole esattamente l'utente chì questu paragunu esse spiccatu in u schermu.