Cumu sbloccà un contu in Viber per Android, iOS e Windows

A lista nera in Viber messenger hè, naturalmente, una opzione necessaria è populosa per l'utenti. Ùn ci hè micca un altru modu per smettere di riceve in modu unilaterale rapidu è efficace informazioni da parte di participanti indesiderati o fastidiosi di un serviziu Internet popolari, tranne per l'usu di u blocchimentu in a so attitudine. À tempu, una situazione si pò spessu quandu hè necessariu riprendere l'accessu à a cunferenza è / o a cumunicazione vocale / video cù conti chì sò stati una volta bloccati. In realtà, hè assai faciule per sbloccà un contu in Vibera, è u materiale offertu à a vostra attenzione hà destinatu à aiutà à risolve u prublema.

Cumu sbloccà un contu in Viber

Indipendentemente da u scopu per chì un participante Viber fù bloccatu, hè pussibule di rializzaru da a "lista nera" à a lista chì serve per u scambiu di informazioni in qualunque momento. E differenze in l'algititii di azzioni specifiche sò dettu principalmente da l'urganizazione di l'interfaccia di l'applicazioni clientela - Utenti di Android, iOS, è Windows agenu in altrò.

Vede ancu: Cumu fermà un contu in Viber per Android, iOS e Windows

Android

In Viber per Android, i sviluppatori anu furnitu dui metudi di basa per sbloccà contatti chì sò stati messi in lista nera da l'utitore.

Metudu 1: Chatta o Cuntatture

Dopu seguendu l'istruzzioni per sbloccà un contu in Viber sottu sarà efficace quandu u messaggero ùn hà cancellatu a cunferenza cù u membru di a lista nera è / o a rubrica in a rubrica. Proceda passo passo.

  1. Lanciatu Viber per Android è andate à "CHATS"cliccendu in a tabulazione correspondente in cima di u schermu. Pruvate à truvà u titulu di a cunversazione una volta dopu fatti cù un membru bloccatu. Aprite un dialogu cù un utilizatore nantu à a vostra lista nera.

    Altre azzioni sò duie varianti:

    • Ci hè una notificazione in cima di u schermu di cumentazione. "U nominaru (o numaru di telefono) hè chjappatu". Ci hè un bottinu à fiancu à l'etichetta. Sblocca - cliccate nantu à u situ, dopu chì l'accessu à u scambiu cumpletu d'infurmazioni sarà aperto.
    • Pudete fà altrimenti: senza preme u pulsante di sopra, scrive è prova à trasmette un messaggio "pruibito" - questu puderà purtà à l'apparenza di una finestra chì vi chiede di sblocca quì site deve toccà "OK".
  2. Se ùn pudete micca truvà a lettura cù a lista nera, vene à "CONTATTI" di u messaggero, truvà u nomu (o avatar) di u membru di u serviziu bloccatu è tocca u, chì aprirà u schermu di l'infurmazione di u contu.

    Allora pudete andà unu di dui modi:

    • Cliccate nantu à i 3 punti in cima di u schermu, a destra per arricrà u menu di opzioni. Tapnite Sbloccadopu chì avemu pussibule di mandà messaghji chì eranu inaccessibili à u partecipante, fà chjamà voce / video in u so indirizzu è ancu riceve informazioni da ellu.
    • In alternativa, nantu à u schermu cun una carta di contu posta in a lista nera, tocca "Chjamata gratuita" o "Messaghju Libertà"chì darà una richiesta di sblocu. Cliccate "OK"quessa a chjama avverrà o a chjama si aprirà - u cuntattu hè già sbloccatu.

Metudu 2: impostazioni di privacy

In una situazione in cui l'infurmazioni cumulate prima di fà un altru membri di Viber sò stati messi à a lista nera, l'infurmazione hè stata eliminata o persa, è hè necessariu sbloccà un cuntinu inutile, usate un metodo più universale.

  1. Lanciatu u messaggero è aprite u menu principale di l'applicazione, toccà nantu à trè righe in a parte superiore sinistra di u schermu.
  2. Vai à u puntu "Impostazioni"selezziunate "Confidentiality" è poi cliccate "Numeri bloccati".
  3. A schermata visualizzata mostra una lista di tutti l'identificatori chì sò mai stati bloccati. Truvate u cuntu cù chì volete riprendere l'infurmazione di l'uppartimentu è tocca Sblocca à a sinistra di u numeru cù u nomu, chì smarrà immediatamente a carta di contu da a lista nera di u messaggero.

iOS

I possessuri di dispositivi Apple chì utilizanu l'applicazione Viber per iOS per accede à u serviziu in questione, cum'è l'utenti di Android, ùn anu micca seguitu istruzzioni cumplette per sbloccare un participant à u messaggero chì hè statu messu in lista nera per qualunque ragione. Duvete agisce, seguendu unu di i dui algoritmi.

