Cumandà cumparà video senza perda qualità

Per entrà in u BIOS nantu à i vecchi è i nuovi mudelli di urdinatori da u fabbricante HP utilizza chjavi diversi è i so combinazioni. Pò esse uttinici classici è maneri standard di fà u BIOS.

Processo di login BIOS in HP

Per fà andà u BIOS HP Pavilion G6 è altre linee di urdinatori da HP, poco prima di avviare u sistema operativo (finu à chì u logu di Windows appareci), presse F11 o F8 (dipende di u mudellu è di u numeru seriale). Nantu à a maggior parte di i casi, cù l'aiutu di elli vi puderete entrà in a configurazione di u BIOS, ma se ùn avete micca avutu successu, allora, u più probable, u vostru mudellu è / o a versione BIOS pò esse inserita premendu altre tasti. Come analogu F8 / F11 pò usà F2 è Del.

Raramente avete a utilizà e chjavi F4, F6, F10, F12, Esc. Per entrà in u BIOS in cumpagnii mobili moderni da HP ùn avete micca bisognu di fà qualchì operazione più difficilu chè pressa una sola chiave. A cosa più impurtante hè di dà u tempu di cunnessione prima di caricà u sistema operativu. Altrimenti, u computer hà da rinviare è pruvate à accede dinò.