Abilitu a visualizzazione di l'estensione in Windows 10

L'utenti chì sò impegnati in l'attività d'ingegneria cunnoscenu u furmatu XMCD - hè un prugettu di calculu criatu in u prugramma PCT Mathcad. In l'articulu sottu, vi diceremu cume è ciò chì avete bisognu di aprite tali documenti.

Opzioni di apertura di XMCD

Questu furmatu hè proprietariu di Matkad, è per un bellu periodu tali file pudianu esse aperti solu in stu software. Tuttavia, hè statu apparutu di recente una alternativa chjamata SMath Studio Desktop, cù a quale principiatemu.

Metudu 1: Desktop SMath Studio

Un prugrammu cumplettamente pruspiratu pensatu per ingegneri è matematichi, capace di creà sia i so propri prughjetti, sia l'apri i file XMCD.

Scaricate SMath Studio Desktop da u situ ufficiale.

  1. Run u prugramma, selezziunate l'elemento menu "File" - "Apertu".
  2. A finestra si aprirà "Esploratore". Usate lu per andà à u cartulare cù u schedariu di destinazione. Avè fattu sta, selezziunu u documentu è cliccate "Apertu".
  3. Hè pussibule chì una finestra si veda cù l'errori di ricunniscenza. Ahimè, ma questu ùn hè micca rara, postu chì u furmatu XMCD hè "affiliatu" esclusivamente in Mathcad. In SMath Studio, pò e vene più schiettu. Cliccate "OK"per chjappà a finestra di dialogo.
  4. U documentu hè aperto per a visione è l'editing limitu.

U svantaghju di stu metudu hè evidenti - u prughjettu aprirà, ma forse cun erruri, perchè se questu hè criticu per voi, aduprà Mathcad.

Metudu 2: Mathcad

Una soluzione assai accanita è per un bellu periodu l'unica per i matematici, l'inginei è l'inginei di radio, chì permettenu d'ottimizà u prucedimentu computazionale. Tutti i file XMCD esistenti sò creati in stu prugramma, perchè Matkad hè a megliu soluzione per l'apertura.

U situ ufficiale di Mathcad

Fate attenzione! Ci hè dui versioni di u prugramma Mathcad - classicu è Prime, chì ùn hè micca da pudè aprire i file XMCD! E l'istruzzioni chì seguite implicanu l'usu di a versione classica!

  1. Aprite u prugramma. Cliccate nantu à a tabulazione "File" è selezziunate l'elemento "Apertu".
  2. Si duverà "Esploratore"Usate lu per andà à u cartulare cù u schedariu chì vuete aprire. Una volta in u cartulare desideratu, selezziunu u documentu è cliccate "Apertu".
  3. U file sarà carregatu in u prugramma cù a capacità di vede e / o di edisce.

Stu metudu hà parechji difetti significativi. U primu - u prugramma hè pagatu, cù un periodu limitu di validità di a versione di prova. U secondu hè chì ancu questa versione limitata hè dispunibule da scaricà da u situ ufficiale solu dopu a registrazione è a cumunicazione cù u supportu tecnicu.

Conclusione

Cum'è si pò vede, l'apertura di un schedariu XMCD hè un travagliu senza triviale. In cunvenzione, i servizii in linea ùn aiutanu micca in issu casu, dunque resta solo di aduprà i metudi descritti in l'articolo.