Risolvendu i prublemi cù l'entrata in u account Google

Come per ogni prugramma, l'errori si verificanu ancu in Microsoft Outlook 2010. Quasi tutti esse sò causati da una configurazione impropria di u sistema operativu o di u prugramma postale da parte di l'utente, o di fallimenti cumuni di sistema. Unu di l'errori cumuni chì si presentanu in un missaghju quandu u prugrammu hè principiatu, è ùn permette micca di accuminzà, hè l'errore "Impossibile aprire un serie di cartelle in Outlook 2010". Scopri ciò chì causa questu errore, è determinà i modi per risolve lu.

Problemi d'aggiornu

Una di e cause più comuni di l'errore "Cuncepitu non aperto" hè un aggiornamentu sbagliatu di Microsoft Outlook 2007 à Outlook 2010. In questo casu, avete bisognu di disinstallà l'applicazione è installà Microsoft Outlook 2010 di nuovo è dopu crei un novu profilu.

Eliminazione di un profilo

A ragione pò esse dinò dati sbagliati nant'à u profilu. In questu casu, per correggere l'errore, avete bisognu di cancellà u prufessu erratu, è allora creà un account cù i dati curretti. Ma cumu fate questu se u prugramma ùn principia per un errore? Ci hè una specie di circondu viciosu.

Per risolve u prublema, cù u prugramma chjusu Microsoft Outlook 2010, andate in u Pannello di Cuntrollu di Windows cù u bottinu "Start".

In a finestra chì si apre, selezziunate l'elemento "Contabile per l'Utente".

Dopu, andate à "Mail".

Davanti à noi apre le impostazioni di mail. Cliccate nantu à u bottinu "Accounts".

Ci simu in ogni cuntab, è cliccate nantu à u bottinu "Elimina".

Dopu à l'eliminazione, creà account in Microsoft Outlook 2010 torna à utilizà u schema standard.

File di dati bloccati

Questu errore pò accadere ancu s'ellu ci hè i blocchi di dati per scrittura è sola lettura.

Per verificà se quellu hè u casu, in a finestra di configurazione di e-mail chì ci hè dighjà familiare, cliccate nantu à u pulsante "Dati di Data ...".

Selezziunu u cuntu, è cliccate nantu à u pulsante "Apri locu file".

U directory in cui si trova u lima di dati si apre in Esploratore di Windows. Cliccà nantu à u lìculu cù u cliccenu dirittu di u mouse, in u menu di u contestu aperto, selezziunate l'elemento "Proprietà".

S'ellu ci hè una marcata à fiancu à u nome di l'attributu "Sola Leggere", allora rimuete u cliccate è cliccate nantu à u bottinu "OK" per appiccà i cambiamenti.

S'ellu ùn hè micca micca un marcatu, allora andate à u prossimu prufessu, è fate cun ellu esattamente a procedura chì era descritta sopra. Se l'attribitu di sola lettura ùn hè micca trovu in nisunu profili, allora u prublema di l'errore si trova altrove, è l'altre opzioni listate in st'articulu sò usate per risolve u prublema.

Errore di configurazione

Un errore cù l'inabilità di aprire un serie di cartelle in Microsoft Outlook 2010 pò verificà dinò da un prublemu in u schedariu di configurazione. Per risolverla, aprite a finestra di configurazione di posta, ma sta volta cliccate nantu à u bottinu "Mostra" in a sezione "Configurazioni".

In a finestra aperta vedi un elencu di configurazioni dispunibili. Sì nuddu avia interferitu cù u travagliu di u prugramma prima, allora a configurazione deve esse una. Avemu bisognu di aghjunghje una nova configurazione. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Add".

In a finestra chì si apre, inserite u nome di a nova configurazione. Pò esse assolutamente qualsiasi. Dopu à ciò, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Poi, una finestra si apre in cui avete aghjunghje à i profili di mailbox in a manera solita.

Dopu à quì, in a parte inferiore di a finestra cù l'elenco di configurazioni sottu à l'inscrizione "aduprate configurazione" selezziunate a configurazione appena creata. Fate un clic nantu à u "OK".

Dopu avendu riavvicutu Microsoft Outlook 2010, u prublemu cù l'impussibilità di aprire un serie di cartelle deve sparisce.

Cumu si pudete vede, ci sò parechje ragioni per l'errore cumuna "ùn pò aprire un set di cartelle" in Microsoft Outlook 2010.

Ognunu di elli ha a so solu soluzione. Ma, prima di tuttu, si consiglia di verificate i diritti di i file di dati per a scrittura. Se l'errore si trova precisamente in stu, allora hà bisognu di deselezzioni l'attributu "Sola Leggiu", è ùn ricreaghjite micca i profili è a configurazione, cum'è in altre versioni, chì ne costanu tempu è sforzu.