Cumu scrive una formula in Excel? Furmazione E formule più necessarie

Buona sera

C'era una volta, scrivendu una formula in Excel per tè hè stata qualcosa di incredibile per mè. È ancu puru chì avessi spessu à travaglià in stu prugramma, ùn aghju mancu bisognu nunda di testu ...

Cum'è si hè scuppiatu, a maiò parte di e formule ùn sò nunda complicate è hè faciule di travaglià cun elli, ancu per un utilizatore di computer novizio. In l'artìculu, ghjustu, mi piacerebbe rivelà e formule più necessarie, cun chì ci vole spessu travaglià ...

È cusì, principiamu ...

U cuntenutu

  • 1. Operazioni di base è basi. Formazione Excel.
  • 2. Aggiunzioni di valori in stringhe (formula SUM è SUMMESLIMN)
    • 2.1. Addizione cù a condition (cun ​​condizioni)
  • 3. Contà u numeru di righe chì soddisfanu e condizioni (a formula COUNTIFSLIMN)
  • 4. Cercà è a sostituzione di i valori da una tavola à l'altru (formula CDF)
  • 5. Conclusione

1. Operazioni di base è basi. Formazione Excel.

Tutte l'azione in l'articolo sò versu in Excel versione 2007.

Dopu avè principiatu u prugramma Excel - una finestra si vede cù assai celle - a nostra tavula. A caratteristica principale di u prugramma hè chì si pò leggere (cum'è una calculatrice) e vostre formule chì scrivete. À propositu, pudete aghjunghje una formula à ogni cella!

A formula deve inizia cù u segnu "=". Questu hè un prerequisitu. Dopu, scrivete ciò chì avete bisognu à calculà: per esempio, "= 2 + 3" (senza virguli) è premete Invescia; per cusì vedite chì u risultatu hè apparutu in a cella "5". Vede u screenshot sottu.

Hè impurtante! Malgradu u fattu chì u numeru "5" sia scrittu in a cellula A1, hè calcutu da a formula ("= 2 + 3"). Se in a cella successiva basta à scrive "5" cù u testu - quandu quandu passate u cursore nantu à sta cella - in l'editor di formula (a linea sopra, Fx) - vedi un numeru primu "5".

Ora immaginate chì in una cella pudete scrive micca solu u valore di 2 + 3, ma i numeri di e cellule chì vulete aghjunghje a valori. Suppusite chì "= B2 + C2".

Naturalmente, ci deve esse numeri in B2 è C2, altrimenti Excel vi mostrerà in a cellula A1 un risultu à uguale a 0.

È una nota più impurtante ...

Quandu copiate una cella in cui esiste una formula, per esempio, A1 - è incolla in un altra cella, ùn si copia u valore "5", ma a formula stessa!

In più, a formula cambierà direttamente: s'à A1 hè copiata in A2 - allora a formula in a cellula A2 hè uguale a "= B3 + C3". Excel cambia automaticamente a so formula: se A1 = B2 + C2, hè logicu chì A2 = B3 + C3 (tutti i numeri anu aumentatu di 1).

U risultatu, à l'upusitu, hè A2 = 0, da allora I celluli B3 è C3 ùn sò micca impostati, è cusì cum'è 0.

In questu modu, pudete scrive una formula una volta, è dopu cupiate in tutte le cellule di a colonna desiderata - è Excel solu calculerà in ogni riga di a vostra tavula!

Se ùn vulete micca B2 è C2 cambià quandu si copianu è sò sempre attaccati à queste cellule, basta aghjuntu l'icona "$". Un esempiu sottu.

Dunque, qualunque sia a copia di a cellula A1, si riferisce sempre a celle cunnesse.

2. Aggiunzioni di valori in stringhe (formula SUM è SUMMESLIMN)

Si pò, naturalmente, aghjunghje ogni cella, facendu a formula A1 + A2 + A3, etc. Ma per ùn soffre micca tantu, in Excel ci hè una formula specifica chì aghjunghja tutti i valori in e cellule chì selezziunate!

Piglia un esempiu simplici. Ci sò parechji elementi in magazzinu, è sapemu quantu hè in ogni pezzu in kg. hè in stock. Provemu à calculà quantu in kg. a carica in stock.

Per fà quessa, andate in a cella induve u risultatu sarà visualizatu è scrivete a formula: "= SUM (C2: C5)". Vede u screenshot sottu.

Cusì, tutte e cellule di u rigore selezionatu sò riassate, è vedite u risultatu.

2.1. Addizione cù a condition (cun ​​condizioni)

Ora imagineu chì avemu certi condizioni, cioè. ùn hè necessariu di aghjunghje tutti i valori in e cellule (Kg, in stock), ma solu quelli definiti, dicenu, cù un prezzu (1 kg.) menu di 100.

Per questo ci hè una formula meravigliosa "SUMMESLIMN". Immediatamente un esempiu, è dopu una spiegazione di ogni simbulu in a formula.

= SUMMESLIMN (C2: C5; B2: B5; "<100")dove:

C2: C5 - Questa colonna (quelle celle), chì si aghjunghje;

B2: B5 - a colonna nantu à a quale a situazione hè verificata (cioè u prezzu, per esempiu, menu di 100);

"<100" - a condizione stessa, anzi chì a condizione hè scritta in virguli.

