Cumu fà qualunque pagina di u fondu dâ foto in MS Word

Se sì abituatu à elaborà i documenti di testu creati in Microsoft Word, micca solu bè, ma dinò bellu, sicuramente, sarà interessante per voi di vede chì cum'è fà un fondo di disegno. Grazie à sta caratteristica, pudete piglià ogni foto o immagine cume una pagina di fondo.

U testu scrittu nantu à un tale background attirerà certamente l'attenziazione, è l'immagine di fondo ne sarà da assai più attraente di una filigrana standard o di un sottu, per non parlà di una pagina bianca pura di testu neri.

Lezione: Cumu fà un substratu in a Parola

Avemu scrittu quì nantu à cume inserisce una foto in Word, cumu fà rende trasparente, cume cambia u sfondo di a pagina o cume cambia u background dietro u testu. Pudete amparà cume à fà quì nantu à u nostru situ web. In realtà, hè cum'è sì faciuli di fà una fotografia o una foto cum'è in background, allora avemu daveru in u travagliu.

Raccomandatu per a rivista:
Cumu inserisce una foto?
Cumu cambià a trasparenza di a foto
Cume cambia u sfondo di a pagina

1. Aprite u documentu di Word in cui vulete usà a foto cum'è u fondu di a pagina. Cliccate nantu à la scheda "Design".

Nota: In e versioni di Word finu u 2012, avete bisognu di andà à a tab "Layout di pagina".

2. In un gruppu di strumenti Pagina di fondo preme u pulsante "Color di pagina" è selezziunate l'elemento in u so menù "Metudi di pieno".

3. Andate in tab "Disegnà" in a finestra chì si apre.

4. Fate clic nantu à u pulsante. "Disegnà"E dopu, in a finestra aperta opposta à l'elemento "Da u file (Sfoglia i file in computer)"spingi u pulsante "Revisione".

Nota: Pudete ancu aghjunghje una maghjina da u cloud storage OneDrive, a ricerca Bing è a rete sociali di Facebook.

5. In a finestra Esploratore chì vene in u schermu, specificate u caminu di u file chì volete aduprà cume culore, cliccate "Incolla".

6. Cliccate nantu à u pulsante. "OK" in a finestra "Metudi di pieno".

Nota: Se i prumuzioni di a maghjina ùn coincidevanu micca cù a dimensione standard di a pagina (A4), sarà ritagliata. Inoltre, hè pussibule à scala, ciò chì pò influenzà negativamente a qualità di a maghjina.

Lezione: Cumu cambià u formatu di pagina in Word

L'immagine di a vostra scelta sarà aghjunta à a pagina cum'è in sottumudice. Purtroppu, a so editazione, è cambià u gradu di trasparenza di a Parola ùn permette micca. Cusì, quandu si sceglie un disegnà, pensate attentamente à cume si scrive u testu chì avete bisognu à tipà nantu à tale fondo. In realtà, nunda ùn vi impedisce micca di cambià a taglia è u culore di u fontu per fà u testu più visibile nant'à u fondu di l'immagine selezionata.

Lezione: Cumu cambià u font in Word

Hè tuttu, avete sapete cum'è in Word si pò fà qualchì foto o foto cum'è in fondo. Come annunziatu sopra, pudete aghjunghje file grafichi non solu da un computer, ma ancu da Internet.