Compare i software per scaricà i ghjochi in u vostru computer

Ora, nantu à u mercatu sò cumpartite cun a l'altru parechji pruduttori di dischi rigidi interni. Ognunu di elli cerca di attirà più l'attenzione di l'utenti, sorprendente cù e caratteristiche tecniche o altre differenze da e altre imprese. Accessu à un magazinu fisicu o in ligna, l'utente face di fronte à u travagliu difficili di sceglie un discu dur. A gamma di mudelli suggerisce opzioni da parechje cumpagnie in una volta cù circa u listinu spessu di prezzu, chì introduce u cumpratori senza esperienza à stupore. Oghje piacerebbe parlà di i fabricanti più famosi è boni di HDD interni, descrivite brevemente ogni mudellu è aiutà cù a scelta.

I pruduttori di discu duru popolari

Dopu, noi fighjemu nantu à ogni cumpagnia separatamente. Considereremu i so vantaggi è svantaghji, cuntà i prezzi è a fiducia di i prudutti. Parchendu e mudelli chì sò aduprati per l'installazione in u casu di u computer o laptop. Sì sei interessatu à u sughjettu di i discuri esterni, fighjate un altru articulu nantu à stu sughjettu, induve troverate tutte e racecchje necessarie per a selezzione di attrezzature simili.

Per di più: Cunsiglii per sceglie un discu duru esterno

Western Digital (WD)

Inizià a nostra articulazione cun una cumpagnia chjamata Western Digital. Questa marca hè stata registrata in i Stati Uniti d'America, da chì a produzione hè stata principiata, tuttavia, cù a crescente domanda, fabbriche sò stati aperti in Malesia è in Tailandia. Benintesa, questu ùn hà micca incalzatu a qualità di i prudutti, ma u prezzu di a fabbricazione hè scassatu, perchè ora u costu di e manette da sta cumpagnia hè più ch'è accettabile.

A caratteristica principale di WD hè a presenza di sei linie differenti, ciascuna chì hè designata da a so propria culore è destinata ad aduprà in certe zone. Avvicinà l'utenti cumuni à fà attenti à i mudelli di a serie Blue, postu chì sò universali, eccellenti per assemblei d'ufficiale è di ghjocu, è anu un prezzu ragionatu. Pudete truvà una descrizione dettagliata di ogni linea in u nostru articulu separatu, cliccendu nant'à u ligame chì seguitu.

Per saperne di più: Cosa dicenu i culori di l'U hard disk Western Digital?

In quantu à l'altre funzioni di i dischi rigidi WD, sò sicuramente valuri a truò u tippu di u so design. Hè disignatu in un modu chì l'attrezzatura diventa troppu sensibile à a pressione aumentata è à altre influenze fisiche. L'asse hè fissatu cù un blocu di testi magnetichi cun l'aiutu di una culletta, è micca cun una vite separata, cume fate l'altri pruduttori. Questa nuance aumenta i prublemi di tagli è deformazioni quandu hè pressu nantu à u corpu.

Seagate

Se avete paragunà Seagate cù a marca precedente, pudete tracciate una parallela nantu à i reguli. WD hà Blue, chì hè consideratu universale, è Seagate hà BarraCuda. Differiscono in e caratteristiche solu in un aspettu - i tarreni di trasmissione di dati. WD assicura chì u discu possa accelerà à 126 MB / s, mentri Seagate indica una velocità di 210 MB / s, mentre i prezzi di e dui unità per 1 TB sò quasi uguale. Altre serie - IronWolf è SkyHawk - sò destinate à travaglià servori è sistemi di videosuranza. I fabbriche per a produzione di unità di stu fabbricante sò situate in Cina, Tailandia è Taiwan.

U vantaghju principali di sta cumpagnia hè u travagliu di l'HDD in caching mode in parechji livelli. Grazie à questu, tutti i file è l'applicazioni caricate più veloce, u listessu vale per a lettura di l'infurmazioni.

