Elimina gruppu in Windows 10

Prima di lampà nant'à un dispositivo Android, sò necessarie alcune prucedure preparatorie. Se tenemu cunsideratu l'installazione di u software di sistema in u dispositiu fabbricatu da Xiaomi, in parechji casi hè necessariu sbloccherà u gestore di boot. Questu hè u primu passu versu successu durante u firmware è per ottene i risultati desiderati.

Senza entrà nant'à i motivi per i quali Xiaomi cuminciò à bloccà u gestore di avvio (bootloader) in i dispositivi di a so fabbricazione in un certu tempu, anu da annunziau chì, dopu à sbloccare, l'utente ottiene parechje praticità di gestisce a parte di u software. Tra sti vantaghji ci hè di avè diritti di root, installazione di recuperu personalizatu, firmware localizatu è modificatu, etc.

Prima di l'imbarcu per sbloccà u gestore di avvallu, ancu u metudu ufficiali permissu ad aduprà da u fabbricante, tene u seguitu.

A responsabilità di i risultati è e cunsequenze di l'operazioni effettuate cù u dispositiu hè solu a responsabilità di u so pruprietariu, chì hà portatu à a so procedura! L'amministrazione di a risorsa mette in guardia chì l'utente esegue tutte e azzioni cù u dispositiu à u so periculu è risicu!

Sblocchendu u carregatore di avvale Xiaomi

Produttore Xiaomi dà à i utilizatori cù i so telefoni intelligenti è pillole u modu ufficiali per sbloccare u caricu boot, chì sarà discusu in seguitu. Questu hà bisognu solu pochi passi è in quasi tutti i casi hà un effetti positivi.

Hè da basatu à osservà chì l'amatori anu sviluppatu è adupratu largamente metudi di bloccaggio inoffensivi non ufficiali per parechji dispositivi, cum'è Xiaomi MiPad 2, Redmi Note 3 Pro, Redmi 4 Pro, Mi4, Redmi 3/3 Pro, Redmi 3S / 3X, Mi Max.

L'utilizazione di metudi non ufficiali ùn pò esse considerata sicura, postu chì l'usu di tali soluzioni, in particulare da i utilizatori inesperti, porta spessu à dannà a parte di u software è ancu à "arruchje" u dispositariu.

Se l'utente hà già decisu di cambià seriosamente u software di u dispositivo, liberatu da Xiaomi, hè megliu di passà un pocu di più tempu per sbloccà u metudu ufficiali è dimenticà stu prublema per sempre. Cunsiderà a procedura di sbloccà passo per passo.

Passu 1: Verificate u statu di u serratore di u caricatore

Chì i smartphones Xiaomi sò trasmessi à u nostru paese per via di vari canali, cumprendu quelli non ufficiali, pò esse chì u bootloader ùn hà bisognu di esse sbloccatu, postu chì sta procedura sia stata fatta da u venditore o u pruprietariu precedente, in casu di cumprendu un dispositariu usatu.

Ci hè parechje maniere di verificà u situu di a serratura, ognunu chì pò esse adupratu dipende da u mudellu di u dispositiu. Un metudu universale hè a realizzazione di tale insignamentu:

  1. Scaricate è scompattate u pacchettu cù ADB è Fastboot. Per evità u travagliu di l'utente à circà i lìculi necessarii è scaricà cume di più, vi propemu di uttene u ligame:
  2. Scaricate ADB è Fastboot per travaglià cù i dispositivi Xiaomi

  3. Installate u driver Fastboot seguendu e istruzioni in l'articolo:
  4. Lezione: Installazione di i driver per u firmware di Android

  5. Trasferimentu u dispositivo à u modu Fastboot è li connettemu à u PC. Tutti i dispositivi Xiaomi sò trasfiriti in u modu desideratu, premendu a chjama nantu à u dispositivo. "Volume-" e mentre tene u pulsante "Abilita".

    Tenite dui pulsanti finu chì a maghjina di a larra riparazione di Android è a scrizzione vene nantu à u schermu "FASTBOOT".

