Tra i numerosi editori grafichi, u prugramma GIMP deve esse messu in evidenza. Hè l'unica applicazione chì, in termini di a so funzionalità, ùn hè micca praticamente micca inferiore à i so partiti pagati, in particulare Adobe Photoshop. E possibilità di stu prugramma di creazione è di edizione di e immagini sò veramente ottime. Scriviamu cumu funziunà in l'applicazione GIMP.
Scaricate l'ultima versione di GIMP
A creazione di una nova immagine
Prima di tuttu, imparemu cum'è di creà una immagine completamente nova. Per creà una nova foto, aprite a sezione "File" in u menù principale, è selezziunate l'elemento "Crea" da a lista chì si apre.
Dopu à questu, una finestra si apre davanti à noi in cui avemu da entrà i parametri iniziali di l'immagine creata. Quì pudemu cuntene a larghezza è l'altezza di a futura immagine in pixel, pollici, millimetri, o in altre unità. Sò subitu, pudete aduprà qualchì mudellu dispunibule, chì permetterà di risparmi di tempu in creazione di una immagine.
Inoltre, pudete aprite i cunfusioni avanzate, chì vene a risoluzione di a maghjina, u spaziu di culore, è ancu u sfondo. Se vulete, per esempiu, avè una immagine cù un fondo trasparente, allora in l'elemento "Riempimento", selezziunate a "Strata trasparente". In impostazioni avanzate, pudete ancu fà commenti testu à l'immagine. Dopu avè fattu tutte e impostazioni di parametri, cliccate nantu à u bottinu "OK".
Dunque, l'immagine hè pronta. Ora pudete fà travagliu in più per fà cullà un quadru cumpletu.
Cumu taglià è incusite u schema di un oggettu
Ora lasciamo scoutchjerau di taglià u schema di un oggettu da una immagine, è l'incolla di un altru sfondo.
Aprite l'immagine chì avemu bisognu andendu nantu à l'elemento menu "File", e poi à u subappellu "Open".
In a finestra chì si apre, selezziunate a foto.
Dopu chì a foto hè stata aperta in u prugramma, andate à u latu di a sinistra di a finestra, duve si trovanu vari attrezzi. Selezziunate a strumentu "Forbici intelligenti", è obshchelkivaem li intornu à i frammenti chì vulemu taglià. A principale situazione hè chì a linea di bypass hè chjusa à u listessu puntu duve u principiu.
Una volta chì l'oggiu hè circlatu, cliccate nantu à a so parte.
Comu pudete vede, a linea punteggiata tremula, cusì significa u cumplimentu di a preparazione di l'oggiu à taglià.
U passu chì seguitu hè di aprire u canale alfa. Per fà quessa, cliccate nantu à a parte sceghjiata di a maghjina cù u bottinu destro di u mouse, è in u menu aperto, andate in i punti chì seguite: "Strata" - "Trasparenza" - "Aggiungere u canale alfa".
Dopu, andate in u menu principale, selezziunate a sezione "Selezzione", è da a lista chì si apre cliccate nantu à l'elemento "Inverte".
Ancu una volta, andate à u listinu di menu - "Selezzione". Ma sta volta in a lista di discesa, cliccate nantu à l'iscrizzione "A ombra ...".
In a finestra chì si vede, pudemu cambià u numaru di pixel, ma in questo casu ùn hè micca necessaria. Allora, fate un clic nantu à u "OK".
Dopu, andate à l'elemento menu "Modifica", è in a lista chì compare, cliccate nantu à l'elemento "File". I semplicemente appiccate u bottinu Delete in a tastiera.
Comu pudete vede, tuttu u fondo chì circundava l'oggiu seleziatu hè cancellatu. Ora andate à a sezione "Modifica" di u menu, è selezziunate l'elemento "Copia".
Poi creà un novu file, cum'è descrittu in a sezione precedente, o aprite un file prontu. Ancu una volta, andate in l'elemento menu "Modifica", è selezziunate a scritta "Incolla". I semplicemente premete a combinazione di tasti Ctrl + V.
Comu pudete vede, u contornu di l'oggetto hà copia bè.
A creazione di un fondo trasparente
Spessu, l'utenti anu ancu necessità di creà un fondo trasparente per l'immagine. Cumu fà sta quandu crei un schedariu, hè stata citata brevemente in a prima parte di a rivisione. Ora parlemu nantu à cume sceglite u fondu cù un trasparente à l'imagine finita.
Dopu avemu avutu a foto chì avemu bisognu, andate in u menu principale in a sezione "Strato". In a lista chì si apre, cliccate nantu à l'elementi "Trasparenza" è "Addu canale alfa".
