U eliminazione di l'errori cù l'ottimisazione constante di applicazioni nantu à Android quandu attivata

Alcuni utilizatori affranchi un prublema quandu ogni volta chì accende u so smartphone Android ottimizzanu e so applicazioni. Di solitu, dopu, u telefuninu mobile accende, ancu dopu à un bellu tempu, ma in casi rari ùn pò micca esse lanciatu. Ùn ci hè molte opzioni per risolve questi prublemi, ma sò sempre.

Eliminà l'ottimizazione senza fine di applicazioni nantu à Android

In una situazione normale, l'ottimizazione accade dopu aghjurnà u firmware o rinasce a regolazione per u statu di a fabbrica. Tuttavia, se l'utente truieghja stu prucessu à ogni volta chì si riavrega o accende u smartphone, serenu necessarie una serie di azzioni.

Se pudete vede l'ottimisazione di una sola applicazione (1 di 1), cancellala.

Scopri chì tippu di applicazione influisce nantu à u lance, pudete solu modu logicu. Ricurdate ciò chì avete installatu dighjà - dopu, dopu chì a pruspettiva hà cuminciatu à fà. Disinstalla l'applicazione, ripartisce u smartphone e verifichi cume si principia. Se u prublemu hà scomparitu, re-installatu se vulete è vedite cume si verifica l'accentu. Basatu nantu à u risultatu, decide di lascià l'applicazione o micca.

Metudu 1: Cancellà a cache

I file temporanei ponu causà perturbazioni in Android è, in risu, u prublema di a so carica. A propositu, a solu risoluzione hè di sguassà u sistema operativu da a cache. Ùn hè micca quì à u cache dell'applicazione, chì pudete facilmente cancellà in "Impostazioni". Per avè a missione, hè necessariu andà à u menù di Riprendimentu.

L'eliminazione di a cache ùn influenzerà micca i vostri dati personali è i vostri file media.

  1. Spegnerete u telefonu è andate in Modu di recuperu. Questu hè di solitu fatta da pressione simultanea di un pulsante. "On / Off" è u volume in su (o su). Nant'à qualchi dispositivi, hè richiestu di tene tre di questi tasti immediatamente. S'ellu hè impussibile entrà in Recuperazione in stu modu, verificate e altre opzioni in stu articulu:

    Leggi ancu: Cumu mettere un dispositiu Android in a modalità di recuperu

  2. À pochi secondi dopu tuccà i pulsanti voluti, u menù apparisce. Pò dà una forma diversa, dipende se sì in precedenza installatu a Riparazione di u persunale. Un esempiu di altre azzioni sarà mostratu in l'esempiu di a Riparazione standard.
  3. Usate i pulsanti di u volume per spostà in su è in giù per u menu. Pigliate à puntu "Elimina la partizione di cache" e selezziunelu premendu u pulsante di accensione.
  4. Ci vole un pocu di tempu è a procedura di pulizia sarà cumpletata. Da u stissu menù, riavvià a funzione "Ripartisce u sistema ora".
  5. Un lanciu di smartphone deve verificà, dinò cù l'ottimizazioni di l'applicazione. Attendemu ch'ellu finisci, apparirà a schermata iniziale di Android, è dopu riavvià u dispositivo. U prublemu deve sparisce.

Se l'azzioni fatti ùn hà micca purtatu u risultatu desideratu, avete da aduprà u metudu radicale.

Metudu 2: Ripristina i parametri di a fabbrica

A resettatura di e impostazioni di fabbrica ùn hè micca un prucessu simpaticu, da chì u dispositivo torna à u so statu originali è l'utente avrà bisognu di rettificallu per ellu stessu. Tuttavia, in a maggior parte di i casi, aiuta à restituisce u statu di u funziunamentu normale à u dispositiu è in parallellu curruce altri errori possibili.

Pudete purtà una copia di backup - aiuterà à rinvigà u statu di Android dopu à un reset completo. U nostru situ hà dighjà una guida dettagliata nantu à sta procedura. Aduprendu e so variazioni, salvate appena foto è contatti (i file audio, l'applicazioni anu da reinstallà), è tutti i dati di l'OS mobile. Ùn vi scurdate di attivà ancu a sincronizazione in u vostru navigatore per ùn perde micca i bookmark, le password è altre informazioni.

Per di più: cumu un backup di u vostru dispositivo Android

Piu probabile, per creà un backup cumpletu per recuperu (eccettu a versione ADB, chì hè dinò descritta in l'articolo da u ligame sopra), dà bisognu à stallà un menu di recuperu persunalizatu, vale à dì terze parti. Pudete scopu cumu fà ciò in u materiale chì seguita.

Leggi ancu: Installazione di recuperu persunalizata nantu à Android

Ùn vi scurdate chì, per fà tali azioni, i diritti di radice devenu esse ottenuti nantu à u dispositivo. Per piacè fate puru chì questu elimina a garanzia da u smartphone! Sì ùn site micca cunvintu di e vostre abilità, ti cunsigliu di cuntattà immediatamente u centru di servizii, perchè tutti i passi da fà, ancu s'ellu ùn hè micca particolarmente difficiule, sò fatti à u periculu è risicu.

Per sapè di più: Uttenendu i diritti di radice per Android

Dunque, quandu tuttu u travagliu di preparazione hè statu fattu o mancatu cum'è necessariu, resta à eseguire a reset stessa.

  1. Ritornu à u menu di Ripristina, cum'è fatu in Metudu 1.
  2. In u menù, truvate è attivate l'elemento "Cancellazione di dati / reset di fabbrica" o quellu chì hè simu in nome per rassignà a regolazione.
  3. Aspettate chì u dispositivo sia finitu è ​​riavvi. Quandu vi principiate, vi verrà dumandatu di configurà u vostru smartphone inserendu i vostri dati di cumunamentu di Google è di specificà altri dati, cume a cunnessione à W-Fi, etc.
  4. Pudete scaricà una copia di backup, se fate una, in cunfurmia cù u metudu di a so creazione. Quandu crei una copia di salvezza via Google, hè abbastanza per cunnessu u listessu account, accende u Wi-Fi è aspettate chì i dati sincronizzati vanu carica. Se una ripresa di terza parti hè stata usata, a recuperazione di i dati da u salvataggio hè effettuata cù u so menù.

Raramente u prublema di l'ottimizazione persiste, ed eccu chì l'usu hè megliu per rivolgià à aiuti qualificati o pruvate à rifallà u smartphone à l'aiutu. In u nostru situ web in a sezione particulare di stu link pudete truvà e istruzioni più dettagliate nantu à u firmware di i vari mudelli popolari di dispositivi mobili nantu à Android.