Cume l'installazione di SSD

Se site in pensà à a trasfurmazione di u vostru PC o laptop usendu un drive SSD in solid-solid - Io si scegliu per felicà ti, hè una soluzione ottima. È in stu manuale dumandaraghju cumu installà u SSD in un computer o un laptop è pruvate à furnisce altre informazioni utili chì saranu utili per sta attualizazione.

Se ùn avete micca acquistatu un tale discu, pudemu dì chì oghje a stallazione di un SSD in un computer, mentre ùn hè micca assai mpurtanti ch'ellu sia veloce o micca, hè qualcosa chì pò dà un aumentu massimu è evidente di a velocità di u so operazione tutte e applicazioni chì ùn sò micca dispunitate di ghjocu (ancu s'ellu si capisce in ghjochi, almenu in termini di velocità di download). Pò dinò uttene: Configurazione di un SSD per Windows 10 (adatta per Windows 8).

Connessione SSD à un computer desktop

Per principiu, se avete già disconnessu è cunnessu un discu duru reguli à u vostru computer, a prucedura per una unità à stati soli sembra quasi esattamente uguale, salvu u fattu chì a larghezza di u dispositivo ùn hè micca 3,5 pollici, ma 2,5.

Ben, avà da u principiu. Per installà u SSD nant'à u computer, scignateli da l'alimentu (da a presa), è ancu spente u modellu di a rifornimentu di tensione (u bottu in u spaziu di a unità di sistema). Dopu, premete è tenitete u bottu on / off in a unità di sistema per circa 5 secondi (questu disconnessu completamente tutti i circuiti). In a guida inferiore, suppuneraghju di ùn sceglite micca a discunzione di i vecchi dischi rigidi (è se si va, allora semplicemente u scurdamentu in a seconda tappa).

  1. Aprite u case di u computer: di solitu, basta rimuà u pannellu di sinistra per avè l'accessu necessariu à tutti i porti è installà u SSD (ma ci sò eccezioni, per esempiu, per esempiu, in casi avanzati, u cavu pò esse piazzatu dietro a parete destra).
  2. Installate u SSD in un adattatore di 3,5 pollici è chjappatu cù i bulloni progettati per questo (un tale adattatore hè furnitu cù a maggior parte di i SSD. Inoltre, u vostru unità di sistema pò avè un inseme di rigali adatti per installà sia i dispositivi 3.5 è 2.5, in stu casu, pudete usarli).
  3. Installate u SSD in l'adattatore in u spaziu libaru per i dischi rigidi di 3,5 pollici. Se hè necessariu, ripararlo cun le viti (qualchì volta si ne previsti fermu per a rigide in a unità di sistema).
  4. Connettu u SSD in a scheda madre cù un cavu SATA L. Sottu, vi diraghju più nantu à a porta SATA à a quale si deve cunnessu u discu.
  5. Connettu u cavu di tensione à u SSD.
  6. Assembli u computer, accende l'alimentazione è subitu dopu avè accuminciatu andà à u BIOS.

Dopu avè accadutu in u BIOS, prima di tutto, setate u modu AHCI per utraverà a unità di statu solidu. Ulteriori azioni dipenderanu da ciò chì esattamente intenda fà:

  1. Se vulete installà Windows (o un altru OS) nant'à u SSD, mentre tu, in addizione, avete altri dischi duri cunnessi, installa u SSD prima in a lista di dischi, è installa u loghjeru da u discu o unità flash da u quali l'installazione hè fattu.
  2. Se avete intenzu di travaglià in un sistema operativo chì hè statu installatu annantu à u discuvi senza u traslocu in un SSD, assicuratevi chì u discu duru sia u primu in a coda di avvicinamentu.
  3. Se avete intenzione di trasferire u sistema operativo à SSD, allora puderete leghje di più nantu à st'articulu Cumu trasferisce Windows in SSD.
  4. Pudete truvà ancu l'articolo: Cumu ottimizzare SSD in Windows (quì vi aiuterà à migliorà e prestazioni è allargà a so vita).

Quale hè a questione di quale portu SATA per cunnessione di u SSD: in a maggior parte di cartoline è putete cuntenutu à ogni, ma alcuni anu porti diversi porti SATA à tempu - per esempiu, Intel 6 Gb / s è terze parti 3 Gb / s, lu stissu nantu à chipset AMD. In questu casu, fighjate e firme di i porti, a documentazione per a scheda madre è usate u SSD più veloce (i lenti possono esse aduprati, per esempiu, per DVD-ROM).

Cume installà SSD in un laptop

Per installà u SSD in un laptop, u primu sciugliu a prugna è scusa a batteria s'ella hè amovibile. Dopu à quellu, svitate u cúvolu di u compartimentu di u discu dur (di solitu u più grande, vicinu à u lìattu) è rimuova attentu u discu dur:

  • A volte hè montatu nantu à una specie di slitta, chì sò attaccate à a copertura chì ghjustu sgillutatu. Prova ancu à truvà istruzioni per rimuovere u discu duru specificamente per u mudellu di u vostru laptop, pò esse utule.
  • Ùn si deve micca rimuovere da solu, verso l'altru, ma prima per i soi - per chì si disconnette da i contatti SATA è l'alimentu di u laptop.

Poi, smurghje u discu rigiu da u slittu (s'ellu ci vole di u design) è installate u SSD in i quali, e ripetite i punti sopra in l'ordine inversu per installà u SSD in u laptop. Dopu, dopu, in un laptop vi fate bisognu di cuminciare da un discu di avvicinamentu o di un drive flash per installà Windows o un altru OS.

Nota: pudete ancu aduprà un PC di desktop per clonà un vechju discu duru portatariu in un SSD, è solu installatu - in questo casu, ùn avete micca bisognu d'installà u sistema.