Cumu aprite i file MDX

Inkscape hè un strumentu assai popu per a creazione di grafica vettoriale. L'immagine in esse hè tracciata micca da pixel, ma cù l'aiutu di vari linee è di forme. Un di i vantaggi principali di stu approcciu hè a capacità di scala l'image senza perde a qualità, chì hè impossibile di fà cù grafica raster. In questu articulu vi spiegeremu e tecniche di base di travaglià in Inkscape. Inoltre, analizzeremu l'interfaccia di l'applicazione è daveru qualchi consigli.

Scaricate l'ultima versione di Inkscape

Inkscape basics

Questu materiale hè più prufittutu per l'usini principianti di Inkscape. Dunque, no diremu solu nantu à e tecniche di base chì sò aduprate quandu lavoranu cù l'editore. Se dopu avè lettu l'artìculu avete qualchi questioni individuale, pudete dumandarle in i commenti.

Interfaccia di u prugramma

Prima di cuminciare à descriviri e capacità di l'éditor, vulemu parlà un pocu nantu à cumu a interfaccia Inkscape. Questo ti permetterà à l'avvene di truvà rapidamente questi o altri strumenti è navigà in a spaziatura. Dopu u lancia, a finestra d'editore ha a forma chì seguita.

In tuttu, sò 6 aree principali:

Menu principale

Quì, in forma di sottumementi è menù a goccia, vengono raccolte e funzioni più utili chì pudete aduprà quandu crei grafica. In seguitu, noi describeremu alcuni di elli. Solu, mi vogliu menzionà u primu menu - "File". Hè quì chì tali squadre popolari si trovanu cum'è "Apertu", "Salvà", "Crea" è "Tipu".

U travagliu inizià cun ellu in a maiò parte di i casi. Per difettu, quandu Inkscape hè lanciatu, hè creata una zona di travagliu di 210 × 297 mm (foglia A4). Sì serviziu, questi parametri ponu esse cambiati in paragrafo "Proprietà di u documentu". À propiu sì, hè quì chì, in qualunque tempu, pudete cambià u culore di fogliu di a tela.

Cliccando nantu à a linea specifica, vedite una nova finestra. In stu, pudete piazzà a dimensione di a zona di travagliu secondu e standard cumuni o specificate u vostru propriu valore in i campi adatti. In più, pudete cambià l'orientazione di u documentu, rimuete u cunfusu è mettite u culore di l'ambiente per a tela.

Ùn raccomandemu micca di entrà u menù. Edit è abilità a mostra di u pannellu di storia di l'azione. Questu vi permetterà di annullà una o più recenti azzioni in qualunque tempu. Stu pannellu si aprirà nantu à a parte diritta di a finestra di l'editor.

Toolbar

Hè stu pannellu chì vene sempre cunsultatu à a traccia. Eccu tutte e forme è funzioni. Per sceglie l'elemento desideratu, cliccate nantu à a so icona una volta cù u bottinu sinu di u mouse. Se site ghjustu nantu à l'imagine di l'utellu, vedite una finestra emergente cù u nomu è a descrizione.

Pruprietà di l'utellu

Cù stu gruppu di elementi, pudete persunalizà i parametri di u strumentu selezionatu. Quessi includenu lisciatura, taglia, rapru di radiu, angulu d'inclinazione, numeru di anguli, è più. Ognunu di elli ha a so propria serie di opzioni.

Attaccà u pannellu di e opzioni è a barra di comando

Per impostazione predefinita, sò situati una accantu à l'altru, in u rule di destra di a finestra di l'applicazione è simu questu:

Comu dà u nome, u pannellu di le spezie di snapping (quì hè u nomu ufficiali) permette di sceglie se u vostru oggettu appighjà automaticamente un altru oggettu. Se sì, induve esce meritu di fà - à u centru, i nodi, le guide, e sì. Se vulete, pudete completamente disattivà tutte e attacchi. Questu hè fattu premendu u pulsante corrispondente nantu à u pannellu.

Nantu à a barra di cumprime, à u so, facenu e elezze principali da u menù "File", è ancu aghjuntu funzioni impurtanti cum'è riempimento, scala, raggruppamentu di oggetti è altri.

Colori di i culori è a barra di stato

Queste due sponde sò ancu vicine. Sò situati à u fondu di a finestra è assucianu:

Quì pudete sceglie u culore desideratu di a forma, di u riempimentu o di u coltu. In più, ci hè un cuntrollu di scala nantu à a barra di stato chì vi permetterà di zoomu induce una o à l'altru. Cume mostra prassi, questu ùn hè micca bè pratico di fà. Semplicemente tene a chjave "Ctrl" annantu à a tastiera è alluntanate a rotazione di a mouse

Area di travagliu

Questu hè a parte più centrali di a finestra di l'applicazione. Ci hè quì a vostra tela hè situata. Nantu à u perimeteru di u spaziu di travagliu, vedi sliders chì vi permettenu di scorrere a finestra sutt'à e in susu chì si faci u zoom. In cima è a manca sò i righelli. Permette di determinà a taglia di a figura, è ponu i guide per necessità.

