Una di e frequenti auguri di i patroni di urdinatori è urdinatori hè di creà una unità D in Windows 10, 8 o Windows 7 per successivamente memorizà i dati nantu à chistu (foto, film, musica, è altri), è questu ùn hè micca senza sensu, soprattuttu se sì reinvertite u sistema à l'antichità, formattendu u discu (in sta situazione sarà pussibule formattà solu a partizione di sistema).
In questu manuale - passo per passo nantu à cume spartite u discu di un computer o laptop in C è D cù i strumenti di sistema è prugrammi gratuiti per terzi à questi scopi. Hè relativamente faciule per fà questu, è creà un discu D hè pussibule ancu per un utilizatore principiante. Pò esse uti: cumu aumentà u drive C à u drive D.
Nota: per effettuà e azzioni descritte sottu, ci vole esse spaziu nantu à l'unità C (in a partizione di sistema di u discu dur) per allocà u "in unità D", cioè. selezziunu più chè liberamente, ùn funzionerà micca.
A creazione di u Disk D cù l'utilità di Gestione di Dischi di Windows
In tutte l'ultime versioni di Windows ci hè una utilità integrata "Gestione di Dischi", cù l'aiutu di chì, inclusu, pudete dividere u dischinu in partizioni è creà un discu D.
Per eseguire l'utilità, premete i tasti Win + R (dove Win hè a chjave cù u logo di l'OS), entra diskmgmt.msc e premete Investe, Gestione di Dischi si carica in un pocu tempu. Dopu à elli, seguite i passi chì seguite.
- In a parte inferiore di a finestra, truvate a partizione di u discu chì risponde à l'unità C.
- Fate un clic destro su di essa è sceglite "Compress Volume" in u menù contestuale.
- Dopu una ricerca di u spaziu discu dispunibile, in u campu "Dimensioni di u spaziu cumpressibile", specificate a dimensione di u discu D creatu in megabyte (per difettu, u spaziu interu di u spaziu di liberu hè indicatu quì è megliu micca lasciate stu valore u travagliu, altrimenti ci pò esse problemi, cum'è descrittu in l'artìculu Perchè u computer spende più bè). Cliccate nantu à u "Squeeze".
- Dopu a cumpressione hè completa, vedete u novu spaziu in a "diritta" di u drive C, firmatu "Unallocated". Fate un clic destro nantu à ellu è sceglite "Crea un volume semplice".
- In u wizard aperto per creà volumi semplici, cliccate semplicemente "Next". Se a lettera D ùn hè micca occupata da altri dispositivi, allora in a terza tappa vi verrà dumandatu d'attribuirlo à u novu discu (altrimenti, i prossimi sò in ordine alfabetica).
- À u stadiu di formattazione, pudete specificà l'etichetta di u volumu desiderata (etichetta per u discu D). U parametru rimanente ùn hà dì bisognu à cambià. Cliccate Next, è poi Finisce.
- L'unità D sarà creata, formattata, apparirà in Gestione di Dischi è in l'Esploratore di Windows 10, 8 o Windows Pudete chiudere l'Utilità di Gestione di Dischi.
Nota: sì à a terza tappa a dimensione di u spaziu dispunibule hè visualizata in maniera incerta, vale à dire a taglia dispunibile hè assai inferiore di ciò chì hè in realtà nantu à u discu; ciò indica chì i schedari di Windows unmovable impedenu a compressione di u discu. A soluzione in questo casu: disabilite temporaneamente u schedariu di paging, l'ibernazione è ripartisce u computer. Sì questi fasi ùn autanu micca aiutati, dopu in più da fà a deframmentazione di u discu.
Cumu dividi un dischettu in C è D in a riga di cumannu
Tuttu ciò chì hè statu descrittu sopra pò esse eseguitu micca solu cù u GUI di Gestione di Dischi di Windows, ma ancu nantu à a riga di cumannu cù i seguenti passi:
- Run u prompt di comando cum'è Amministratore è aduprà i cumandamenti chì seguenti in ordine.
- diskpart
- list volume (comu risultatu di stu cummentu, ponu attenta à u numeru di u volumu currente à u vostru discu C, chì serà cumpressu. Next - N).
- seleziona u volumu N
- shrink desideratu = SIZE (dove a taglia hè a taglia di u discu D creatu in megabyte. 10240 MB = 10 GB)
- cria partizione primaria
- formate fs = ntfs rapidu
- attribuire lettera = D (quì D hè a lettera di l'unità desiderata, deve esse libera)
- uscita
Questu fermerà u prompt di comando, è a nova unità D (o sottu una lettera diversa) apparirà in l'Esplora di Windows.
Aduprendu u prugramma libaru Aomei Partition Assistant Standard
Ci sò parechji prugrammi liberi chì ti permettenu di spartiri un hard disk in dui (o più). À esempiu, vi mustraraghju cumu creà una unità D in u prugramma libaru in Russian Aomei Partition Assistant Standard.
- Dopu avè principiatu u prugramma, cliccate à dirittu destro nantu à a partizione corrispondente à u to drive C è sceglite l'elemento menu "Partition Divide".
- Specificate e dimensioni per u discu C è drive D è cliccate OK.
- Fate un clic nantu à "Applica" in a parte superiore sinistra di a finestra principale di u prugramma è "Vai" in a finestra successiva è cunfirmate u reiniziu di u computer o di u portatile per fà operazione.
- Dopu un riavrugghiu, chì pò prubrà di più di u solitu (ùn smetti micca u computer, furnite l'alimentazione à u laptop).
- Dopu u prucessu di partiziunazione di u discu, Windows ripartisce di novu, ma l'esploratore avete dighjà discu D, in più di a partizione di sistema di u discu.
Pudete scaricà l'Astandard Assistant Partition Assistant Standard da u situ ufficiale //www.disk-partition.com/free-partition-manager.html (u situ hè in inglese, ma u prugramma hà una lingua di interfaccia russa, selezionata durante l'installazione).
Cunsideru finè. L'istruzione hè destinata à i casi in cui u sistema hè dighjà installatu. Ma pudete creà una partizione di dischi separata è durante l'installazione di Windows in u vostru computer, vede Cumu scindiri u discu in Windows 10, 8 è Windows 7 (l'ultimu metudu).