Se hè necessariu, pudete blocà i prugrammi individui Windows 10, 8.1 e Windows 7, cum'è l'editore di Registro di sistema, manager di attività è pannellu di cuntrollu manualmente. Tuttavia, mudificà manualmente e regule o edità u registro ùn hè micca sempre cusì AskAdmin hè un prugramu simu, quasi freeware chì permette di impedisce senza diffidenza u lanceru di prugrammi selezionati, applicazioni da u Windows 10 è l'usu di sistema.
In sta revisione - in dettaglio nantu à e possibilità di blocà in AskAdmin, e l'impostazioni dispunibili di u prugramma è alcune caratteristiche di u so travagliu chì puderete truvà. A propiu luntà a sezione cun informazioni addiziunali à a fine di l'istruzione prima di bloccà qualcosa. Inoltre, nantu à u sughjettu di u bloccu pò esse utili: Windows 10 cuntrollu di i genitori.
Disattivà i prugrammi di lancio in AskAdmin
U utilità AskAdmin hà una interfaccia chiara in rusa. Se in u primu urghju a lingua russa ùn si accende micca automaticamente, in u menù principale di u prugramma aprite "Opzioni" - "Lingue" è selezziunu. U prucessu di blocà vari elementi hè u seguente:
- Per bloccà un prugramma particulare (schedariu EXE), cliccate nantu à u bottinu cù l'icona "Plus" è specificate u percorso per questu file.
- Per rimuovere u lance di i prugrammi da una cartella specifica, aduprà u pulsante cu l'imagine di una cartella è un plus in a stessa manera.
- Bloccà applicazioni incorporate Windows 10 hè dispunibule in l'elemento menu "Avanzate" - "Blocà l'applicazioni incorporate". Pudete seleziona parechje applicazioni in a lista tenendu Ctrl mentre cliccanu cù u mouse.
- In u item "Avanzate", pudete spegneru u negoziu di Windows 10, disattivà l'impostazioni (disattivà u pannellu di cuntrollu è "Opzioni" Windows 10 "), nasconda l'ambiente di rete. E in a sezione" Disattiva i componenti di Windows ", pudete disattivà Task Manager, Editor di Registro è Microsoft Edge.
A maiò parte di i cambiamenti avanu effettu senza riavvicinà u computer o a disclusione. Tuttavia, se quessa ùn accade micca, pudete iniziate un riavvintu di l'esploratore direttamente in u prugramma in a sezione "Opzioni".
Se in l'avvene avete bisognu di sguassà a serratura, allora per l'articuli in u menù "Avanzate", basterà a toelettarli. Per i prugrammi è i cartulari, pudete deselezziunà un prugramma in a lista, fate un clic destro su un articulu in a lista in a finestra di u prugramma principale è selezziunate "Sblocca" o "Cancellà" in u menù contestuale (rimuà da l'elenco sblocca u articulu) o cliccate sul Pulsante cù un segnu meno per sguassà l'elemento selezionatu.
Tra l'aspettive addiziunali di u prugramma:
- Posizionatu una password per accede à l'interfaccia AskAdmin (solu dopu avè acquistatu una licenza).
- Eseguite un prugramma chjucatu da AskAdmin senza sbloccare.
- Esportazione è impurtanza di elementi chjave.
- Blocate le cartelle è i prugrammi da a trasmissione in a finestra di utilità.
- Incucendu i cumandamenti AskAdmin in u menù contestuale di cartelle è file.
- Nascudenti la scheda Sicurezza da e proprietà di file (per eliminà a possibilità di cambià u pruprietariu in l'interfaccia di Windows).
Di quessa, sò soddisfatta di AskAdmin, u prugramma guarda è funziona cum'è l'utile di u sistema deve travaglià: tuttu hè chjaru, nunda di superfluu, è a maiò parte di e funzioni importanti sò gratuite.
Ulteriori informazioni
Quandu si pruvene di lanciare i prugrammi in AskAdmin, ùn sò micca usate e politiche chì aghju descritte in a forma di fermà i prugrammi di Windows in u sistema, ma, per mè quandu mi dì, i meccanismi SRP di Software Restriction Restrictioni è e pruprietà di sicurezza di lima è cartelle NTFS parametri di prugramma).
Questu ùn hè micca male, ma à u cuntrariu, efficace, ma fate attenzione: dopu sperienze, se si decide di rimuovere AskAdmin, sblocate prima tutti i prugrammi è cartulari proibiti, è ancu ùn blocchi l'accessu à cartelle è i file importanti, teoricamente questu pò esse un fastidiu.
Pudete scaricà l'utilità AskAdmin per blocà i prugrammi in Windows da u situ ufficiale di u sviluppatore //www.sordum.org/.