Esempii di comandi Linux ls

Alcuni pruprietari di schede madri MSI circà per i piloti per u mudellu N1996, ma questu ùn hè statu mai fattu per nimu. In l'articulu di oghje avemu da guardà in stu sughjettu, vi diceremu ciò chì N1996 significa, è dicenu cumu di sceglie software per a vostra scheda madre.

Scaricate è installate i driver per a scheda madre MSI

U fattu hè chì u numeru N1996 ùn sia micca nè un mudellu di a scheda madre, ma designa solu u còdice di u fornitore. Anche i rapprisarii di a cumpagnia anu attente à ciò per chì i prupietarii di i prudutti ùn anu più esaminatu. Da quì pudemu cuncipitu chì hè necessariu circà i driver per un mudellu di dispositivi diversu. U nostru altru articulu nantu à u ligame qui hà da aiutà a determinà, è oghje avemu da guardà opzioni possibili per a ricerca è l'installazione di software.

Leggi più: Determinate u mudellu di a scheda madre

Metudu 1: A risorsa ufficiale di MSI in Internet

Prima, analizzu u metudu più efficace - download di file da u situ ufficiale. Tuttavia, ùn hè micca u più faciule, avendu bisognu di scaricà i prugrammi per singuli componenti di u bordu, chì vuleranu assai tempu. U vantaghju di stu metanu hè chì sì guaragnatu per avè l'ultimi, i file verificati è adatti à u vostru apparitu. U prucessu di ricerca è di carregà hè u seguente:

Vai à u situ ufficiale di MSI

  1. Dà u ligame sopra o inserendu l'indirizzu in un praticu browser, andate à a pagina principale di u situ di MSI.
  2. Mouse nantu à l'inserzione "Supportu" è cliccate nantu à ellu. In u menù di a finestra, selezziunu "Downloads".
  3. Pudete inserì manualmente u tippu di attrezzatura, piattaforma, socket è mudellu, è allora andate immediatamente à a pagina cun tutti i schedari dispunibili.
  4. Se u metudu cun input manuale vene difficilu è lungu, basterà à digità u mudellu di a vostra tavula in una linea specifica per ricercà è selezziunu u risultatu pertinente.
  5. Move a sezione "Driver".
  6. Ora selezziunate u vostru sistema operativu è a so capacità di digitu. Hè impurtante chì stu parametru sia specificatu currettamente, da un altru prublemu di compatibilità pò verificà.
  7. Espandi a categoria necessaria di i conducenti o, se avete bisognu di scaricà tuttu, fate un à unu.
  8. Selezziunu u schedariu, a versione è cliccate nantu à u bottinu pertinente per cumprà u download.
  9. Aprite u cartulare scaricatu cù qualchì archiviu pratticu è fate u file per installà u prugramma in u vostru computer.

Vede ancu: Archivers for Windows

È cunsigliatu di installà per prima cosa i driver richiesti, è dopu riavvià u PC in modo chì i cambiamenti anu effettu è l'apparecchimentu funziona correttamente.

Metudu 2: Utilità MSI Live Update

MSI sviluppa una larga varietà di dispositivi informatichi, da a schede video à i mouse di ghjocu. Quasi tutti i so prudutti necessitanu di stallà i driver è poi di l'aghjurnà, dunque a soluzione logica hè di rilasciare a so propria utilità per l'aggiornamentu di tutti i componenti di a marca. Idda vi aiuterà à truvà i file à a scheda madre.

Andate à scaricà MSI Live Update

  1. Andate à a pagina di download Live Update, induve pudete imparà e basi di aduprà u.
  2. Di più in u manualu ci hè l'inserzione "Scaricate Live Update". Cliccate nantu à quì per cumandà à scaricà u prugramma.
  3. Run u utilità è procedi à u prucedimentu di l'installazione, cliccendu nantu à "Prossimu".
  4. Sceglite un locu praticu per salvà è andate in a finestra successiva.
  5. Aspettate chì l'installazione sia finita, è fate un Live Update. Pudete cuminciare immediatamente a scansione, finu chì u computer sia cunnessu à Internet.
  6. Verificate l'aggiornamenti chì volete installà è cliccate nantu à "Download".

Quandu hè finitu, si consiglia di riavvià u PC per cumplà a cunfigurazione è attivà u travagliu di u novu software.

Metudu 3: Software di terza parte

Se a prima opzione ùn s'accupa micca per a necessità di scaricà i file separatamente è chì u secondu ùn s'accupa micca per un qualchì ragu, si consiglia d'ottenere attenzione à un software addizionale. Sti prugrammi scansionanu automaticamente l'hardware è scaricà i driver adatti via Internet. Avete bisognu di fà solu una furmazione preliminare, è tuttu u restu farà u software sceltu. Pudete familiarizzà cù i migliori rappresentanti di queste applicazioni in u nostru altru materiale à u ligame sottu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

DriverPack Solution è DriverMax sò cunsiderate unu di i più popolari. Avemu a cunvenzione di fighjadene, se si sceglie questu metudu. Per istruzioni dettagliate nantu à l'usu di questi prugrammi, vedi i nostri altri articuli à i ligami sottu.

Ulteriori dettagli:
Cume aghjurnà i driver in u vostru computer usando a Soluzione DriverPack
Ricercà è installate i driver in u prugramma DriverMax

Metudu 4: ID di Hardware

Ogni componente di a scheda madre hè assignatu u so numeru unicu propriu. Grazie à ellu, per mezu di i servizii di terze parti, pudete scaricà u driver pertinente. U svantaghju di sta opzione hè chì per ogni componente avete bisognu di ricunniscà separatamente l'identificatore è di scaricà u software, hè quì cumu uttene u lugiziale di travagliu. Leghje nantu à sta questione in l'articolo à u ligame chì seguita.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 5: Funzione standard di Windows

U sistema operativu Windows permette di scaricà è installà i driver per i dispositivi necessarii senza siti è software di terze parti. Stu metudu hè appiccicabile per i componenti di a scheda madre. Incuniscite a guida d'installazione dettagliata cù l'utenti incastunati di l'OS in altre materie di u nostru autore.

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Di sopra, abbiamo provatu à dirà quant'è pussibule tutti i metudi dispunibili per trovà è installà u driver per a scheda madre MSI. Speremu chì spieghjaremu chiaramente a situazione cù u numeru N1996, a definizione di u mudellu di attrezzature è chì ùn avete più domande nant'à questo.