Visualizà a lista di utenti in Linux


Sfregendu i palmi in anticipazione di u travagliu fruttificatu o di un piacè eccitante chì accende u vostru computer. E di ghjustu da frustrazione - nantu à u monitoru a cosiddetta "schermu blu di a morte" è u nome di l'errore "PROCESSU CRITICHE MORTE". Se letteralmente traduce da Inglese: "U prucessu criticu hè mortu". Hè veramente u tempu di portà un computer per riparazione? Ma ùn affrettassi, ùn disperate micca, ùn ci sò situazioni senza speranza. Ùn capemu.

Eliminiamo l'errore "CRITICAL PROCESS DIED" in Windows 8

L'errore "PROCESSU CRITICAL DIED" ùn hè micca raro in Windows 8 è pò esse causatu da un numeru di i motivi seguenti:

  • Difettu di l'hardware di u discu duru o di strisce di memoria;
  • I piloti di dispositivi installati in u sistema sò obsoleti o ùn funzionanu micca bè;
  • Danni à u sistema di registru è di file;
  • Ci hè stata una infezione viru informatica;
  • Dopu avè installatu u novu hardware, nascenu un cunflittu di i so driver.

Per correggere l'errore "CRITICAL PROCESS DIED", pruvaremu di svolà attività in una sequenza logica di azzioni per ruminà u sistema.

Passu 1: Avvia u Windows in modalità sicura

Per scansione di virus, aggiornamenti di i driver di dispositivi è ripristinà u sistema, avete bisognu di carregà Windows in modalità sicura, altrimenti ùn avemu micca operazioni di recuperu d'errore.

Per entrà in modu sicuru quandu avvia u Windows aduprà a combinazione di tasti Maiusc + F8. Dopu u reiniziziu, avete da mandà un antivirus.

Passu 2: Uu SFC

In Windows 8 ci hè un strumentu integratu per verificà è ripristinare l'integrità di i file di sistema. L'uternità SFC scansione u discu rigiu, è verifica l'immutabilità di i componenti.

  1. A tastiera, preme a combinazione di tasti Win + X, in u menu aperto, selezziunu "Linea di cumannu (amministratore)".
  2. A promptu di l'ordine, inseriscisfc / scannowè cunfirmate l'iniziu di a prova cù a chjave "Enter".
  3. SFC principia a scansione di u sistema, chì pò durà 10-20 minuti.
  4. Fighjammà i risultati di verificà e risorse di Windows, ripartemu u computer, se l'errore ùn hà micca sparitu, pruvate un altru metru.

Passu 3: Usu u puntu di ripristina

Pudete pruvà à scaricà l'ultima versione praticabile di u sistema da u puntu di riparazione, se, naturalmente, questu hè statu creatu automaticamente o da l'utente.

  1. Cliccate nantu à a combinazione di tasti chì ci hè dì cunnisciuta Win + X, sceglite in u menù "Pannello di cuntrollu".
  2. Dopu, andate à a sezione "Sistema è Sicurezza".
  3. Dopu cliccate nantu à u blocu "Sistema".
  4. In a prossima finestra, avemu bisognu di un articulu "Prutezzione di u sistema".
  5. In a sezione "Ripristinà sistema" decide "Ripristinare".
  6. Decidemu nantu à u puntu chì stavanu rimborsà u sistema, è avè pensatu bè, conferimu i nostri azzioni cù u bottinu "Prossimu".
  7. À a fine di u prucessu, u sistema tornarà à a versione di travagliu selezionata.

Passu 4: Aggiornamentu a Configurazione di Dispositivi

Quandu cunnesse i novu dispositivi è l'aggiornamentu di i so schedari di cuntrollu, spessu avè un malfunzionamentu in a parte di u software.

  1. Eghjulavamentu spinghja Win + X è "Manager di dispositivi".
  2. In a finestra chì si vede, aspettemu chì a lista di apparecchiature installate ùn abbiate micca i punti esclamativi gialli. Se dispunibule, cliccate nantu à l'icona "Aggiorna configurazione hardware".
  3. I marchi di esclamazione scomparsi? Allora tutti i dispositivi funzionanu correttamente.

Passu 5: Sostituì i Moduli RAM

U prublema pò esse un malfunzionamentu di l'hardware di u computer. S'ellu ci hè parechje barre RAM, pudete provà a scambiàghjele, cacciate ciascuna verificendu a carica di Windows. Quandu si trova un "ferro" difettu, deve esse rimpiazzatu per un novu.

Vede ancu: Cumu per verificà a memoria operativa per a operatività

Passu 6: Reinstallare Windows

Se unu di i metudi di sopra ùn hà aiutatu, allora rimette solu per formattà a partizione di sistema di u discu duru è reinvertite Windows. Questu hè una misura estrema, ma à volte ci vole à sacrificà dati preziosi.

Cumu reinstallà Windows 8 pò esse liratu cliccando nantu à u ligame sottu.

Leggi ancu: Installendu u sistema operativu di Windows 8

A chjave successiva successivamente per eliminà l'errore. "PROCESSU CRITICHE MORTE", puderemu fà 99,9% di correzione di u travagliu scuntariu PC. Ora pudete puru una volta godere di i frutti di u prugressu tecnicu.