In u iTunes Store ci hè sempre qualcosa da spenderà: ghjochi, film interessanti, musica preferita, applicazioni utili è assai di più. Inoltre, Apple sta sviluppendu un sistema di abbonamentu chì permette una carica umana per avè accesso à e funzioni avanzate. Tuttavia, quandu vulete optà fora da e spese ricorrenti, diventa necessariu, à traversu iTunes, di optà fora da tutte l'abbonamenti.
Ogni volta, Apple è altre imprese stanno espandendu u numaru di servizii di abbonamentu. Per esempiu, piglià almeno Apple Music. Per un modesto canone mensile, tu o tutta a vostra famiglia pò avè un accessu illimitatu à a vostra collezione di musica iTunes, ascoltà novi album online è scaricà i so amati versu u vostru dispositivo per ascoltà fora di linea.
Sì decide di annullà qualchì abbonamentu à i servizii di Apple, allora pudete affrontà stu attività cù iTunes, chì hè installatu nantu à u vostru computer.
Cume annullà l'abbonamenti in iTunes?
1. Lanciate iTunes. Cliccate nantu à la scheda "Account"è poi andate in sezione "Vede".
2. Aferite a transizione versu sta sezione di u menu, inserendu a password per u vostru contu di ID Apple.
3. In a finestra chì si apre, scendite à a fine di a pagina à u blocu "Impostazioni". Quì, vicinu à u puntu "Abbonamenti", ci vole à cliccà nantu à u bottinu "Gestisci".
4. A schermata visualizera tutti i vostri abbonamenti, trà i quali pudete sia cambià u pianu tariffariu sia disattivà a cancellazione automatica. Per questu articulu vicinu "Rinnovu Auto" marcà a scatula "Spegni".
Da quellu passatu, a vostra abbonamentu hè disattivata, per cunsiderà chì a caudimentu spontaneu di fondi da a carta ùn sarà fattu.