Vede ancu: Ciò chì hè a memoria cache in u vostru discu duru

A velocità di operazione aumenta ancu per l'usu di flussi di dati ottimizzati è di dui tippi di memorias DRAM è NAND. Tuttavia, micca tuttu hè bonu - cum'è impiegati di i centri di servizii popolari assicura, l'ultime generazioni di a serie BarraCuda spartenu u spechju da a costruzione debula. Inoltre, e funzioni di software determinanu un errore in u codice LED: 000000CC in certi dischi, ciò chì significa chì u microcodice di u dispositivo hè distruttu è apparisci vari malfunzionamenti. Allora u HDD periodicamente cessa di esse visualizatu in u BIOS, si pende e sò posti altri prublemi.

TOSHIBA

Parechji utenti anu intesu di TOSHIBA. Questu hè unu di i più antichi pruduttori di dischi rigidi, chì hà guadagnatu a popularità trà l'utenti cumuni, postu chì a maiò parte di i mudelli prudutti sò spicciuti specificamente per l'usu di a casa è, perciò, anu un prezzu abbastanza basatu ancu in comparazione cù i concorrenti.

Unu di i migliori mudelli ricunnisciuti HDWD105UZSVA. Hà una memoria di 500 GB è a velocità di trasferisce l'infurmazioni da a cache à RAM à 600 MB / s. Avà hè a scelta migliore per urdinatori fine. I proprietarii di Notebook anu da guardà à u mudellu AL14SEB030N. Ancu s'ellu hà un volumu di 300 GB, tuttavia, a velocità di rotazione di fusu hè quì 10500 r / min, è a taglia di u tampone hè 128 MB. Una ottima opzione 2.5 "di discu dur.

Cum'è i testi mostranu, i dischi da TOSHIBA si romanu abbastanza raramente è generalmente à causa di usura triviale. Dopu à u tempu, a lubrificazione di cuscinuli evapora, è cumu sai, l'incrudimentu graduale di frizzione ùn porta micca à nisuna cosa bona: ci sò fronde in a manica, da chì l'asse smette di girà. A vita di servìzzu lunga porta ancu à cuminciunamentu di i motori, chì ponu à volte impossibile ricuperà i dati. Cusì, cuncludemu chì i dischi TOSHIBA servenu per un bellu pezzu senza l'apparenza di difetti, ma dopu parechji anni di travagliu attivu, merita di pensà à l'aggiornamentu.

HITACHI

HITACHI hè sempre stata unu di i capi in a fabbricazione di dischi interni. Pruducenu mudelli per tavuli, portatili è servitori tradiziunali. A gamma di prezzi è e caratteristiche tecniche di ogni mudellu sò ancu diversi, perchè ogni utilizatore puderà sceglie facilmente l'opzione adatta per e so necessità. U sviluppatore offre opzioni per quelli chì travaglianu cù assai quantità di dati. Per esempiu, u mudellu HE10 0F27457 hà una capacità di quantu à 8 TB è hè adatta à aduprà sia in un PC di casa sia nantu à un servitore.

HITACHI hà una reputazione positiva per a qualità di custruìamentu: difetti di fabbrica o custrutivu scarsu sò assai rari, quasi nessun prufittu si lamenta di tali prublemi. I falli sò quasi sempre causati solu da impatti fisici da l'utente. Dunque, parechji consideranu i disci di sta cumpagnia cumulati in a migliore durabilità, è u prezzu hè adatta à a qualità di u pruduttu.

Samsung

In precedenza, Samsung hà pigliatu dinò in a produzione di HDD, ma in u 2011, Seagate hà compratu tutti i patrimonii è oghji a unità per a pruduzzioni di dischi rigidi appartene. Se tenemu in considerazione i vecchi mudelli fabbricati da Samsung, ponu esse paragunati cù TOSHIBA in e caratteristiche tecniche è in guasti frequenti. Ora Samsung HDD hè associatu solu cù Seagate.

Ora sapete u dettagliu di i cinque primu costruttori di disci rigidi interni. Oghje, avemu omosu e temperature di travagliu di ogni equipaggiamenti, perchè u nostru materiale hè dedicatu à sta topic, chì pudete vede più nantu à.

Per sapè di più: Temperaturi di operazione di diversi fabricanti di dischi rigidi