Ci sò assai diversi mudelli di sintonizzatori TV per i computer. Sò cunnessi cun una interfaccia speciale è funziunanu cun l'aiutu di software addizionale. DVB Dream hè un software chì ti permette di guardà a TV usando un sintonizzatore in un computer. Fighjà una veduta più stretta à a funzionalità di stu rapprisentore.
A selezzione di l'interfaccia
DVB Dream hè open source è permette à gli utenti di cambià elementi di l'interfaccia, dendu a so propria versione personale. Opzioni appruvate sò state ufficialmente aghjuntate da l'urdinatori à u prugramma è durante l'installazione pudete sceglie u prughjettu adeguatu per un dispositiu specificu. A tabella furnisce micca solu u nome di l'interfaccia, ma dinò a so versione, u nome di u sviluppatore.
Diske settings
In sintonizzatori TV, hè usatu un discu, un prutettu speciale di trasmissione di dati chì permette l'infurmazioni trà u satellite è altri dispositivi. Ogni dispositiu utilizza diskey diversa, differente in parametri. Per travaglià correttamente cù u prugramma, hè necessariu cunfigurà in modo propria i porti è i cambiamenti in u menù pertinente quandu riparte.
Pre-configurazione
Alcune impostazioni di Solu DVB sò necessarie per u primu lanciu. Questu include a cunfigurazione di u furmatu di registrazione, selezzione di u tipu di telecomandu, applicazione di l'impostazioni adatte per regioni specifiche, selezzione di u paese è di a righjoni per u flussu. Avete ghjustu chì poni i parametri imposti è premete "OK".
Plug-ins
U prugrammu consideratu in st'articulu hà un certu numhje di plug-in chì lanciano funzioni supplementari, garantiscenu una cunnessione sicura, e forniscenu assai altri strumenti utili. A maiò parte di elli ùn necessitanu micca d'utenti cumuni, è cusì pò lasciare tutti i valori di difettu. Tuttavia, se vulete attivà moduli speciali, selezziunate a casella di fronte.
Presets di video
Un'altra configurazione chì hè fatta prima di lanciare DVB Dream hè una configurazione video. Ci sò parechji tab in questo menu, guardiamu ognunu separatamente. In a tabulazione "Autograph" Pudete purtà i codecs video, audio, AC3 è AAC necessari. Inoltre, u metodo di formattazione di l'imagine è l'elaborazione sonora hè sceltu quì.
Ùn hè micca sempre bisognu di adeguà immediatamente a trasmissione di culore, postu chì ùn si sapia per anticipu quantu hè di alta qualità chì a maghjine sarà quessa durante a trasmissione di i canali. Tuttavia, in la tabulazione "Gestisci i culori" Ci sò parechji cursori chì responsabilizanu di u livellu di luminosità, contrastu, gamma, saturazione, nitidezza è culore.
In l'ultima scheda "Opzioni" set MPG2 Video, H.264 Video and Audio buffers. Ulteriormente stabilisce a taglia di u pacchettu video. Pudete ritornà à queste impostazioni à qualchì tempu usando u prugramma; cusì se qualcosa ùn funziona micca correttamente, basta restituisce i valori di difettu o pone l'altru.
Scansione
U passu finale in DVB Dream Pre-tuning è scansione di canali. U principiu di stu prucessu hè abbastanza semplici - una ricerca automatica si verifica à certi frequenze, u canale hè catturatu è a qualità ottima hè impostata, dopu allora tutti i risultati sò salvati.
Se a ricerca automatica ùn portu micca u risultatu desideratu o hè statu fattu in manera sbagliata, andate in tab "Scansione manuale", setate i parametri di u satellite, transponder, imposta a frequenza, i parametri supplementari è aghjunghje u canale à a lista.
U travagliu in u prugramma
Dopu chì a configurazione preliminare hè stata cumpletata, vi sarà automaticamente trasferita à a finestra principale di DVB Dream. Quì a zona principale hè occupata da a finestra di lettore, da a parte ci hè una lista di canali chì pudete editare per voi stessi. Icone di fondo è di sopra cullanu i cuntrollu corrispondenti.
Registrazione di flusso
Una di e funzioni supplementari di u prugramma in questu hè una registrazione di u flux. Per questo ci hè un strumentu speciale. Duvete ghjustu specificà in anticipu l'ubbiettivu di l'archiviazione adatta, dopu chì pudete cunfirmà u tempu di registrazione da i mudelli preparati o aduprale manualmente.
Task Scheduler
DVB Dream hà un pianificatore simplici di attività chì vi permette di avè o disattivu automaticamente a trasmissione di certi canali. In una finestra speciale ci sò parechji parametri utili chì vi aiutanu à configurà in modo ottimale l'attività. Una lista di tutte e attività hè visualizzata in cima di a finestra. Pudete modificà ognunu di elli.
Guida elettronica di prugrammi
Avà i sintonizzatori moderni di TV sò dotati di EPG (guida elettronica di prugramma). Questu serviziu interattivu vi permette di definisce un ricordu nantu à l'iniziu di a trasmissione, usa a funzione di anteprima, ordina i prugrammi per genere, rating è molto di più. Per l'EPG in DVB Dream, hè visualizzata una finestra separata, duve fendenu tutte e manipolazioni necessarie cù stu serviziu.
Impostazione di cuntrollu à distanza
Alcuni sintonizzatori di TV si cunniscenu à un computer, ma sò controllati solu cù u telecomandu. Per simplificà stu prucessu, DVB Dream permette di assignà chjavi à a tastiera à a tastiera è simu in stu modu per effettuà a cambiazione di canali è altre azzioni necessarie.
Parametri di transponder è satellitari
In una finestra specifica in dui tabulinu ci hè una lista di tutti i transponder è satelliti dispunibili. Quì pudete scansione, aghjuntu nuvuli novu, s'è supportatu, è edità stu listinu. Tutte e informazioni necessarie sò messe in dettu in a tavula.
Virtues
- Distribuzione gratuita;
- Aiutu per l'interfaccia di a lingua russa;
- Parametri per a sintonizzatore flessibile;
- A capacità di scansiona manualmente i canali;
- Posizionendu i tasti di u telecomandu per a tastiera.
Inconvenienti
Durante a revisione di u prugramma sò state trovate.
Quest'ultima di DVB Dream hè finita. Oghje avemu riesaminatu in dettagliu a funzionalità di stu software, cummandatu cun tuttu i so strumenti è e caratteristiche addizionali. Speremu chì u nostru articulu sia utili per voi è avete decisa se scaricà è aduprà stu software.
Scaricate DVB Dream per liberu
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: