Ricercà è installà un software per Canon PIXMA MP160

Ogni dispositiu deve selezzià correttamente u driver. Altrimenti, ùn puderete micca aduprà tutte e so caratteristiche. In sta lezione, guarderemo cumu scaricà è installa un software per u dispositariu multifunzione Canon PIXMA MP160.

Installazione di i driver per Canon PIXMA MP160

Ci sò diversi modi per installà i driver per Canon PIXMA MP160 MFP. Sarà guardatu cume di raccolta di u lugiziale in u situ web di u fabbricante, è chì altri metudi ci sò ancu fora di quelli ufficiali.

Metudu 1: Ricercate u situ ufficiale

Prima di tutti, cunsideremu u modu più simplici è più efficace d'installazione di i piloti - ricercà nant'à u situ di u fabbricante.

  1. Per principiu, visiteremu u situ web ufficiale di Canon à u ligame fornitu.
  2. Vi truverete nantu à a pagina principale di u situ. Mouse nantu à l'oggetto "Supportu" in l'intestazione di a pagina, e poi andate à "Downloads and Help"poi cliccate nantu à a linea "Driver".

  3. Qui di seguito truverete a casella di ricerca per u vostru dispositivo. Inserite u mudellu di a stampante quì -PIXMA MP160- e premete a tasca Enter in a tastiera.

  4. In a nova pagina puderete truvà e tutte e informazioni nantu à u lugiziale dispunibule da scaricà per a stampante. Per scaricà u software, cliccate nantu à u bottinu. Scaricate in a sezione richiesta.

  5. Apparirà una finestra in cui pudete familiarizzà cù i termini d'usu di u software. Per cuntinuà, cliccate nantu à u pulsante. "Accetta è Scaricate".

  6. Quandu u file hè scaricatu, lanciatu cun un doppiu clic. Dopu u prucessu unzipping, vedete a schermata di benvenuta di l'installatore. Cliccate "Prossimu".

  7. Dopu avete accettatu l'accordu di licenza cliccendu nantu à u bottinu "Sì".

  8. Infine, aspettate solu quandu i driver sò installati è pudete iniziate à travaglià cù u dispositivo.

Metudu 2: Software generale di ricerca per i driver

U metudu chì seguitu hè adattu per l'utenti chì ùn sò micca sicuri di ciò chì software li necessitanu è preferisce lasciate a selezzione di i piloti per quellu chì sia più esperienza. Pudete aduprà un prugramma speciale chì rileva automaticamente tutti i componenti di u vostru sistema è seleziona u software necessariu. Questu metudu ùn richiede micca cunniscenza o sforzu particulare da l'utente. Ùn raccomandemu micca di leggere l'articolo chì avemu rivisitu u lugaghju di driver più popularu:

Leggi più: Selezzione di software per l'installazione di i driver

Stu prugramma cum'è Driver Booster hè assai popularu in i utilizatori. Hà accessu à una larga basa di dati di driver per ogni dispositiu, è cun un'interfaccia intuitiva di l'utente. Fighjà una veduta più stretta à cume sceglie u software cù u so aiutu.

  1. Per cumincià, scarica u prugramma nantu à u situ ufficiale. Andate à u situ di sviluppatore pudete seguità u ligame furnitu in l'articolo di revisione nantu à u Driver Booster, u link à chì avemu dittu un pocu più altu.
  2. Ora lanciate u lugaghju download scaricatu per fà l'iniziu. In a finestra principale, cliccate solu "Accettà è installa".

  3. Allora aspettate chì a scansione di u sistema sia finita, chì determinerà u statu di i driver.

    Attentu!
    A stu puntu, assicuratevi chì a stampante sia cunnessa à u computer. Questu hè necessariu perchè l'utile possa detta.

  4. In cunnessione cù u scansione, vedite un elencu di dispositivi per i quali avete bisognu di stallà o di aggiornà i driver. Truvate u vostru stampante Canon PIXMA MP160 qui. Sceglite l'elemento impiegatu è cliccate nantu à u bottinu "Refresh" in opposizione. Pudete ancu cliccà nantu à Aggiornu tuttuse vulete installà un software per tutti i dispositivi in ​​una volta.

  5. Prima di l'installazione, vedite una finestra in cui pudete familiarizzà cù consigli nantu à l'installazione di u software. Cliccate "OK".

  6. Ora aspettate solu quandu u download di u software hè finitu, è dopu a so installazione. Avete ghjustu à riavvià u computer è pudete cuminciare à travaglià cù u dispositivo.

Metudu 3: Usa u ID

Sicuramente, sapete già chì pudete aduprà un ID per ricercà un software, chì hè unicu per ogni dispositivo. Per imparà, aprite li in alcun modu. "Manager di dispositivi" è navigà "Pruprietà" per l'appartenimentu chì vi interessa. Per salvà da u sprichiu di tempu inutile, avemu trovu i valori necessarii per anticipu, chì pudete aduprà:

CANONMP160
USBPRINT CANONMP160103C

Dopu basta aduprà unu di sti ID in una risorsa Internet dedicata chì permette à gli utenti di ricercà un software per i dispositivi in ​​stu modu. Da a lista chì vi sarà presentata, selezziunate a versione software chì hè più adatta per voi è stalla. Truverete una lezzione dettagliata nantu à stu tema à u ligame sottu:

Lezione: Cercate i piloti da ID hardware

Metudu 4: Mediu regule di u sistema

Un altru modu, chì discuprà, ùn hè micca u più efficace, ma ùn impone micca l'installazione di alcun software addizionale. Benintesa, parechji ùn prendenu seriamente stu metudu, ma à volte pò aiutà. Pudete si rifirisce ad essa cum'è una soluzione temporanea.

    1. Aprite "Pannello di cuntrollu" in ogni modu chì cunsiderate convenienti.
    2. Trova una sezione qui. "Apparecchiatura è sonu"in chì cliccate nantu à l'elemento "Vede dispositivi è stampatori".

    3. Apparirà una finestra chì, in a tabulazione corrispondente, pudete vede tutte e stampatrici collegate à u computer. Se u vostru dispositivo ùn hè micca in a lista, truvà u ligame in cima à a finestra "Add Printer" è cliccate nantu à ellu. S'ellu ci hè, allora ùn ci hè bisognu di stallà software.

    4. Ora aspettate un pocu mentre u sistema hè scansionatu per a presenza di apparecchiature cunnesse. Se a vostra stampatrice compare in i dispositivi truvati, cliccate nantu à u per installà u prugramma per quessa. Altrimenti, cliccate nantu à u link à u fondu di a finestra. "A stampante necessaria ùn hè micca elencata".

    5. U passu successivu hè di spuntà a casella. "Add a printer local" è cliccate "Prossimu".

    6. Selezziunate a porta cù cui hè stampata a stampante, in u menu di menù a discesa speciale. Se necessariu, aghjunghje a portu manualmente. Dopu cliccate torna "Prossimu" è andate à u passu chì vene.

    7. Avà ghjunghjite à a selezzione di dispositivi. In a parte sinistra di a finestra, selezziunu u fabbricante -Canonè à a destra hè un mudelluStampante Canon MP160. Poi cliccate "Prossimu".

    8. È infine, inserisci u nome di a stampante è cliccate "Prossimu".

    Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di diffici in a ricerca di i piloti per i dispositivi multifunzione Canon PIXMA MP160. Avete bisognu di un pocu di pazienza è di attenzione. Se avete tutte e dumande durante l'installazione, dumandate ciò chì si cunsulta è li risponderemu.