Metudu 1: Chatta o Cuntatture

Se a cunfurmazione è / o l'infurmazione di u cuntu di un'altra persona registrata in u messaggero ùn era micca intenzionalmente cancellata, ma solu u so account hè statu bloccatu, pudete risturà rapidamente l'accessu à u scambiu di informazioni via Weiber, seguendu u caminu

  1. Aprite l'applicazione Viber per iPhone è andate in tab. "Chats". Se u titulu di a cunversazione cù un interlocutore in precedenza bloccatu (u so nome o numaru di mobile) si trova nant'à a lista visualizzata, aprite questu chat.

    Ulteriori agisce cum'è vi pare più pratticu:

    • Tapnite Sblocca vicinu à a notificazione in cima di u schermu chì u cuntu di u interlocutore hè statu piazzatu nantu à a "lista nera".
    • Scrivite à u membru "Amnestied" di u missaghju di serviziu è tocca "Mandà". Stu tentativu finisce cù l'apparenza di un missaghju nantu à l'impussibilità di trasmissione di informazioni prima di sbloccà u destinatariu. Touch "OK" in sta finestra.
  2. Se dopu aghjustatu un altru integratore di Viber à a "lista nera", a correspondenza cun ellu hè stata eliminata, andate à "Contatti" messaggero cliccendu in l'icona correspondente in u menù sottu. Pruvate à truvà in a lista chì apre u nome / avatar di l'utente cù cui volete riprunse u scambiu di informazioni, è cliccate nantu à u.

    Allora pudete agisce cume ti piace:

    • Pulsante tocca "Chjamata gratuita" nant'à "Messaghju Libertà", - una richiesta di notifiche apparirà, annunzendu chì u destinatariu si trova nantu à a lista chjave. Cliccate "OK" è l'applicazione vi consente di spostà a schermata di chat o di cuminciare à fà una chiamata - ora hè diventata pussibule.
    • A seconda opzione di sblocca u chiamatore da u schermu chì cuntene informazioni nantu à ellu. Chiama u menu di opzioni, toccà a maghjina in la parte superiore a destra, e in a lista di azzioni possibili selezziunate "Sblocca cuntattu". Per finalizà a procedura, confermà l'accettazione di e cambiamenti, premendu "Salvà" in cima di u schermu.

Metudu 2: impostazioni di privacy

U secondu metudu di restituisce un utente Viber à a lista di informazioni dispunibule da fà cambià per mezu di un client di messaggera istantanea per iOS hè efficace indipende se ci sò "tracce" visibili di cumunicazione cù una persona bloccata in l'applicazione.

  1. Aprite u messaggero in u iPhone / iPad, tocca "Più" in u menù in u fondu di u schermu. Dopu, andate à "Impostazioni".
  2. Cliccate "Confidentiality". Dopu in a lista di opzioni visualizate, tocca "Numeri bloccati". Cusì avete accesso à a "lista nera" fatta di identificatori di conti è / o di i so nomi assignati.
  3. Truvà in a lista u account cu cui desiderate ripresentà a cunferenza è / o a cumunicazione vocale / video per mezu di u messaghju istantaneu. Next, cliccate Sblocca accantu à u nome / numeru - u membru di serviziu sceltu sparirà da l'elenco bloccatu, è una notificazione chì conferma u successu di l'operazione apparirà in cima di u schermu.

Windows

A funzionalità di Viber per PC hè seriamente limitata rispetto à e versioni di sopra di u messenger per u sistema operativo mobile. Questu vale ancu per e possibilità di blocchi / sbloccà contatti - ùn ci hè micca a scelta per interagisce cù a "lista nera" formata da l'utente di u serviziu in Vibera per Windows.

    Dighè notà chì a sincronizazione di a versione desktop da l'applicazione cù versioni mobili funziona assai bè, dunque per assicurà un trasferimentu ininterromperu à u participante bloccatu è riceve l'infurmazioni da u computer da u computer, hè necessariu solu sbloccà u cuntattu cù una di i metodiche sopra cullate nantu à un smartphone o tablet sottumessu à un applicatore "principale" servizio à i clienti.

Si ponu sintesi, pudemu dì chì travaglià cù a lista di contatti bloccati in Viber hè organizata assai semplicemente è logicu. Tutte e azzioni chì includenu sbloccà i conti di l'altri participanti à u messaggero, ùn anu micca dighjà di difficoltà se usate un dispositivo mobile.