Envisioneer Express 11

Envisioneer Express hè una semplice applicazione cù chì pudete creà un schizzo virtuale di una casa o di una stanza separata. U modu di travaglià cù stu prugramma si basa annantu à a tecnulugia di modellazione di l'infurmazioni di edifici (mudellu di l'infurmazione di edifici, abbr. - BIM), chì permette non solu di tracciate forme astratte, ma ancu di riceve informazioni nantu à u mudellu di stesioni in stime di materiali, spiegazioni di spazii è altri dati. Questa tecnulugia furnisce ancu per l'aggiornamentu instantaneu di u mudellu in tutti i disegni, quandu cambia ogni parametru.

Benintesa, Envisioneer Express ùn pò vantà e stesse caratteristiche cum'è Archicad o Revit BIM monsters. L'utente hà bisognu di un pocu di tempu per studia u prugramma, postu chì ùn hà una versione russa. Tuttavia, Envisioneer Express merita una considerazione dettagliata. Studiemu e possibilità di stu pruduttu in l'esempiu di a so 11a versione.

Modelli di prugettu

Envisioneer propone di aprite un prughjettu basatu in parametri preliminari definiti per un tipu specificu di prugettu. L'attenziazione hè meritata da i mudelli per a custruzzioni di case di legnu, strutture commerciali chiare è case di telai.

Per ognunu di i mudelli, un sistema misurazione metrica o imperiale hè installatu.

Costruzione muri in u pianu

Envisioneer hà un catalogu in cui i parametri di e pareti sò raccolti. Prima di custruisce un muru in termini di tippu di mura desiderata ponu esse editatu. Si propone di definisce u spessu di pareti, u so tippu costruttivu, u materiale di a decorazione di u esterno è di l'internu, inserisci dati per calcularu e stime, è adattate assai altri parametri.

Aghjunghje elementi à u pianu

Incù l'aiutu di u prugramma, porte, finestre, colonne, fasci, fondazioni, scale è e so parti sò applicate à u layout. U catalogu cuntene una larga varietà di scale. L'utente truvarà quì drittu, a forma di L, spirale, scala cun passi di zabezhnymi è altri. Tutta a scala pò esse adattata per tippu, geometria è materiali di finitura.

Hè pussibile spostà l'elementi di biblioteche micca solu in una prughjizazione ortogonale. In a finestra tridimensionale, a funzione di muvimentu, rotazione, clonazione, edizione è cancellà elementi hè disponibile.

L'aggiunta di u tettu

U prugramma in questione hà un strumentu di cuncepimentu rapidu è semplice. Solu cliccate nantu à u mouse nantu à u contornu di a fabbricazione, chì u tettu hè custruitu automaticamente. Prima di installà u tettu, pò esse ajustatu ancu stendu i parametri di a geometria, l'angulu d'inclinazione, u spessore di e strutture e simili.

Taglioli è facciate

Facade di l'edificiu sò create automaticamente in u prugramma. Per fà vede esse, pudete specificà una cornice o un look testurizatu.

U prugramma ti permette di creà un tagliu cù trè cliccatura di u mouse è vede immediatamente u risultatu.

A creazione di u paisaghju

U prugramma Envisioneer hà in u so arsenale un strumentu assai interessante - modellazione di u paisaghju. Davanti à l'usu, hè pussibule di aghjunghje monti, fossi, pozzi è sentieri per u situ, chì aghjunghjenu à u prughjettu una correspondenza cù a realtà.

L'applicazione hà una larga biblioteca di pianti chì un giardinu botanicu decente pò invidiarli. Nant'à u situ pudete creà un veru parcu di paisaghji cù campi di ghjocu, gazebi, panche, lanterne è altri bagni. L'elementi di a libreria sò piazzati nantu à u campu di travagliu trascinendu u mouse da a biblioteca, chì in pratica hè assai veloce è pratticu. Envisioneer Express hè certamente utile per u disegnatore di paisaghji.

Elementi interni

U designer di l'internu ùn hè ancu micca cusu. Offre un inseme di mobilia per riempisce i camerini - apparecchi, arredi, accessori, illuminazione è ancu di più.

Finestra 3D

U navigazione per a finestra 3D hè un pocu complicata è illogica, ma hà un aspettu molto amichevule è a capacità di visualizà u mudellu in una forma di filo, testurizzata è sgrettu.

Finestra di colorazione interattiva

Una caratteristica assai utile hè a colorazione di a superficie dighjà in a finestra tridimensionale. Solu selezziunate a struttura desiderata è cliccate nantu à a superficie. L'immagine hè abbastanza visiva.

Rapporto di Numero di Materiale

Envisioneer Express dà una stima dettagliata di i materiali. A tavula finale indica a quantità di materiale, u so costu è altre proprietà. Stassi separati sò fatti per e finestre, porte è altre strutture. U prugramma ti permette ancu di calculà tutte e zone di a stanza automaticamente.

Disegno di layout

Infine, Envisioneer Express vi dà l'occasione di publicà un disegnu cù francobolli è informazioni addiziunali. U Drawing pò esse convertutu in un formatu praticu.

Cusì avemu amparatu u prugramma Envisioneer Express. In conclusione, vogliu notà chì l'azienda canadiana CADSoft, chì produce u pruduttu, assiste attivamente l'utenti in u so sviluppu - registra video, publica lezioni è tutoriali. Sumiamu.

Avantaghji di Envisioneer Express

- Disponibilità di i mudelli per una missione di prughjettu specifica
- Biblioteca di elementi giganti
- Una bella imagine tridimensionale
- A possibilità di modellizà a zona di sollievo
- Esistenza di una finestra di colorazione interattiva
- Strumenti pratici per creà i tetti
- Capacità di fà una lista di materiali per a custruzzioni

Inconvenienti di Envisioneer Express

- Mancu di a versione Russified di u prugramma
- A versione gratuita hè limitata à u periodu di prova.
- Una navigazione assai pratica in a finestra tridimensionale
- Algoritmu cumpletu di rotazione di elementi in u pianu di pavimentu

Scaricate e versione di prova di Envisioneer Express

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Prugrammi per progettà case Software di Design di u Paesaggio Casa 3D FloorPlan 3D

Share l'articolo in reti sociali:
Envisioneer Express hè unu di i prugrammi più intuitivi è facili à usà cuncepiti per creà è cambia u design di l'interiore di stà.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Cadsoft Corporation
Costu: $ 100
Dimensioni: 38 MB
Lingua: inglese
Versione: 11