Software di lettore di barcode

ODS hè un furmatu famoso. Puderemu dire chì questu hè una sorta di rivale à i formati Excel in xls è in xlsx. In più, ODS, à u cuntrariu à i analoghi sopra, hè un furmatu aperto, chì pò esse adupratu gratuitamente è senza restrizioni. Tuttavia, succede dinò chì u documentu cù l'estensione ODS deve esse aperta in Excel. Scopemu cumu si pò fà.

Modi per apri documenti in u formatu ODS

U Foglio di calculu OpenDocument (ODS), sviluppatu da a cumunità OASIS, era destinatu à esse creatu cume un analògicu liberu è di furmatu di formati Excel. U mondu u vedia in u 2006. Odi, ODS hè unu di i furmati principali di un nùmeru di prucessori tabulari, cum'è a popolari applicazioni gratuite OpenOffice Calc. Ma cun Excel in stu furmatu, a "amicizia" naturalmente ùn hà fattu u listessu, cume sò concorrenti naturali. Se pudete aprire i documenti in u formatu Excel ODS cù i strumenti standard, allora Microsoft hà rifiutatu di introdurà a possibilità di salvà un oghjettu cù una tale estensione in a so creazione.

Ci hè parechje ragioni per aprite u formatu ODS in Excel. Per esempiu, in un computer in cui vulete eseguire un foglio di calcule, pudete semplicemente ùn avete micca una applicazione OpenOffice Calc o un altru equivalente, ma Microsoft Office sarà installatu. Pò ancu spessu chì una operazione deve esse effettuata nantu à una tavula cù quelli strumenti chì sò dispunibili solu in Excel. Inoltre, certi utilizatori trà parechji processori tabularis anu amparatu l'aptitudini per travaglià à u livellu ghjustu solu cun Excel. Hè quandu u prublema di apertura di un documentu in stu prugrammu diventa pertinente.

U furmatu chì si apre in versioni Excel, cumincendu da Excel 2010, hè abbastanza simile. A pratica di avvio ùn hè micca diversa da l'apertura di un altru documentu di tabella in sta applicazione, inclusi oggetti cù l'estensioni xls è xlsx. Ancu s'ellu ci hè qualche sfumatura qui, chì ne discuprà in dettaglio quì sottu. Ma in e versioni precedenti di stu prucessore di tavola, a prucedura di l'apertura hè significativamente diversa. Questu hè à causa di u fattu chì u formatu ODS hà apparutu solu in u 2006. I sviluppatori di Microsoft avianu à implementà a capacità di lanciare stu tipu di documenti per Excel 2007 quasi in parallellu cù u so sviluppu da a comunità OASIS. Per Excel 2003, aghju avutu di liberà generalmente un plug-in separatu, postu chì sta versione hè stata creata molto prima di u liberu di u furmatu ODS.

Tuttavia, ancu in a nova versione di Excel, ùn hè micca sempre pussibule di vede questi fogli di calcalu correttamente è senza perdita. A volte, quando si utilizza una formattazione, ùn tutti i elementi ponu esse importati è l'applicazione deve recuperà e dati cù perdite. In casu di prublemi, un missaghju infurmicu rispettu apparisci. Ma, per via di regula, questu micca micca u integrità di i dati in a tavula.

Facciamo prima elaborà nantu à l'apertura di l'ODS in a versione attuale di Excel, è dopu spiegà brevemente cumu si faci in sta prutezzione in i più anziani.

Vede ancu: Excel Excel

Metudu 1: scorri trà a finestra aperta di documenti

Prima di tuttu, fermemu à lanciare ODS attraverso a finestra di aprite un documentu. Questa pratica hè assai simile à a procedura per l'apertura di libri di xls o di u formatu xlsx in un modu simile, ma hà una piccula differenza significativa.

  1. Eseguite Excel è andate in tab "File".
  2. In a finestra aperta in u menù verticali di sinistra, cliccate nantu à u bottinu "Apertu".
  3. Una finestra standard si aprite per aprite u documentu in Excel. Deve andà à a cartella induve l'oggetto si trova in u formatu ODS ch'è vo vulete aprire. Dopu, avete bisognu di riorganizà u mudellu di u furmatu in questa finestra à a posizione "Foglio di calculu OpenDocument (* .ods)". Dopu à quessa, a finestra mostrerà oggetti in u formatu ODS. Questu hè a differenza da u liranu di solitu, chì hè statu discusse in alto. Dopu, selezziunate u nome di u documentu chì avemu bisognu è cliccate nantu à u bottinu "Apertu" in u basu a destra di a finestra.
  4. U documentu hè aperto è visualizatu in foglio di Excel.

Metudu 2: fate dopu cliccate nantu à u bottinu di u mouse

Inoltre, a versione standard di l'apertura di un file hè di lanciare u dopu cliccendu dopu cliccatu nantu à u bottinu sinu di u mouse. Di listessa manera, pudete aprire ODS in Excel.