Per mette e guide, basta à girà u mouse nantu à un righjunu orizzontale o verticale, allora tenite u pulsu di u tasinu sinistro del mouse è trascina a linea chì compare in a direzzione desiderata. Sì avete bisognu di sguassà a guida, cunduce u novu à a righe.

Hè tutti l'elementi di l'interfaccia chì vulemu parlà in u primu situ. Ora andemu direttamente à esempi pratichi.

Caricare una foto o crea una tela

Se aprite una immagine bitmap in l'editor, pudete prucessu a prucessura o tracciate manualmente una immagine vectoriale seguendu l'esempiu.

  1. Usendu u menù "File" o combinazioni di tasti "Ctrl + O" aprite a finestra di selezzione di file. Selezziunate u documentu desideratu è premete u pulsu "Apertu".
  2. Un menu si vede cù opzioni per importà una immagine raster in Inkscape. Tutti l'elementi sò lasciati immutati è appughjate nantu à u pulsante. "OK".

Cusì, l'immagine selezionata apparirà nantu à a zona di travagliu. A taglia di a tela hè automaticamente uguale a a risoluzione di l'immagine. In u nostru casu, questu hè 1920 × 1080 pixel. Pò esse sempre cambiatu per qualchì altro. Come dicemu à l'iniziu di l'articolo, a qualità di a foto ùn cambierà. Se ùn vulete usà alcuna immagine cum'è una fonte, allora pudete basta usà una tela creata automaticamente.

Tagliate un fragmentu di l'immagine

A volte, pò esse una situazione quandu per l'elaborazione ùn avete bisognu di una immagine intera, ma solu di a so zona specifica. In stu casu, eccu cumu procedere:

  1. A scelta di un strumentu "Rettanguli è quadrati".
  2. Selezzi a parte di l'immagine chì vulete tagliare. Per fà quessa, aghjunghje a foto cù u bottinu sinu di u mouse è trascinate in qualunque direzione. Liberate u bottinu sinu di u mouse è vede un rettangulu. Se avete bisognu di adattà i limiti, allora tene a pittura nantu à unu di l'anguli è tirate fora.
  3. Dopu, cambia à a modalità "Isolamentu è Trasformazione".
  4. Tenite a chjave in a tastiera "Shift" è fate un clic col bottinu sinu di u mouse in un locu nantu à u quadru sceltu.
  5. Ora andate à u menù "Object" e selezziunate l'elemento marcatu nantu à l'immagine sottu.

Cusì solamente a zona selezionata di a tela, resterà. Pudete passà à u prossimu tappa.

U travagliu cù i strati

Posa oggetti nantu à diversi strati ùn limitaturà solu u spaziu, ma eviterà cambiamenti accidentali in u prucessu di u disegnu.

  1. Pressu a combinazione di tasti nantu à a tastiera "Ctrl + Shift + L" o un bottinu "Layer Palette" in a barra di cumandate.
  2. In a nova finestra chì si apre, cliccate nantu à u pulsante. "Add layer".
  3. Apparirà una piccula finestra in cui dite un nomu à u novu stratu. Inserite u nome è cliccate "Add".
  4. Ora selezziunà a maghjina dinò è cliccate nantu à u cù u taschju dirittu di u mouse. In u menù contestuale, cliccate nantu à a linea Move to Layer.
  5. A finestra emergerà. Da a lista, selezziunu u stratu à chì l'imagine sarà trasferitu, è cliccate nantu à u bottinu di cunferenza corrispondente.
  6. Hè tuttu. A foto era nantu à u stratu di dirittu. Per a fiducia, pudete ripararlo cliccendu nantu à l'immagine di u serratu accanto à u nome.

In questu modu, pudete creà quante strati cum'è ti piacenu è trasmette a forma desiderata o l'oggiu à ch'è quessa.

