Buona sera
U ghjornu di a ghjornu, u router per creà una rete Wi-Fi casa in casa hè diventatu solu più popular. È ùn hè micca sorpresu, perchè cun ringraziazione di u router tutti i dispositivi di a casa anu l'occasione di scambià informazioni tra se stessi, ancu l'accessu à Internet!
In questu articulu mi piacerebbe focalizà nantu à u router TRENDnet TEW-651BR, mustrà cume configurà l'internet è a Wi-Fi in essa. È cusì ... principiamu.
Configurazione di una rete Wi-Fi senza fili
Insemi cù u router vene un cavu di rete per a cunnessione cù a scheda di rete di u computer. Ci hè ancu un alimentatore è un manuale d'uso. In generale, a consegna hè standard.
A prima cosa chì facemu hè di cunnessione à a porta LAN di u router (attraversu u cavu chì vene cun) a uscita da a scheda di rete di u computer. Di norma, un cavu di piccole dimensione hè aghjustatu cù u router, se pensate di mette u router in un qualchì regnu micca standard è luntanu da u computer, pudete bisognu cumprà un cavu separatu in u magazinu, o gastà in a casa è cumprà tu connettori RJ45 sè.
Per u portu WAN di u router, cunnessu u vostru cavu internet chì a vostra ISP ti tene. À propiu stettu, dopu à a cunnessione, i LED di u casu di a muvola anu da fà lampà.
Per piacè, avà a nota chì ci hè un bottinu RESET speciale nantu à u router, in a parete posteriore - hè utile chì si scorda le password per l'accessu à u pannellu di cuntrollu o se vulete ripresentà tutte e impostazioni è i parametri di u dispositivo.
A parete posteriore di u router TEW-651BRP.
Dopu u router era cunnessu à u computer da cavu di rete (Questu hè impurtante, chì in un primu tempu a rete Wi-Fi si pò spegne cumpressivamente è ùn puderete micca entrà in l'impostazioni) - pudete fà per a configurazione di Wi-Fi.
Andate à l'indirizzu: //192.168.10.1 (u difettu hè l'indirizzu per i router TRENDnet).
Immettite a password d'amministratore è autori in piccole lettere latinu micca, senza punti, virgulette è trattini. Poi, premete Invescia.
Se tuttu hè fattu correttamente, a finestra di configurazione di u router si aprirà. Vai à la sezione per a configurazione di e cunnessioni wireless Wi-Fi: Wireless-> Basic.
Ci sò parechje impostazioni di chiave:
1) Senza fili: assicuratevi di definisce u cursore à Enabled, ciu. in tali casu attende a rete wireless.
2) SSID: quì setete u nome di a vostra rete wireless. Quandu cerchi per cunnesse à un laptop (per esempiu), vi sarà guidatu da ghjustu stu nome.
3) Canale Auto: Di solitu, a rete hè più stabile.
4) Broadcast SSID: Impostu u cursore à Enabled.
Dopu, pudete salvà l'impostazioni (Applica).
Dopu avè stabilitu i cunfusioni di basa, hè ancu necessariu per pruteghje a rete Wi-Fi da l'accessu di utilizatori ùn autorizati. Per fà quessa, andate in a sezione: Wireless-> Sicurezza.
Qui ci vole à sceglie u tipu di autenticazione (Tipu di autenticazione), è allora inserisci a password per l'accessu (Passphrase). I chjama à a scelta di u tipu di WPA o WPA 2.
Configurazione di l'accessu à Internet
Di regula, in stu passu, ci vole à entrà e impostazioni da u vostru contrattu cun l'ISP (o a foglia d'accessu, chì sempre di solitu cunnosce u cuntrattu) à e impostazioni di u router. Per smassà in sta tappa tutti i casi è tippi di cunnessioni chì ponu esse di diversi fornitori di Internet - hè irreale! Ma per spiegà chì tab à inserisce i parametri merita.
Andate à l'impostazioni di basa: Basic-> WAN (tradotta cum'è globale, cioè Internet.)
Ogni linea hè impurtante in sta tab, se fate un sbagliu in qualchì locu o inserisci numeri errati, Internet ùn funziona.
Tipu di cunnessione - sceglite u tipu di cunnessione. Parechji fornitori di Internet anu u tippu PPPoE (se selezziunu, avete bisognu di entrà un login è una password per l'accessu), certi fornitori avè accesso L2TP, à volte ci hè un tipu cum'è u Client DHCP.
WAN IP - Eccu quì bisognu sapete sì ricevi un IP automaticamente, o avete bisognu di fà inserisce un indirizzu IP, una maschera di subnet, ecc.
DNS - inserisci, se ci vole.
Indirizzu MAC - ogni adattatore di rete hà u so indirizzu MAC unicu. Alcuni fornitori registanu indirizzi MAC. Dunque, se eri cunnessu in precedenza à Internet via un altru router o direttamente à una scheda di rete di un computer, avete bisognu di truvà u vechju indirizzu MAC è entratu in sta linea. Avemu dighjà citatu cume clone indirizzi MAC in e pagine di blog.
Dopu avè fattu i parametri, cliccate nantu à Applicà (salvarli) è ripartite u router. Se tuttu hè aghjuntu normalmente, u router si cunnessu à Internet è cumincià à distribuisce a tutti i dispositivi cunnessi.
Pudarete esse interessatu à un articulu nantu à cumu configurà un laptop per cunnessu à u router.
Hè tuttu. Bona fortuna à tutti!