Ogni annu, app di Android necessita sempre più RAM. Vecchi telefoni intelligenti è compresse, chì solu 1 gigabyte di RAM hè installatu o ancu menu, cumincianu à travaglià più lente a causa di risorse insufficienti. In questu articulu vedemu qualchì manera sèmplice di risolve u prublema.
Pulizia di a RAM di dispositivi Android
Prima di iniziare l'analisi di i metudi, mi piacerebbe notà chì l'usu di applicazioni pesanti nantu à i telefoni intelligenti è i tablet cun RAM menu di 1 GB hè assai sfatuu. Si pò ghjunghje una forte congelazione, chì hà da sparechje u dispositivo. In più, si deve basta à ricordà chì quandu cerca di travaglià simultaneamente in parechje applicazioni di Android, qualchì izge, per chì l'altri funghjenu megliu. Da questu putemu cummattà chì a pulizia constante di RAM ùn hè micca necessaria, ma pò esse utillariu in una situazione particulare.
Metudu 1: Usa a funzione di pulizia integrata
Alcuni pruduttori di default installanu utilità simuli chì aiutanu à liberà a memoria di sistema. Pò esse situate nantu à u desktop, in u menù di i tabulatori attivi o in u cassaforte. Queste utility sò chjamate diversamente, per esempio in Meizu - "Chiudi tutti"in altri dispositivi "Pulizia" o "Pulitu". Trova questo bottinu nantu à u vostru dispositivo è cliccate per attivà u prucessu.
Metudu 2: Pulizia usando u menu di impostazioni
U menu di regolazione mostra una lista di applicazioni attive. U travagliu di ognunu di essi pò esse arrestatu manualmente, per questo avete bisognu di fà uni pochi passi semplici:
- Aprite i parametri è selezziunate "Applicazioni".
- Cliccate nantu à la scheda "In travagliu" o "U travagliu"per selezziunate i prugrammi attualmente inutili.
- Appughjà nantu à u pulsante "Stop", dopu chì a quantità di RAM usata da l'applicazione hè liberata.
Metudu 3: Disattivà l'applicazioni di sistema
I prugrammi installati da u fabbricante spessu cunsumanu una grande quantità di RAM, ma ùn li usanu micca sempre. Allora, sarà logicu di spezzarle finu chè vo avete bisognu di aduprà sta applicazione. Questu hè fattu in pochi passi simpli:
- Aprite i parametri è andate à "Applicazioni".
- Truvate i prugrammi necessarii in a lista.
- Sceglite unu è cliccate "Stop".
- L'esecuzione di e applicazioni inutilizzate pò esse bloccatu in ogni casu se ùn li usanu micca. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu vicinu "Disable".
Per certi dispositivi, a funzione di disattivazione ùn hè micca dispunibile. In stu casu, pudete avè diritti di root è rimuovere i programmi manualmente. In e nova versione di Android, l'eliminazione hè dispunibule senza usà root.
Vede ancu: Cumu uttene radice usando Root Genius, KingROOT, Baidu Root, SuperSU, Framaroot
Metudu 4: Utilizendu applicazioni speciali
Ci hè un nùmeru di software particulare è utilità chì aiutanu a pulì a RAM. Ci hè parechje di sti è ùn ci hè nunda di basta per cunsiderà ciascuna, cume si travagliavanu nantu à u listessu principiu. Pigliate l'esempiu di Clean Master:
- U prugramma hè distribuitu gratuitamente in u Market Play, andate nantu à questu è finì a installazione.
- Run Run Clean. A parte superiore mostra a quantità di memoria occupata, è di sguassà ci vole à sceglie "Accelerazione di telefunu".
- Selezziunate e applicazioni chì volete pulì è cliccate "Accelerate".
Raccomandatu per a revisione: Installa a cache per u ghjocu in Android
Ci hè una piccula eccezione chì deve esse annunziata. Questu metudu ùn hè micca bè pratico per i telefoni intelligenti cun una piccula quantità di RAM, cume i prugrammi di pulizia anu cunsumendu dinò a memoria. I pruprietari di tali dispositivi sò megliu à prestà attenzione à i metudi precedenti.
Vede dinò: Cumu aumentà a RAM di u dispositiu Android
Ùn ti cunsiglii micca una pulizia di i metodi sopra ripresentati, cum'è avete notatu i freni in a dispositiva. Hè ancu megliu di fà lu ogni ghjornu; ùn faci micca u muvimentu in alcun modu.