Disegnà Rettanguli è Piazze

Per uttene e figure sopra ripreste, bisogna aduprà un strumentu cun u dirittu. A successione di e azzioni sarà cum'è seguita:

  1. Cliccate una volta cù u bottinu sinu di u mouse nantu à u bottinu di l'elementu correspondente nantu à u pannellu.
  2. Dopu à quessa, muò u puntatore di a mouse à a tela. Fighjate u bottinu di a pittura è cumincianu à tracciare a maghjina di u rettangulu in a direzione giusta. Se avete bisognu di traccia un quadru, basta à tene nantu à u "Ctrl" mentre disegni.
  3. Se fate un clic nantu à un oggettu cù u bottinu di dirittu di u mouse è selezziunate l'elementu da u menu chì vene Riempite è Strokedopu si pò ajustà i parametri currispondenti. Questi includenu u culore, u tippu è u pesu di u contornu, cum'è e prupietà simili à u riempimentu.
  4. In a barra di pruprietà di l'uttivi tru una scelta cum'è "Horizontale" è Verticale Radius. Modificendu questi valori, circonda i bordi di a forma disegnata. Pudete annullà queste modifiche cliccendu un pulsante. "Rimuete gli anguli rotativi".
  5. Pudete spostà l'oggetto nantu à a tela cù l'attellu "Isolamentu è Trasformazione". Per fà quessa, tene basta a pittura nantu à u rettangulu è spostala à u locu ghjustu.

Disegnà cerchi è ovali

I cerchi in Inkscape sò attaccati nantu à u listessu principiu di i rettanguli.

  1. Sceglite u strumentu scuciatu.
  2. Nantu à a tela, piglià u pulsante sinistro del mouse è spostate u cursore in a direzzione desiderata.
  3. Usendu e pruprietà, pudete cambià a visione generale di u circunzione è u so angulu di rotazione. Per fà quessa, specificate solu u gradu desideratu in u campu pertinente è selezziunu unu di i trè tippi di cerchi.
  4. Com'è u casu di i rettanguli, i circondi ponu esse piazzati per riempisce è u coltu di u stroke da u menù contestuale.
  5. L'oggettu hè spostatu nantu à a tela, ancu cù a funzione "Highlight".

Disegnà stelle è poligoni

I poligoni di Inkscape ponu esse tracciati in pochi secondi. Per questu ci hè un strumentu speciale chì vi permette di affintà e figure di stu tipu.

  1. Attiva l'utellu nantu à u pannellu "Stelle è Poligoni".
  2. Fighjate u bottinu sinu di u mouse in a tela è spostate u cursore in qualunque direzzione disponibile. Cusì si ricevi a figura successiva.
  3. In e pruprietà di questu strumentu, pudete piantà parametri cum'è "Numero di anguli", "Radius ratio", "Arrotondamentu" è "Distorsione". E cambiàteghjate, vi riceverete risultati completamente diversi.
  4. Proprietà cume u culore, u coltu è u muvimentu nantu à a tela, cambianu cume in e figure precedenti.

Disegnendu spirali

Questu hè l'ultima figura chì vulemu parlà in questu articulu. U prucessu di disegnà hè praticamente micca diversu da quelli precedenti.

  1. Selezzi un item nantu à a barra di strumenti "Spirali".
  2. Fighjulà a zona di travagliu cù u LMB è muvete u puntatore di u mouse, senza rilasciare u pulsante, in qualunque direzione.
  3. In a barra di pruprietà, pudete sempre cambià u numaru di curva di l'elica, u so indicatore di rene è nonlinearità.
  4. Strumentu "Highlight" permette di rallentà a forma è muoverla in a tela.

Modificà nodi è leve

Malgradu u fattu chì tutte e figure sò abbastanza semplici, qualcunu di elli pò esse cambiatu al di là di a ricunniscenza. Grazie, quessa è l'imagine di u vector resultante. Per edità i nodi di l'elemento, ci vole à fà u seguitu:

  1. Selezziunu ogni oggettu disegnatu cù u strumentu "Highlight".
  2. Dopu, andate in u menù "Contour" e selezziunate un elementu da a lista di cuntestu "Ughjettu di contornu".
  3. Dopu à quessa, accende l'utellu "Modificà nodi è leve".
  4. Ora vi vole à sceglie a figura intera. Se avete fattu tuttu u correttu, i noduli saranu dipintuti in u culore di riempimentu di l'oggiu.
  5. Solu nantu à u pannellu di pruprietà, cliccate nantu à u primu bottinu. "Inserisci nodi".
  6. Di cunservazione, quelli nuvelli cumpareranu trà i nodi già esistenti.

Questa azzione pò esse effettuata micca cù a figura intera, ma solu cù a sezione scelta. Addendu i nuovi nodi, pudete cambià a forma di l'oggiu di più in più. Per fà quessa, basta à spostà u mouse nantu à u nodu desideratu, tene u LMB è allargà l'elemento in a direzzione desiderata. Inoltre, pudete aduprà stu strumentu per tirà u bordu. Dunque, a zona di l'oggiu sarà più concava o convessa.

Dessingà contorni arbitrari

Cù sta funzione, pudete attaccà duie linee rette è forme arbitrarie. Tuttu hè fattu assai semplicemente.

