Talvolta una dozzina pò presentà una sorpresa spiaghja: un tentativu di manipula una cartella specifica (copia, mossa, rinunziatu) si traduce in un missaghju cù l'errore "Rimuovi a protezzione da scrittura". U prublema si presenta spessu in l'utenti chì utilizanu FTP o protocolli simuli per trasmette i file. A soluzione in questo casu hè semplice, è oghje avemu voglia di presentarvi a essa.
Cumu rimuovere a prutezzione di scrittura
A causa di u prublema hè di e peculiarità di u sistema di file NTFS: certi oggetti eredita permessi di lettura / scrittura da u genitore, u più spessu a directory radice. Di conseguenza, quandu sò trasferite in un'altra macchina, i permessi ereditati sò salvati. Questu ùn crea dì solu i prublemi, ma se u cartulare originale hè creatu da un account di amministratore senza permessi di accesso à l'account utente, dopu a copia a cartella in un'altra macchina, questu errore pò fà. Ci hè dui modi per eliminà: eliminendu l'eredità di diritti o impostendu u permessu di mudificà u cuntenutu di l'indirizzu per l'utente attuale.
Metudu 1: Rimuova i Diritti di Eredità
U modu più faciule per eliminà u prublema in questu hè di sguassà i diritti di modificà u cuntenutu di u cartulare ereditatu da l'oggiu originale.
- Selezziunate u directory desiderata è cliccate à dìccia. Usate l'elemento di menu "Pruprietà" avè accesso à e opzioni chì avemu bisognu.
- Vai à segnalibru "Sicurezza" è aduprà u pulsante "Avanzate".
- Ùn prublemu micca u blocu cù permessi - avemu bisognu di un bottinu "Disattivare l'eredità"situatu sottu, cliccate nantu à ellu.
- In a finestra di avvertenza, aduprà l'elemento "Rimuete tutte e permissioni ereditate da questu oggettu".
- Chiudite a finestra di pruprietà aperta è pruvate rinominà a cartella o cambiate u so cuntenutu.
Metudu 2: Emissione di permessu per cambià
U metudu descrittu sopra ùn hè micca sempre efficace - in più di rimuovere l'eredità, pudete ancu dà bisognu di emissà permessi adatti à i utilizatori esistenti.
- Aprite e proprietà di u cartulare è andate à u segnalibru. "Sicurezza". Sta vota ci ponu attenta à u blocu. "Gruppi è Utenti" - Sottu hè un bottinu "Cambia", approfitta di u.
- Rale vene a conta desiderata in a lista, allora fate riferimento à u blocu "Permessi per ...". Sì in a colonna "Ban" Unu o più elementi sò marcati, bisognu smarrà i marchi.
- Cliccate "Applicà" è "OK"dopu chjappà a finestra "Pruprietà".
Questa operazione emette i permessi necessarii per u cuntu sceltu, chì eliminerà a causa di l'errore “Rimuovi una protezione da scrittura”.
Avemu rivisitu i metudi dispunibili di affrontà l'errore. "Rimuà a prutezzione di scrittura" in u sistema operativu Windows 10.