Disconnu da Gmail

In e telefoni moderni moderni, a quantità media di memoria permanente (ROM) hè di circa 16 GB, ma ci sò dinò mudelli cù solu 8 GB o 256 GB. Ma senza cunnusciu di u dispositiu adupratu, truvate chì cù u tempu a memoria si cumanda à stà fora, cume hè pienu di tutti i tipi di spazzatura. Possibile purificarli?

Cosa riempe a memoria nantu à Android

Inizialmente, di u ROM di 16 GB ghjustu, avete solu 11-13 GB di liberu, cume u sistema operativu stessu riprende un pocu di spaziu, più, applicazioni specializate di u fabbricante ponu andà versu. Alcuni di questu questu ponu esse eliminati senza causà assai male à u telefonu.

In u tempu, aduprà a memoria di u smartphone esagisce cumu in "fondu". Eccu e fonti principali chì assorbenu:

  • Applicazioni scaricate da voi. Dopu avè acquistatu è accende u smartphone, puderete scaricà parechje applicazioni da u Play Market o di fonti terze. Tuttavia, parechje applicazioni ùn anu micca più spaziu quantu pudete esse à u prima;
  • Foto, video è registrazioni audio prese o caricate. A percentuale di a pienità di a memoria permanente di l'apparecchimentu dipende in quellu casu nantu à quantu scarichi / pruduci u cuntenutu media à mezu à u vostru smartphone;
  • Dati di l'applicazione. L'applicazioni stesse pò pesà un pocu, ma cù u tempu d'usu si cunsumianu vari dati (a maiò parte di elli sò impurtanti per u travagliu), aumentendu a so participazione in a memoria di u dispositivo. Per esempiu, avete scaricatu un navigatore chì inizialmente pesava 1 MB, è dui mesi dopu cuminciò à pesà menu 20 MB;
  • Diversi ciambelli di sistema. Accumula in quantu circa u listessu modu cum'è in Windows. Più si usa u sistema operativo, i più archivi spazzatura è spezzati cumincianu à blocchà a memoria di a periferica;
  • Dati residui dopu avè scaricatu cuntenutu da Internet o trasmettenduli via Bluetooth. Pò esse attribuita à varietà di file junk;
  • Vecchie versioni di l'applicazioni. Quandu aghjurnate l'applicazione in u Market Play, Android crea una copia di backup di a so vecchia versione in modo da pudete rimborsà.

Metudu 1: Trasferisci dati à a carta SD

E carte SD ponu espansione significativa a memoria di u vostru dispositivo. Ora pudete truvà piccule copie (circa, cume mini-SIM), ma cù una capacità di 64 GB. Più spessu si conservanu cuntenutu media è documenti. Ùn hè micca raccomandatu trasferisce applicazioni (in particulare quelle di sistema) in una scheda SD.

Questu metudu ùn hè micca adatta per quiddi utilizatori chì u smartphone ùn supporta micca e schede SD o l'espansione di memoria artificiale. Se sì una di sti, usate quest'istruzione per trasmette i dati da a memoria permanente di u smartphone à a carta SD:

  1. Chì i utilizatori inesperti ponu sparghjendu erratimamente i carti in una carta di terze parti, si consiglia di scaricà un gestore di file speciale da una applicazione separata, chì ùn hà micca più spaziu. Quest'istruzione hè cunsiderata nantu à l'esempiu di File Manager. Se avete intenzione di travaglià frequentemente cù a carta SD, hè raccomandatu di stallà per facilità.
  2. Ora aprite l'applicazione è andate in tab "Dispositiu". Ci ponu vede tutti i file d'utenti nantu à u vostru smartphone.
  3. Individuate u schedariu oi file desiderati chì vulete trascinà versu u media SD. Fighjate li distinti (fighjate u latinu dirittu di u schermu). Pudete selezziunate più oggetti.
  4. Cliccate u pulsante Move. I file saranu copiati in "Appunti", mentri saranu tagliati da u cartulare induve avete pigliatu. Per mette ind'u rigali, cliccate nantu à u bottinu. "Annulla"si trova in fondo à u schermu.
  5. Per appiccà i schedari tagliati in u directory desiderata, aduprà l'icona di casa in u cantu superiore a sinistra.
  6. Serà trasferitu à a pagina iniziale di l'applicazione. Selezziunu quì "Scheda SD".
  7. Ora in u cartulare di a vostra carta, cliccate nantu à u pulsante Incollachì in fondo à u schermu.

Sì ùn avete micca a capacità di aduprà una carta SD, allora cum'è u so rispettu, pudete aduprà vari spazii in linea nube. Ùn hè più faciule di travaglià cun elli, è in più di tuttu, dani una certa quantità di memoria per liberu (circa 10 GB in media), è duverete pagà per a carta SD. Tuttavia, anu un svantaggiu significativu - pudete travaglià cù i file chì sò conservati in u "nube" solu sì u dispositiu hè cunnessu à Internet.

