Se assembli u computer è vulete installà u sistema di raffreddamentu nantu à u processore o durante a pulizia di u computer, quandu u cooler hè smaritu, a pasta termica hè necessariu. Malgradu u fattu chì l'applicazione di a pasta termica hè un prucessu simpicu, l'errori si verificanu abbastanza spessu. È questi errori portanu à l'insuffiscia di efficacità di u raffredamentu è, à l'incentiu, ancu di più grave.
In questo manuale esaminerà cumu l'applicazione di grassa termica, è chì vene i più cumuni errori durante l'applicazione. Ùn ùn smuntaraghju micca cumu rimuovere u sistema di raffreddamentu è cumu installà u serviziu - Speru chì a sapete, è ancu sì ùn hè micca duvendu dighjà difficoltà (tuttavia, se avete dubbi, è, per esempiu, rimuete u schiena ùn avete micca sempre una cullaria di a batteria da u vostru telefonu - megliu à ùn tocchi micca).
Quale grassa termica sceglite?
Prima, ùn vogliu raccomandarite a pasta termica KPT-8, chì truverete in ogni locu in cui a pasta termica hè generalmente venduta. Stu pruduttu hà parechji vantaghji, per esempiu, ùn hè micca guassatu, ma oghje u mercatu pò offra qualchì scelta più avanzata di quelli chì sò stati fattu 40 anni fà (sì, pasta termica di KPT-8 hè fatta tantu).
Nantu à l'imballu di molti grassi termichi, pudete vede ch'elli cuntenenu microparticuli d'argentu, ceramica o carboniu. Ùn hè micca una mossa puramente di marketing. Cù a bona applicazione è l'installazione successiva di u radiatore, sti particule ponu migliorà significativamente a conducibilità termica di u sistema. U significatu fisicu di u so usu si trova in u fattu chì, trà a superficie di u dissettore è u processore, ci hè una particella, dicemu, argenteu è nisunu furmatu di a pasta - ci hè un gran numeru nantu à tutta a superficie di tali cumpiuli di metanu è ciò contribuisce à una liberazione di più calore.
Di quelli prisentati nantu à u mercatu oghje, aghju raccomandassi l'Articu MX-4 (Si, è altri cumpunenti termichi l'Articu).
1. Pulisce u radiariu è u processore da a vecchia pasta termica
Se avete rimossi u sistema di raffreddamentu da u processore, allora hè necessariu rimuovere i resti di l'antica pasta termica da tuttu, induve vene - da u processore è da a sola di u radiator. Per fà ciò, aduprà un tovagliu di cotone o una chiazza.
Rusti di pasta termica nantu à u radiatore
Moltu bè, se pudete arricà l'alcoiu isopropilicu è li meganu cun una strata, allora a pulizia sarà più efficiente. Eccu a nota chì a superficie di u radiator, u processore ùn hè micca liscia, ma anu un micro-sollievo per aumentà a zona di contu. Cusì, una rimozione attenta di a vecchia pasta termica, in modo chì ùn resti micca in i suri microscopici, pò esse impurtante.
2. Mette una goccia di pasta termica in u centru di a superficie di u processore.
A quantità diritta è sbagliata di pasta termica
Hè u prucessore, micca u radiatore - ùn avete micca bisognu à aduprà grasso termicu. Una spiegazione semplici di perchè: l'urina di u radiatore, di regula, hè più grande di a superficie di u processore, rispettivamente, ùn avemu bisognu di e parti sporgenti di u radiatore cù a pasta termica applicata, ma pò interferisce (includendu a chiusura di i contatti in a scheda madre se ci hè molta pasta termica).
Risultati applicazione errata
3. Aduprà una carta di plastica per distribuisce a grassa termica in un stratu assai fine nantu à tutta a zona di u processore.
Pudete aduprà u pennu chì vene cù qualchì grassa termica, solu guanti di gomma o altra cosa. U modu più faciule, à a mo opinione, di piglià una carta di plastica inutile. A pasta deve esse distribuita uniformemente è stratu assai sottu.
Applicà a pasta termica
In generale, u prucessu di applicà a pasta termica finisce quì. Si resta à precisamente (è preferibilmente a prima volta) di stallà u sistema di raffreddamentu in u locu è di cunnessu u cooler à l'alimentu.
Subitu dopu avè accesu u computer hè u megliu per andà in u BIOS è guardà a temperatura di u processore. In u modu inattività, deve esse intornu à 40 gradi Celsius.