  1. Sceglite un strumentu cù u nomu pertinente.
  2. Se vulete tracciare una linea arbitraria, allora toccà u bottinu di sinistra nantu à a tela, in ogni locu. Questu sarà u puntu di partenza di u disegnà. Dopu, tene u cursore in a direzzione duve vulete vede sta stessa linea.
  3. Pudete ancu clicà una volta cù u bottinu sinu di u mouse in a tela è stendite u puntatore in una qualsiasi direzzione. U risultatu hè una linea perfettamente piatta.

Nota chì e righe, cume e figure, ponu esse spostate lungo a tela, ridimensionate è modificate i nodi.

Disegnà curve Curve

Questu strumentu permetterà ancu di travaglià cun linee rette. Sarà assai utile in situazione induve avete bisognu di fà una contornu di l'oggettu aduprà linee rette o tracciate qualcosa.

  1. Attiva a funzione, chì si chjama - "Curve di Bezier è righe".
  2. Dopu, fate un solu cliccà nantu à u lussu. Ogni puntu hè cunnessu per una linea dritta cù u precedente. Se in u stissu tempu per tene a pittura, allora pudete immediatamente pieghje questu linea dritta.
  3. Come in tutti l'altri casi, pudete à ogni momentu aghjunghje novu nodi à tutte e linee, ridimensionate è spostà un elementu di l'immagine risultante.

Usendu una penna calligrafica

Come significa u nome, st'arnesi ti permetterà di fà una bella lettering o elementi di l'immagine. Per fà quessa, selezziuneli, adeguate e prupietà (angulu, fissazione, larghezza, e sì in altrò) è pudete principià a disegnà.

Aghjunghjendu testu

Oltre à e varia forme è linee, in l'editore descrittu pudete ancu contene di u testu. Una caratteristica distintiva di stu prucessu hè chì inizialmente u testu pò esse scrittu ancu in u tippu più chjucuu. Ma s'è aumentendu à u massimu, a qualità di l'imagine ùn hè micca persa. U prucessu d'usu di u testu in Inkscape hè assai simile.

  1. A scelta di un strumentu "Oggetti di testu".
  2. Indicu e so proprietà nantu à u pannellu cumpondente.
  3. Mette u cursore in u locu di u canvas unni vulemu truvà u testu in sè. In u futuru pò esse muvutu. Dunque, ùn hè micca necessariu cancellà u risultatu in casu di situ in sbucate.
  4. Ùn ci hè solu per scrive u testu desideratu.

Sprayer d'ogni

Ci hè una caratteristica interessante in stu editor. Permette di adurnà letteralmente l'intera area di travagliu cù e figure identiche in solu pochi secondi. Ci hè parechje applicazioni per questa funzione, perchè avemu decisu di ùn scevali micca.

  1. A prima cosa chì ci vole à basà nantu à a tela hè qualsiasi forma o oggettu.
  2. Dopu, selezziunate a funzione "Spray Objects".
  3. Si vederà un cerchiu di un certu raggio. Adatta i so proprietà, se necessariu. Questi includenu u rughjettu di u circaru, u numeru di forme da trà, e sì.
  4. Sposta l'utellu in u locu in u spaziu di travagliu duve vulete creà cloni di un elementu disegnatu in precedenza.
  5. Fighjete LMB è tene u fermu perchè vi pari.

U risultatu chì avete avè avutu circa u seguitu.

Eliminà elementi

Probabilmente aghju d'accordu cù u fattu chì ùn ci si pò fà un disegno senza una gomma. E Inkscape ùn hè micca eccezione. Ci vulemu parlà di cume si smetta di l'elementi dipinti da a tela.

Per difettu, ogni oggettu o gruppu di quelli pò esse sceltu cù a funzione "Highlight". Se dopu avè spicciutu nantu à u tastu di a tastiera "Del" o "Elimina", allora tutti l'oggetti saranu cancellati. Ma se sceglite un unu strumentu speciale, pudete cancellà solo pezzi specifici di una figura o di un'immagine. Questa funzione funziona nantu à u principiu di una gomma in Photoshop.

Hè tutte e tecniche principali chì vulemu parlà in stu materiale. Cume li si unisce cù l'altru, pudete creà e images vettoriali. Naturalmente, in l'arsinali di Inkscape ci sò parechje altre funzioni utili. Ma pè aduprà esse, hè necessariu avè una cunniscenza più profonda. Ricordate chì, in ogni tempu, puderete dumandà a vostra domanda in i commenti à stu articulu. E se dopu à lettura di l'artìculu, avete dubbi in quantu si bisognu di questu editor, allora noi vi propemu di familiarizzarti cù i so analoghi. Fra i voi truverete micca solu i redattori di i vittori, ma ancu quelli raster.

Leggi più: Parallazione di software di fotoritettura