Se u computer ùn hà l'installazione di l'applicazione OpenOffice Calc è ùn trasmetti micca l'apertura di u furmatu ODS predefinitu in un altru prugramma, allora esecutivu questu modu in Excel ùn hà più difficoltà. U schedariu aprirà, cum'è Excel li ricunnusce cum'è una tavula. Ma se a suite Office OpenOffice hè installata in u PC, allora quandu dopu cliccate nantu à u file, questione cumincerà in Calc, micca Excel. Per stallà a Excel, duverete fà qualche manipolazione.

  1. Per chjamà u menù contestuale, cliccate à dirittu cliccate nantu à l'icona di u documentu ODS chì dighjà esse aperto. In a lista di azzioni, selezziunate l'elemento "Aprite cù". Un menu addizionale hè lanciatu, in cui u nome deve esse indicatu in a lista di prugrammi. "Microsoft Excel". Cliccate nantu à sta.
  2. U lancio di u documentu selezionatu in Excel.

Ma u metudiu sopra riportatu hè adatto solu per una sola apertura di l'oggetto. Se avete intenzu di apri costantemente i documenti ODS in Excel, è micca in altre applicazioni, allora hà sensu di fà questu l'applicazione u prugramma predefinita per u travagliu cù i file cun l'estensione specificata. Dopu à quessa, ùn hè micca necessariu effettuà manipolazioni supplementari ogni volta per aprite u documentu, è basta dopu cliccà dopu l'oggiu desideratu cù a estensione ODS.

  1. Cliccate nantu à l'icona di u luggeru cù u bottinu guru di u mouse. Ancu una volta, in u menù contestuale, selezziunà a posizione "Aprite cù"ma sta vota in listessu supplementare cliccate nantu à l'elemento "Selezziunu un prugramma ...".

    Ci hè ancu una opzione alternativa per andà à a finestra di selezione di prugramma. Per fà quessa, dinò, cliccate à dirittu nantu à l'icona, ma sta volta in u menù contestuale selezziunate l'element "Pruprietà".

    In a finestra di pruprietà chì accumagna, essendu in tab "Generale", cliccate nantu à u bottinu "Cambia ..."chì hè situatu à fronte di u parametru "Applicazione".

  2. In a prima è a seconda opzioni, a finestra di selezzione di prughjettu principia. In blocu "Prugrammi cunsiglii" u nome deve esse situatu "Microsoft Excel". Selezziunu. Assicuratevi di assicurà chì u parametru "Usate u prugramma selezionatu per tutti i file di stu tipu" ci era un zuccheru. Se manca, devi installatu. Dopu avà eseguitu i passi sopra ripusuti, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  3. Ora l'apparenza di l'iculi ODS cambierà piuttostu. Adderà u logo di Excel. Ci sarà un cambiu funzionale più impurtante. Sì dopu cliccate dopu sul bottinu sinu di u mouse in una di queste icone, u documentu hè automaticamente lanciatu in Excel, è micca in OpenOffice Calc o in un'altra applicazione.

Ci hè un'altra opzione per designà Excel cum'è l'applicazione predefinita per l'apertura di l'oggetti cù l'estensione ODS. Questu opzione hè più cumplea, ma, comunque, ci sò utenti chì preferenu aduprà.

  1. Cliccate nantu à u bottinu "Start" Finestre situate in u angulu in menu sinu di u schermu. In u menu chì si apre, selezziunate l'elemento "Programmi di difettu".

    Se in u menù "Start" ùn truvate micca questu articulu, allora selezziunate una posizione "Pannello di cuntrollu".

    In a finestra chì si apre Pannelli di controllo vai à a sezione "Programmi".

    In a prossima finestra, selezziunate a sottusione "Programmi di difettu".

  2. Dopu à quessa, a stessa finestra hè lanciata, chì si aprirà se cliccavanu nantu à l'elemento "Programmi di difettu" direttamente in u menù "Start". Sceglite una posizione "Parallimentazione di tipi di file o di protocolli à prugrami specifici".
  3. A finestra accumuda "Parallimentazione di tipi di file o di protocolli à prugrami specifici". In a lista di tutte le estensioni di i file chì sò registrate in u registru di sistema di a vostra istanza di Windows, circate u nome ".ods". Dopu avete trovu, selezziunu stu nome. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Cambia u prugramma ..."chì si trova in a parte diritta di a finestra, in cima à a lista di estensioni.
  4. Ancu una volta, a finestra di selezzione di appicciati familiare si aprite. Eccu ancu necessità di cliccà nantu à u nomu "Microsoft Excel"è poi premete u pulsante "OK"cum'è aghju fattu in a versione precedente.