  6. Run u serviziale di Windows.
  7. Ulteriori dettagli:
    Apertu una linea di cumannu in Windows 10
    Esecuzione di una linea di cumannu in Windows 8

  8. A promptu di l'ordine, inserisci u seguitu:
    • Per andà à a cartella cù Fastboot:

      percorso di directory cd cù adb è fastboot

    • Per verificà a giustizia di a definizione di dispositivo da u sistema:

      dispositivi fastboot

    • Per determinà u statu di u carificatore di avvicinamento:

      fastboot oem device-info

  9. Sicondu a risposta di u sistema affissata in a linea di cumunicazione, determinemu u statutu di a serratura:

    • "Dispositiu sbloccatu: falso" - U bootloader hè bloccatu;
    • "Dispositiu sbloccatu: veru" - Sbloccatu.

Passu 2: Applicate per sbloccà

Per implementà a procedura di sbloccare u caricatore di avvicinamentu, devi prima ottene permessu da u fabbricante di u dispositiu. In Xiaomi, anu provatu à simplificà u prucessu di sbloccà u carregatore di avvicinamentu per l'utente quandu hè pussibule, ma avemu da esse paciente. A procedura di revisione di l'applicazione pò necessariu per 10 ghjorni in furmali, ancu l'approvazione veni di solitu in 12 ore.

Dunque, si deve cunnosce chì u dispositiu Xiaomi ùn hè micca richiestu di applicà. Allora, pudete fà tuttu per avè u cuntrollu cumplittu di a parte di software di u dispositiu per anticipu, per esempio, stendu in attesa di a consegna di u dispositivo da u magazinu in linea.

  1. Avemu registratu u Account Mi in u situ ufficiale di Xiaomi, seguendu i passi in l'istruzzioni:

    Lezione: Registrazione è Cancellazione di Acconti Mi

  2. Pè dumandà à Xiaomi anu furnitu una pagina speciale:

    Applicà per sbloccà u gestore di boot Xiaomi

  3. Segui u ligame è cliccate nantu à u pulsante "Sblocca Now".
  4. Accedi à u Account Mi.
  5. Dopu avè verificatu le credenziali, apri u modulo di richiesta di sblocu. "Sblocca u Strumentu Mi".

    Tuttu deve esse riempitu in Inglese!

  6. Inserite u username è u numaru di telefono in i campi adatti. Prima di inserisce e cifre di u numeru di telefonu, selezziunate un paese da u listinu à manghjà.

    U numaru di telefonu deve esse vera è valida! Un SMS cun un còdice di cunfirmazione vi ghjunghjerà, senza chì a presentazione di l'applicazione hè impossibile!

  7. In u campu "Per piacè induve a vera ragione ..." Duvete fà una descrizione di u mutivu per chì avete bisognu di sbloccà u carregatore di avvicinamentu.

    Quì si pò e anu bisognu di vede l'imaginazione. In generale, un testu cum'è "Installazione di u firmware traduttu" hè adattu. Chì tutti i campi devenu esse spediti in Inglese, usamu Google traduttore.

  8. Dopu à a riempitura di u nomu, di u numeru è di u mutivu, resta à entrà u captcha, selezziunate a casella "Aghjettu cunfirmu chì aghju lettu ..." è premete u pulsante "Aghjunghje ora".
  9. Aspittemu u sms cù u còdice di cunfirmazione è li inseremu in un campu particulare nantu à a pagina di verifica aperta. Dopu avè inseritu i numeri, cliccate nantu à u pulsante "Prossimu".
  10. In teorica, una decisione positiva Xiaomi nantu à a possibilità di sbloccare deve esse riportata in u SMS à u numeru specificatu quandu invia a candidatura. Da vede segnu chì tali SMS ùn vene micca sempre, ancu cù permessu. Per verificate u statutu, ghjustu andà à a pagina una volta ogni 24 ore.
    • Se a permissione ùn hè ancu ricevuta, a pagina sembra quì:
    • Dopu avè ricevutu permessu, a pagina di l'applicazione cambia per guardà cum'è stu:

Passu 3: Lavora cun Mi Unlock

Com'è strumentu ufficiali per sbloccà u carregatore di i so propri dispositivi, u fabbricante hà sviluppatu una utilità speciale Mi Unlock, chì u so scaricamentu diventa disponibile dopu avè appruvatu per l'operazione di Xiaomi.