Ùn ci hè nunda di complicatu in sta formula, u più impurtante hè di osservà a proporzionalità: C2: C5; B2: B5 hè currettu; C2: C6; B2: B5 hè sbagliatu. Hè l'ampie di sommazione è di situazione deve esse prupriunita, altrimenti a formula rende un errore.

Hè impurtante! Ci pò esse un assai di condizioni per a quantità Pudete verificà micca da a prima colonna, ma di 10 simultaneamente, specificendu un set di condizioni.

3. Contà u numeru di righe chì soddisfanu e condizioni (a formula COUNTIFSLIMN)

Un travagliu abbastanza frequente hè di calculà micca a summa di i valori in e cellule, ma u numaru di sti cellule chì soddisfanu certi condizioni. A volte, assai condizioni.

È cusì ... principiamu.

In u listessu esempiu, pruvaremu di calculà a quantità di u nome di u pruduttu cù un prezzu di più di 90 (se cunsiderate, pudete dì chì esiste 2 prudutti cusì: mandarini è arance).

Per cuntà a merda in a cellula desiderata, avemu scrittu a formula seguente (vedi sopra):

= PAU (B2: B5; "> 90")dove:

B2: B5 - L'intervallo nantu à u quale si pò verificà secondu à a situazione chì ponemu;

">90" - a condizione stessa hè in virguli.

Avà, pruvemu à complicà u nostru esempio un pocu, è aghjunghje una fattura secondu una situazione di più: cun un prezzu di più di 90 + a quantità in maghju hè menu inferiore a 20 kg.

A formula assuma la forma:

= COUNTIFS (B2: B6; "> 90"; C2: C6; "<20")

Quì tuttu u restu rimane ugualu, eccettu per una altra situazione (C2: C6; "<20"). À propositu, ci ponu esse parechje condizioni!

Hè chiaru chì per un tale tavulinu, nimu ùn scrive micca tali formule, ma per una tavula di parechje centu righe - questu hè un'altra questione appena. Per un esempiu, sta tavula hè chjaramente chjaru.

4. Cercà è a sostituzione di i valori da una tavola à l'altru (formula CDF)

Immaginate chì un novu tavulu hè venutu à noi, cù i nuovi tarri di i prezzi per i prudutti. Ebbè, se i nomi di 10-20 - è pudete manualmente "dimenticà" a tutti. È sì ci sò centu di tali nomi? Moltu più veloce si Excel hà nissunatu i nomi cumuni da una tavola à l'altru, e poi hà copiatu i novu tagghiu à a nostra vecchia tavola.

Per stu scopu, a formula hè aduprata Vpr. A un certu tempu, ellu stessu "sàvule" cù e formule logiche "SI" ùn era ancu micca scontu di sta meravigliosa!

È cusì, principiamu ...

Eccu u nostru esempiu + novu tavulu cun preziosi. Ora ci hè bisognu di sostitu automaticamente e nuove etichette di prezzo da a nova tavula in a vechja (i nuovi tarri di prezzo sò rossi).

Mette u cursore in a cella B2 - i.e. in a prima cellula induve avemu bisognu di cambià automaticamente u taghje di prezzo. Dopu, scrivemu a formula cum'è in a screenshot sottu (dopu a screenshot ci sarà una spiegazione dettagliata per questo).

= CDF (A2; $ D $ 2: $ E $ 5; 2)dove

A2 - u valore chì cercamu per avè un novu prezzu. In u nostru casu, cercemu a parola "mele" in a nova tavula.

$ D $ 2: $ E $ 5 - Selezziunemu cumpletamente a nostra nova tavula (D2: E5, a selezzione passa da a vucca superiore à sinistra à l'inferiore a diagonalmente), ciu. induve a ricerca sarà effettuata. U segnu "$" in sta formula hè necessariu da copià sta formula in altre cellule - D2: E5 ùn cambiara!

Hè impurtante! A ricerca di a parola "mele" sarà fattu solu in a prima colonna di a tavula selezionata, in questu esempiu, "mele" saranu ricercate in a colonna D.

2 - Quandu si trova a parola "mele", a funzione deve sapè da quale colonna di a tavola selezionata (D2: E5) copia u valore desideratu. In u nostru esempiu, copia da a colonna 2 (E), da allora in a prima colonna (D) hà cercatu. Se a vostra tavula seleziona per a ricerca sarà composta di 10 colonne, allora a prima colonna cercarà, è da 2 à 10 colonne - pudete selezziunate u numeru da copia.

A formula = CDF (A2; $ D $ 2: $ E $ 5; 2) sustituiti novu valori per altri nomi di prudutti - copia solu à altre celle di a colonna cù i tag di prezzi di u pruduttu (in u nostru esempio, copia in cellule B3: B5). A formula vi cerca automaticamente è copia a valenza da a colonna di a nova tabella chì avete bisognu.

5. Conclusione

In questu articulu, avemu guardatu i basi di u travagliu cù Excel da cume principia a scrittura di formule. Hè datu esempi di e formule più cumuni cù chì più spessu travaglianu cù a maggior parte di quelli chì travaglianu in Excel.

Speru chì i esempi chì sò stati analizzati saranu utili à qualcunu è aiutanu à accelerà u so travagliu. Pruvati di successu!

PS

È ciò chì formule si usa, hè pussibile simplificà in quantu i formule date in l'articolo? Per esempiu, in i computer bassu, quandu alcuni valori cambianu in tabelle larghe, quandu i calcoli sò eseguiti automaticamente, u computer si chjude per un paiu di seconde, ricalcolà è mostra i risultati novu ...