Di recente, in i commenti di l'utenti di Windows 10 messaghji d'errore apparennu 0x80070091 quandu usavanu punti di recuperu - Ripetizione di sistema ùn hè stata cumpletata cunessu. U prugramma si blocca quandu si restaura un directory da un puntu di riparazione. Fonte: AppxStaging, errore imprevisto durante a ripresa di u sistema 0x80070091.
Non senza l'aiutu di i commentatori, avemu riesciutu à capisce cumu si verifica l'errore è cume corregge, chì sarà discusu in stu manuale. Vede ancu: Punti di riparazione di Windows 10.
Nota: teoricamente, i passi descritti di seguito puderanu generà risultati indesiderati, dunque aduprà sta guida solu se sì preparatu per u fattu chì qualcosa può andà malvatu è causà errori supplementari in u funziunamentu di Windows 10.
Correzione di l'errore 0x800070091
L'errore impurtatu inaspettatu durante a riparazione di u sistema accade quandu ci sò i prublemi (dopu aghjuntivu Windows 10 o in altre situazioni) cù u cuntenutu è a registrazione di l'applicazioni in a cartella Archivi prugrammi. WindowsApps.
U viaghju di riparazione hè abbastanza simuli - caccià sta cartulina è cumincià un restituu da u puntu di riparazione.
Tuttavia, basta cancellà a cartella Windowsapps ùn funzionerà micca è, ancu, solu in casu hè megliu di ùn sceglite micca subitu, ma rinominà temporaneamente, per esempio, WindowsApps.old è ancu, se l'errore 0x80070091 hè correttu, eliminà l'istanza di cartella già rinominata.
- Prima ci vole à cambià u pruprietariu di u cartulare di WindowsApps è avè u dirittu di cambià u dirittu. Per fà quessa, lanciate u prugramma di l'ordine cum'è amministratore è inserisci u comando chì seguita
TAKEOWN / F "C: Programma Ficci. WindowsApps" / R / D Y
- Aspettate finu à a fine di u prucessu (pò prubrime tantu tempu, in particulare nantu à un discu lente).
- Accendi a visualizazione di i lugari nascosti è di sistema (questi sò due voci diversi) di cartelle e cartelle in u pannellu di cuntrollu - opzioni di esploratore - vede (Scopri di più nantu à cum'è abilità a visualizzazione di i file cachiti è sistema in Windows 10).
- Rinominà a cartella C: Archivi prugrammi in WindowsApps.old. Tuttavia, tene à mente chì ùn sarà micca pussibile fà quellu per mezi standard. Ma: un prugramma di terza parti Unlocker face fronte à sta. Hè impurtante: Ùn pudemu micca truvà u prugrammu di Unlocker senza prugrammu indesideratu di terze parti, ma a versione portatili hè pulita, a ghjudizia da u veru VirusTotal (ma ùn sceglite micca di piglià per cuntrollà a vostra copia). Azzioni in sta versione saranu u seguitu: specificà una cartulina, selezziunate "Rinomina" in fondu a sinistra, specificate un nome di cartella novu, cliccate OK e poi - Sblocca tuttu. Se a rinomazione ùn accada micca immediatamente, Unlocker prupone à fà quellu dopu à un riavrugghiu, chì funziona già.
Quandu hè finitu, verificate se pudete aduprà punti di riparazione. Più probabilmente, l'errore 0x80070091 ùn manifestarà micca dinò, è dopu u prucessu successu di recuperu, pudete cancellà a cartella inutile di WindowsApps.old (nant'à u tempu assicura chì a nuova cartella di WindowsApps sia sippata).
À a fine di questu, speru chì l'istruzione sarà utile, è per a soluzione proposta, ringraziu u littore Tatyana.