Dopu, aduprate l'utellu "Selezzione di e zone adiacenti" ("Bacchetta magica"). Fighjà clicchendu nantu à u sottu, chì deve esse fattu trasparente, è cliccate nantu à u bottinu Elimina.
Comu pudete vede, dopu à chì u fondu diventò trasparente. Ma ci vogliu notà chì per salvà a maghjina risultante in modo chì u fondu ùn perda i so proprietà, avete bisognu solu in un formatu chì supporti a trasparenza, cume PNG o GIF.
Cumu fà un fondu trasparente in Gimp
Cumu creà una iscrizzione nantu à l'immagine
U prucessu di creà iscrizioni nantu à l'immagine interessanu ancu parechji utilizatori. Per fà quessa, bisogna prima cunducà un stratu di testu. Questu pudete esse fattu cliccendu nantu à u simbulu in a barra di strumenti di sinistra in forma di lettera "A". Dopu à quessa, cliccate nantu à a parte di a maghjina induve volemu vede l'iscrizzione, è digià tippu da a tastiera.
A taglia è u tippu di u fonti pò esse regolatu cù u pannellu fluttu sopra l'etichetta, o cù u blocu di l'utenu situatu à a parte sinistra di u prugramma.
Strumenti di disegnu
L'applicazione di Gimp hà un numeru assai di attrezzi di disignu in u so bagagliu. Per esempiu, l'utensili à a matita hè pensatu per i disegni cù colpu forti.
U spazziu, à u cuntrariu, hè destinatu à tirà da colpi lisci.
Cù l'utettu di Riempimentu, pudete riempà parti intere d'una immagine cù culore.
A sceglie di u culore da aduprà da l'attrezzi hè fattu cliccendu nantu à u pulsante corrispondente in u pannellu di sinistra. Dopu à quella vena, si vene una finestra in cui pudete selezzià u culore desideratu aduprendu a palette.
Per sguassà una immagine o una parte di questu, aduprate u strumentu Eraser.
Salvà l'immagine
Ci hè dui opzioni per salvà e immagini in GIMP. U primu di sti prupone a conservazione di e immagini in u furmatu interno di u prugramma. Dunque, dopu u caricu successivu à GIMP, u schedariu sarà prontu à esse editatu in a stessa fase in cui u travagliu hè statu interrompitu prima di salvà. A seconda opzione hè di salvà a maghjina in formati dispunibuli da vede in editori grafichi di terze parti (PNG, GIF, JPEG, etc.). Ma, in questu casu, quandu ricaricà l'imagine in Gimp, a trasmissione di i strati ùn hè più pussibule. Dunque, a prima opzione hè adatta per e immagini, travagliu nantu à u quale hè previsto di cuntinuà in u futuru, è u secondu - per e immagini finite completamente.
Per salvà l'immagine in una forma editabile, basta à andà à a sezione "File" di u menu principale, è selezziunate "Salva" da a lista chì compare.
In listessu tempu, una finestra si vede quandu avemu da specificà u cartulare di conservazione di u pezzu in travagliu, è ancu sceglie in chì formatu ci vulemu salvà. U formatu di file dispunibile salva XCF, è BZIP archivivatu è GZIP. Una volta avemu decisu, cliccate nantu à u bottinu "Salva".
Salvà e immagini in un furmatu chì pò esse visualizatu in prugrammi di terze parti hè qualcosa di più cumplicatu. Per fà quessa, l'immagine risultante deve esse convertita. Aprite a sezione "File" in u menù principale, è selezziunate l'elemento "Esporta cum'è ..." ("Esporta cum'è ...").
Davanti à noi apre una finestra in a quale dobbiamo determinà duv'ellu seru salvatu u nostru file, è dinò stabilisce u so furmatu. Una selezzione assai larga di formati di terze parti sò dispunibule, da i formati tradizionali di l'immagine PNG, GIF, JPEG, à i formati di file per prugrami specifici, cume Photoshop. Una volta avemu decisu nantu à a situazione di l'immagine è u so formattazione, cliccate nantu à u bottinu "Esporta".
Poi si vede una finestra cù i parametri di esportazione, in cui i indicatori cume u proporzione di cumpressione, a conservazione di u culore di l'ambiente è altri parenu. L'utente avanzatu, dipende da a necessità, cambia qualchì volta tali impostazioni, ma cliccemu nantu à u bottinu "Esporta", lascendu l'impostazioni predefinite.
Dopu à quessa, l'immagine sarà salvata in u furmatu chì avete bisognu in a situazione precedentemente specificata.
Comu pudete vede, u travagliu in l'applicazione GIMP hè abbastanza cumplicatu, è richiede una furmazione iniziale. Tuttavia, l'elaborazione di e immagini in sta applicazione hè sempre più faciule ch'è in certi prugrami simili, cume Photoshop, è a larga funzionalità di questu redattore graficu hè solu stupendu.