Perchè u browser si mette in presenza

U corpu umanu hè un sistema piuttostu cumplettu è micca studiatu. Ora, una lezione di anatomia hè insegnata in scole è università, induve a struttura umana hè dimustrata da esempi illustrativi, tenendu cusì l'esempiu di scheletri prufissiunati è di immagini. Oghje ci piacerebbe parlà cù questu situ è ​​parlà di studiare a struttura di u corpu cù l'aiutu di servizii speciali online. Avemu raccoltu dui siti popolari, è in tutti i particolari vi dicemu nantu à e complessità di travaglià in elli.

Operemu cù un mudellu scheletricu umanu

Purtroppu, micca un situ unicu di lingua russa hà entratu nant'à a nostra lista d'oghje, perchè ùn ci sò micca rappresentanti decenti. Allora, vi propemu di familiarizzarti cù e risorse web in lingua inglese, è voi, basatu annantu à e istruzioni presentate, sceglite a scelta migliore per voi chì pudete interagisce cù u mudellu scheletru umanu. Se avete difficoltà di traduzzione di cuntenutu, usa u traduttore integratu di u navigatore o un serviziu speciale di Internet.

Vede ancu:
Software di modellazione 3D
Servizi online per a modellazione 3D

Metudu 1: KineMan

U primu in linea serà KineMan. Hà u rolu di un dimostratore di un mudellu scheletricu umanu in u quali l'utente possa cuntrullà liberamente tutti i componenti, micca cullezze musculi è organi, postu chì simu assente quì. L'interazione cun una risorsa web hè cumpricata:

Andate à u situ KineMan

  1. Aprite a pagina principale di KineMan cliccendu nantu à u ligame di sopra, è cliccate nantu à u bottinu. "Start KineMan".
  2. Legite è cunfirma e reguli d'usu di sta risorsa per procedere per interagisce cun
  3. Aspettate u redattore per finisce di carregà - pò prubrà qualchì tempu, specialmente sì u computer chì hè adupratu hè abbastanza dilettante.
  4. Avemu suggeritu chì primu interagisce cù i elementi di u muvimentu, postu chì ghjucanu un rolu primu in stu situ. U primu cursore hè u rispunsevule di u trasportu di u scheletru in frivoltu.

    U sicondu secondu u volta in dirittu nantu à u so asse.

    U terzu hè u rispunsevule di scala, chì pudete fà cun un altru strumentu, ma più nantu à sta dopu.

  5. Ora fate attenzione à i dui regolatori, chì si trovanu in fondu di a zona di travagliu. Quellu superiore, muta u scheletru à diritta è à manca, è u secondu produce una torsione per un certu numero di gradi.
  6. Nantu à u pannello di sinistra ci sò strumenti per gestisce u scheletru. Sò responsabile di adeguà u corpu interu è di travaglià cù ossa individuale.
  7. Passemu à travaglià cù tabs. U primu hà un nome "Sposta". Hà aghjunghjatu novi cursori à a zona di travagli chì regulanu a posizione di ossa specifica, cum'è u craniu. Ùn pudete micca aghjunghje un numeru illimitatu di cursori, allora avete da edità ciascuna à a volta.
  8. Se ùn vogliono vede e linee culurite chì si presentanu quandu unu di i tiratori hè attivatu, allarga a tab "Mostra" e deselezziunate l'elemento "Assi".
  9. Quandu passate u cursore di u mouse nantu à una di e parti di u corpu, u so nomi apparirà in a riga sopra, chì pò esse utule quandu studia u scheletru.
  10. E vede à a destra in dirittu annullanu l'azione o li rendenu.
  11. Fate un dopu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à una di e parti di u scheletru per visualizà i cursori chì u controllanu. Pudete fà senza manette - basta stà u LMB è muvà u mouse in diverse direzzioni.

