I prugrammi di prublemi adware maliziosi ùn sò più raziunati è stanu sempre diventendu più, è chì sbarrazzanu da elli hè più difficiule. Un di sti prugrammi hè Searchstart.ru, chì hè installatu cù qualchì pruduttu senza licenza è rimpiazza a pagina iniziale di u navigatore è u mutore di ricerca di difettu. Figuremu cumu per sguassà stu malware di u vostru computer è u Navigatore Yandex.
Eliminà tutti i file di Searchstart.ru
Pudete truvà stu virus in u vostru navigatore quandu u lanciatu. Invece di a solita pagina iniziale vedi u situ Searchstart.ru è assai annunci.
U dannu da un tali prugramma ùn hè micca significativu, u so scopu ùn hè micca di rubà o cancellà i vostri schedari, ma di carregà u navigatore cù annunci, dopu chì u vostru sistema sarà più lentu per eseguirà e travaglie in u travagliu di u virus. Dunque, avete bisognu di cuntinuà a rimozione rapida di Searchstart.ru non solu da u navigatore, ma da u computer cumunu. Tuttu u prucedimentu pò esse spartitu in parechji passi, da fà cusì pulisce sì u sistema di stu prugramma maliziana.
Passu 1: Disinstalla l'applicazione Searchstart.ru
Cum'è quellu virus hè installatu automaticamente, è i prublemi antivirus ùn u ricunnosce, perchè hà un algoritmu leggermente diversu è, in realtà, ùn interferisce micca cù i vostri schedari. Per fà quellu, seguite sti passi:
- Andà à "Start" - "Pannello di cuntrollu".
- Individuà a lista "Programmi è Componenti" è andate quì.
- Ora vede tuttu ciò chì hè installatu in u computer. Pruvate à truvà "Searchstart.ru".
- Se truvatu - deve esse eliminatu. Per fà quessa, cliccate nantu à u nomu cù u dirittu di u mouse è selezziunate "Elimina".
Se ùn truvate micca un tale prugramma, significa chì solu una estensione hè installata in u vostru navigatore. Pudete saltà a seconda tappa è andate dritta à a terza.
Passu 2: Pulizia di u sistema da i restanti file
Dopu à a cancellazione, e voci di u registru è e copie salvate di software maligno, puderanu rimanà, dunque tuttu ciò deve esse pulitu. Pudete fà ciò di fatti:
- Andà à "Computer"cliccendu nant'à u micca icona in u desktop o in u menù "Start".
- In a barra di ricerca, inserisci:
Searchstart.ru
è sguassate tutti i file chì apparìu in u risultatu di a ricerca.
- Ora verificate e chjassine di registru. Per fà quessa, cliccate "Start"in ricerca entra "Regedit.exe" è aprite questu app.
- Ora in l'editor di u registru hè necessariu controllà i seguenti percorsi:
HKEY_LOCAL_MACHINE / SOFTWARE / Searchstart.ru
HKEY_CURRENT_USER / SOFTWAR / Searchstart.ru.
S'ellu ci hè tali cartulari, bisogna cancellarle.
Pudete ancu ricercà in u registru è cancellà i parametri trovati.
- Andà à "Edit"è selezziunate "Truvate".
- Enter "Searchstart" è cliccate "Trova prossimu".
- Eliminà tutte e impostazioni è cartane cù u listessu nome.
Ora u vostru urdinatore ùn hà micca i schedari di stu prugramma, ma avete ancora bisognu di caccià u navigatore.
Passu 3: Rimuete Searchstart.ru da u navigatore
Eccu quellu malware s'hè installatu cum'è un add-on (estensione), perciò si hè rialzatu cume tutte le altre extensioni da u navigatore:
- Aprite Yandex.Browser è andate in una nova tabulazione, un cliccà nantu à u "Add-ons" è selezziunate "Configurazione di u navigatore".
- Dopu, andate in u menù "Add-ons".
- Svolvi scappatu induve vo sì "News Tab" è "Getsun". Hè necessariu rimuoverli una per unu.
- Cliccate nantu à l'estensione. "Dettagli" è selezziunate "Elimina".
- Assicurà e vostru azzioni.
Fate stu è cù un altru prorogamentu, dopu chì pudete riavvià u computer è aduprà Internet senza duie publicità.
Dopu à a fine di tutti i tre passi, pudete esse sicuru chì avete eliminatu completamente u malware. Attenti à scaricà i file da fonti suspette. Insemi cù l'applicazioni, ùn ponu micca solu installà prugrami adware, ma ancu virus chì dannanu i vostri schedari è u sistema in tuttu.