I plug-in di Mozilla Firefox sò richiesti per a riproduzione di video


Pè Mozilla Firefox sia capace di guardà comodamente i video, tutti i plug-in necessarii chì rispunganu a cumparazione di video online sò installati per stu navigatore. A propositu di i plugins chì avete bisognu di stallà per a vista affettuosa di u video, leggere l'articolo.

I plug-in sono componenti speciali chì sò incorporati in u navigatore Mozilla Firefox chì ti permettenu di visualizà stu o quellu cuntenutu in diversi siti correttamente. In particulare, per esse capace di riproduci video in u navigatore, tutti i plugins necessarii devenu esse installati in Mozilla Firefox.

Plugins necessari per ghjucà video

Adobe Flash Payer

Sò stranu se ùn avemu principiatu cù u plug-in più cunsultatu per guardà i video in Firefox, cunsultendu di ghjucà di cuntenutu Flash.

Per un bellu pezzu, i sviluppatori di Mozilla anu prugramendu abbandunà u supporto per Flash Player, ma finu à questu ùn hè micca avutu accadutu - stu plugin deve esse installatu in u navigatore, se volete, naturalmente, ghjucà tutti i video in Internet.

Scaricate Adobe Flash Player Plugin

VLC Web Plugin

Avete probabilmente sentitu, è ancu aduprà, un riproduttore multimediale famosa cum'è VLC Media Player. Stu ghjocu vi permetti di ghjucà micca solu un gran numeru di formati audio è video, ma ghjucate dinò video in streaming, per esempiu, guardendu i vostri spettaculi TV preferiti in linea.

A volta, u plugin di Web Plugin VLC hè necessariu per ghjucà video in streaming da Mozilla Firefox. Per esempiu, avete decisu di guardà a TV online? Poi, prubabile, u VLC Web Plugin deve esse installatu in u navigatore. Pudete installà stu plugin in Mozilla Firefox cun VLC Media Player. Più nantu à questu avemu già parlatu nantu à u situ.

Scaricate VLC Web Plugin Plugin

Quicktime

U plugin QuickTime, cum'è in u casu di VLC, pò esse ottenutu installendu u lettore multimediale omonimu nantu à u computer.

Questu plugin hè necessariu meno spessu, ma pudete ancora truvà video in Internet chì richiedenu un plugin QuickTime installatu in Mozilla Firefox per ghjucà.

Scaricate QuickTime Plugin

Openh264

A larga maggioranza di i video in streaming utilizza u codec H.264 per a riproduzione, ma a causa di prublemi di licenza, Mozilla è Cisco anu implementatu u plugin OpenH264 chì permette a streaming video di esse ghjucatu in Mozilla Firefox.

Questu plugin hè di solitu annantu à Mozilla Firefox per difettu, è pudete truvà cliccendu nantu à u menù di u navigatore per aprite u "Add-ons"è poi andate à tab "Plugins".

Se ùn avete micca trovu i plug-in OpenH264 in a lista di plug-in installati, allora devi probabilmente aggiornà Mozilla Firefox in a ultima versione.

Vede ancu: Cumu aggiornà u navigatore Mozilla Firefox in a ultima versione

Se tutti i plug-in descritti in l'articolo sò installati in u vostru navigatore Mozilla Firefox, ùn avete più problemi cù u ghjucamentu di questu o di quellu cuntenutu video in Internet.