    Ma in certi casi, pudete ùn capite micca "Microsoft Excel" in a lista di applicazioni raccomandate. Ciò hè veramente pussibule se usate versioni anziane di stu prugrammu, chì ùn sò micca stati forniti per l'associazione cù i file ODS. Pò dinò accadere à causa di fallimenti di sistema o à causa di quellu quarcunu hà sparatu in furmentu Excel da a lista di prugrammi raccomandati per i documenti cù l'estensione ODS. In stu casu, in a finestra di selezzione di l'applicazione, cliccate nantu à u pulsante "Revisione ...".

  5. Dopu à l'ultima azzione, a finestra hè lanciata. "Aprite cù ...". Si apre in a cartella di posizioni di prugramma nantu à u computer ("File di programma"). Avete bisognu di andà à u cartulare di u schedariu chì gestisce Excel. Per fà quessa, andate in una cartella chjamata "Microsoft Office".
  6. Dopu à quì, in u cartulare aperto avete bisognu di selezziunu un cartulare chì cuntene u nomu "Ufficiu" è u numaru di a versione di a suite di ufficio. Per esempiu, per Excel 2010 sarà u nomu "Office14". Di regula, sulu un installazione di Microsoft Office hè installata in u computer. Allora solu sceglite a cartella chì cuntene a parola in u so nome. "Ufficiu"è premete u pulsante "Apertu".
  7. In u cartulare aperto cercemu u schedariu cù u nomu "EXCEL.EXE". Se e extensioni ùn sò micca attivate in Windows, pò esse chjamata "EXCEL". Questu hè u littaghju di u lancio di l'applicazione di u listessu nomu. Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "Apertu".
  8. Dopu, tornemu a finestra di selezione di prugramma. Sì ancu prima nant'à a lista di nomi di applicazioni "Microsoft Excel" ùn era micca, avà apparirà. Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "OK".
  9. Dopu, a finestra di l'associazione di tippu file sarà aggiornata.
  10. Comu si pò vede in a finestra d'associazione di u tipu file, ora i documenti cù l'estensione ODS saranu associati à Excel per difettu. Hè cusì, quandu dopu cliccate nantu à l'icona di stu schedariu cù u bottinu sinu di u mouse, aprirà automaticamente in Excel. Avemu bisognu di cumplettà u travagliu in a finestra di l'associazione di tippu file cliccendu nantu à u pulsante. "Chiudi".

Metudu 3: Apri u formatu ODS in versioni anziane di Excel

È avà, cum'è prumessi, avemu una breve attenta à a nuance di l'apertura di u furmatu ODS in e vecchie versioni di Excel, in particulare in Excel 2007, 2003.

In Excel 2007, ci sò duie opzioni per l'apertura di un documentu cun l'estensu specificatu:

  • attraversu l'interfaccia di u prugramma;
  • cliccendu nantu à a so icona.

A prima opzione, in realtà, ùn hè micca diversa da un metudu simili à l'apertura in Excel 2010 è in versioni successive, chì hà descrittu un pocu più altu. Ma in a seconda versione ci smetteremu in più dettu.

  1. Vai à la tabulazione Add-ons. Sceglite un articulu "Importa file ODF". Pudete ancu fà a stessa procedura da u menù "File"da sceglie una posizione "Importà un fogliu in u format ODF".
  2. Quandu esciate una di sti opzioni, a finestra di importazione sarà lanciata. In u sì avete da selezziunà l'oggetto chì avete bisognu cù l'estensione ODS, selezziunu e cliccate nantu à u bottinu "Apertu". Dopu à quessa, u documentu sarà lanciatu.

In Excel 2003, tuttu hè più assai complicatu, postu chì sta versione hè uscita prima di u formatu ODS hè stata sviluppata. Allora, per aprite i documenti cù questa estensione, devi installà u plugin Sun ODF. L'installazione di u plugin specificatu hè eseguita cum'è solitu.

Scaricate u Plugin Sun ODF

  1. Dopu avè installatu u pannellu di plug-in apparirà "Plugin Sun ODF". Un bottinu sarà piazzatu nantu à questu. "Importa file ODF". Cliccate nantu à sta. Dopu avete bisognu cliccà nantu à u nome "Importu File ...".
  2. A finestra d'importazione inizia. Hè necessariu à sceglie u documentu desideratu è cliccate nantu à u bottinu. "Apertu". Dopu à quessa, sarà lanciatu.

Cumu si pudete vede, l'apertura di tabelle in u formatu ODS in e nova versioni di Excel (2010 è altru) ùn duverà micca duveria difficoltà. Chì qualcunu hà qualchi prublemi, allora sta lezione ti sarrà. Benchì, malgradu a facilità di u lanciatu, ùn hè micca sempre pussibule di vede stu documentu in Excel senza perdite. Ma in versioni obsolete di u prugramma, l'apertura di oggetti cù l'estensione specificata hè associata à certi difficoltà, cum'è a necessità di stallà un plugin speciale.