Scaricate Mi Unlock da u situ ufficiale

  1. L'utile ùn hà bisognu d'installazione è di lanciare un solu bisognu di disimballà u pacchettu ricevutu da u ligame sopra in una cartella separata è dopu cliccà dopu sul file. miflash_unlock.exe.
  2. Prima di andà direttamente à cambià u statutu di u gestore di avvicinamentu per Mi Unlock, hè impurtante preparà u dispositiu. Esegu passu passu u seguitu.
    • Attaccate u dispositiu à u Mi-account per chì hè permessu di sblocpà.
    • Accende a visibilità di l'elemento di menu "Per sviluppatori" toccu cinque volte in a scrizzione "MIUI Version" in u menù "Circa u telefunu".
    • Vai à u menù "Per sviluppatori" e accende a funzione "Unlock Factory".
    • Se dispunibule in u menù "Per sviluppatori" articulu "Mi Unlock Status" vai à ellu è aghjuntu un contu cliccendu "Add account and device".

      Item "Mi Unlock Status" pò esse assente in u menù "Per sviluppatori". A so disponibilità dipende da l'apparecchiatura Xiaomi specifica, è da u tipu / versione di u firmware.

    • Se u cume Mi hè novu, entratu in l'apparecchimentu poco prima di l'iniziu di a procedura di sblocu, per accertà chì ùn ci sia micca errori quandu si lavora cù u dispositiu per mezu di Mi Unlock, se cunsiderate di fà qualunque azzione cù u account.

      Per esempiu, abilite a sincronizazione, fà una copia di backup in Mi Cloud, truvà un dispositivo cù u situ web i.mi.com.

  3. Una volta finita a preparazione, riavvià u dispositivo à a modalità "Fastboot" E scorrite Mi Unlock, senza cunnessione di u dispositivo à u PC per ora.
  4. Conferma cunniscenza di risicu cun pressu un pulsante. "Accusa" in a finestra d'emergenza.
  5. Inserite i dati di Mi Account inseriti in u telefonu è cliccate nantu à u bottinu "Sign In".
  6. Attentemu chì u prugramma si mette in contu cù i servitori Xiaomi è cunsultà per permessu di fà u sfruttamentu di u sbloccu per u gestore di boot.
  7. Dopu à l'apparenza di una finestra chì dighjà nantu à a mancanza di un dispositivu accatastatu cù un PC, cunnessu u dispositivo trasferitu in a modalità "Fastboot" in portu USB.
  8. Una volta chì u dispositiu hè determinatu in u prugramma, cliccate u pulsu "Sblocca"

    è aspettate a chjama di u prucessu.

  9. Tuttu succede à furesta, a procedura ùn pò esse interromputa!

  10. Una volta finita l'operazione, un missaghju annantu à u successu di u sblocu hè visualizatu. Pulsante "Reboot"ripiglià a macchina.

Ritorna à a serratura Xiaomi

Se per sbloccà i carichi di avvicinamentu di i so dispositivi, Xiaomi dà un utru efficace in a forma di l'utilità Mi Unlock, allora a procedura inversa ùn implica micca un modu ufficiali. In listessu tempu, a chjama di u caricatore di avvicinamentu hè pussibule cù MiFlash.

Per rende u statutu di u gestore di boot in u statu "bloccatu", avete bisognu di stallà a versione ufficiali di u firmware via MiFlash in modalità "pulizia tuttu è blocca" sicondu l'istruzzioni da l'articolo:

Leggi più: Cumu lampeggia Xiaomi smartphone via MiFlash

Dopu un tale firmware, u dispositivu sarà cumpletu interamente di tutti i dati è u bootloader sarà bloccatu, cioè, à l'uscimentu truvaremu u dispositivu cum'è in casella, almenu in u pianu di prugramma.

Cumu si pudete vede, u sblugmentu di u bootloader Xiaomi ùn necessita micca sforzi eccessivi o abilità speciali da l'utente. Hè impurtante capisce chì u prucessu pò durà un tantu tempu, è esse pazienti. Ma dopu avè ricevutu un risultatu positiu, u pruprietariu di qualunque muvimentu Android apre aperte tutte le possibilità di cambià a parti di u software à u so scopu.