Nant'à questa azzione cù u serviziu in linea chì ghjunghje finitu. Comu pudete vede, ùn hè micca male per studà in dettu a struttura di u scheletru è ogni ossa presente. L'elementi prisentati aiutanu à studà u muvimentu di ogni elementu.

Metudu 2: BioDigital

BioDigital aghjusta impegnativamente in u sviluppu di una copia virtuale di u corpu umanu chì si idealizzi per l'apprendimentu indipendente o universale. Crea i prugrammi speciali per i vari dispositivi, introduce elementi di realtà virtuale è sperienze in parechji aree. Oghje avemu parlà di u so serviziu in linea, permettendu in culore di vene cunnosce cun a struttura di u nostru corpu.

Andate à u situ BioDigital

  1. Andate à a pagina iniziale di BioDigital cù u ligame sopra, è poi cliccate nantu à "Lancia l'Umanu".
  2. Com'è u prucedimentu di nanzu, avete bisognu di aspettà finu ch'ellu sia caricatu l'editore.
  3. Questu serviziu web offre parechji tippi di scheletri diversi chì sò detti dettagli specifici. Sceglite quellu chì vulete travaglià.
  4. Prima di tutti, mi vogliono attirà l'attenziazione nantu à u pannellu di cuntrollu à a destra. Quì pudete cambià a scala è movi u scheletru in a zona di travagliu.
  5. Vai à la sezione "Anatomia". Quì ci hè una attivazione è disattivazione di a mostra di certi parti, per esempio, musculi, articolazioni, ossa o organi. Avete ghjustu chì aprite a categoria è muvine i cursori, o sì u disabilhilo immediatamente.
  6. Andà à u pannellu "Strumenti". Premendu u buttone sinistro di u mouse, attiveghja a visualizzazione di l'utili qui sottu. U primu hè chjamatu "View Tools" è cambia l'aspettu generale di u scheletru. Per esempiu, selezziunà a manera di raggi X à vede tutti i componenti in una volta.
  7. Strumentu "Pick Tools" permette à selezziusce parechje parti di u corpu à volta, chì ponu esse utule per u so ulteriore modifica o introduzione in u prugettu.
  8. U funziu chì seguita hè responsabile di l'eliminazione di i musculi, organi, ossa è altre parti. Selezziunu cliccendu nantu à l'oggiu desideratu è sarà rimosso.
  9. Pudete annullà ogni azzione cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
  10. Funzione "Quiz Me" ti permette di cuminciare à pruvà induve e dumande di anatomia sò presenti.
  11. Avete solu bisognu di sceglie u numeru desideratu di dumande è dà risposte à elli.
  12. Quandu hè finitu di fà vene a prova, avete a familiarità cù u risultatu.
  13. Cliccate nantu à "Crea un tour"se vulete creà a vostra propria presentazione cù u scheletru furnutu. Avete basta à aghjunghje un certu nùmeru di fotogrammi, induve chì vari dettagli di u scheletru saranu mostrati, è pudete procedere per salvà.
  14. Specifichi un nome è aghjunghjite una descrizione, dopu chì u prughjettu sarà salvatu in u vostru profilo è dispunibule per visualizà in ogni momentu.
  15. Penultimo strumento "Vista esplosa" adatta la distanza trà tutte l'ossa, organi è altre parti di u corpu.
  16. Cliccate nantu à u bottinu in a forma di una fotocamera per piglià una screenshot.
  17. Pudete trattà a maghjina finita è salvarla in u situ web o in un computer.

Di sopra, abbiamo rivisitu dui servizii Internet in lingua inglese chì furnizanu l'occasione di travaglià cù un mudellu scheletricu umanu. Comu pudete vede, a so funzionalità hè cumplettamente diversa è adatta à scopi specifici. Allora, avemu a cunvenzione di leghjje dui, è dopu sceglite a più adatta

Vede ancu:
Tracciate linee in Photoshop
Addizione di l'animazione à PowerPoint