Vede ancu: Cumu trasferisce l'applicazione Android in SD

Se vulete tutte e vostre foto, audio è registrazioni video esse salvate direttamente in a carta SD, allora avete bisognu di fà le manipule seguenti in a regolazione di u dispositivo:

  1. Andà à "Impostazioni".
  2. Ci selezziunate l'elemento "Memoria".
  3. Trova e cliccate nantu à "Memoria per difettu". Da u listinu chì vene, selezziunate a carta SD attualmente inserita in u dispositiu.

Metudu 2: Disattivà l'aggiornamenti automatici di u Market Play

A maiò parte di l'applicazioni scaricate nantu à Android ponu esse aggiornate in background da una rete Wi-Fi. Non solu e versioni più novice pesanu più chè quelli vecchie, e vecchie versioni sò salvate nant'à u dispositiu in casu di fallimenti. Sì disattivà l'aggiornamentu automatu di e applicazioni per mezu di u Sparta Mercatu, vi puderete aghjurnà solu da e sole l'applicazioni chì cunsiderate necessarie.

Pudete purificà l'aggiornamenti automatici in u Market Play via sta guida:

  1. Open Play Market è in a pagina principale, fate un gesto à destra attraversu u schermu.
  2. Da a lista di a sinistra, selezziunate l'elemento "Impostazioni".
  3. Trova un articulu là "Applicazioni di mumentazione automatica". Cliccate nantu à sta.
  4. Nelle opzioni proposte, selezziunate a casella "Mai".

Tuttavia, alcune applicazioni da u Mercatu Play ponu bypassà stu blocchiu se l'aghjurnamentu hè assai significativu (secondu i sviluppatori). Per sbarrazzà in maniera sferente tutte l'aggiornamenti, duverete andà nant'à e preferenze di u sistema operativo. L'istruzione sembra quì:

  1. Andà à "Impostazioni".
  2. Trova un articulu là "Circu u dispositivo" è vi truverete.
  3. Dentru ci vole "Aggiornamentu di u Software". In caso dimentu, allora a vostra versione Android ùn supporta micca a disattivazione di l'aghjurnamentu. Se ci hè, cliccate nantu à u.
  4. Rimuovi a marcata di cuntrollu in u menu di menù di menu à manghjà. "Aggiornamentu Auto".

Ùn hè micca bisognu di fiducia applicazioni di terze parti chì promettenu di disattivà tutte l'aggiornamenti nantu à Android, perchè à u prublemu solu ne fàcenu solu l'impostazioni descritte sopra, è à u peggiu pussibile danneghje u vostru dispositivo.

A disattivazione di l'aggiornamenti automatici, ùn pudete micca salvà a memoria nantu à u dispositiu, ma dinò u trafficu Internet.

Metudu 3: Rimozione di Spezii di sistema

Cum'è Android produce vari sparghjuli di sistema, chì cù u tempu hè assai aggiratu di memoria, deve esse pulitu regolarmente. Fortunatamente, ci sò e applicazioni speciali per questo, è ancu alcuni pruduttori di telefoni intelligenti facenu un apice speciale à u sistema operativu chì vi permette di sguassà i file inderetti direttamente da u sistema.

Considerà in iniziale cumu fà un sistema di pulizia, se u vostru fabbricante hà già fattu u sistema di add-in necessariu (pertinente per i dispositivi Xiaomi). Istruzione:

  1. Entra "Impostazioni".
  2. Dopu, andate à "Memoria".
  3. À u fondu, truvate "Cancella Memoria".
  4. Aspettate finu chì i schedari junk sò contati è cliccate nantu à "Pulizia". Trash eliminatu.

Sì ùn avete micca un add-on specializatu per pulì u vostru smartphone da vari resti, allora cum'è una analoga, pudete scaricà l'applicazione più pulita da u Market di Play. L'istruzione sarà cunsiderata nantu à l'esempiu di a versione mobile di CCleaner:

  1. Truvà è scaricà sta applicazione per mezu di u Market Play. Per fà quessa, basta à inserisce u nome è cliccate "Install" à fronte di l'applicazione più adatta.
  2. Aprite l'applicazione è cliccate "Analisi" in fondo à u schermu.
  3. Aspittate à a fine "Analisi". Quandu hè finitu, verificate tutti l'articuli trovati è cliccate "Pulizia".

Purtroppu, tutte e applicazioni per pulizia di i lìbbuli di spazzatura in Android pò vantà alta efficienza, postu chì a maiò parte di elli facenu assai chì si sceglie qualcosa.

Metudu 4: Ripristina i parametri di a fabbrica

Hè usata estremamente raramente è solu in situazione di emergenza, perchè implica una rimozione cumpleta di tutti i dati di l'utente nantu à u dispositivu (restanu solu applicazioni standard). Se avete decisu nantu à un metudu simile, vi propone un trasferimentu di tutti i dati necessarii à un altru dispositivo o à u "nube".

Ulteriori: Cumu restituisce a cunfusioni di fabbrica in Android

Libera un pocu spaziu in a memoria interna di u vostru telefonu ùn hè micca difficiule. In un prucedimentu, pudete aduprà sce carte SD o servizi cloud.