Scrivite à u kit di distribuzione di Tails.

L'accelerazione hardware è una caratteristica assai utile. Permette di distribuisce a carica trà u prucessore centrali, a scheda grafica è a scheda audio sonora. Ma à volte ci sò situazioni chì, per una ragione o d'altre, hè necessariu disattivà u so travagliu. Hè nantu à cume si pò fà questu in u sistema operativu di Windows 10, puderete amparà da questu articulu.

Opzioni per disattivà l'accelerazione hardware in Windows 10

Ci hè dui metudi principali chì permettenu di disattivà l'accelerazione hardware in a versione OS spiegata. In u primu casu, avete bisognu di stallà software addizionale, è in u secondu - di ricorrerà à edità u registro. Principiamu

Metudu 1: Aduprate u "Pannello di controllo DirectX"

Utilità "Pannello di controllo DirectX" distribuitu nant'à u pacchjettu speciale SDK per Windows 10. Spessu, un utilizatore cumudionale ùn hà micca bisognu, perchè hè destinatu à u sviluppu di software, ma in stu casu bisognu di stallà. Per implementà u metudu, seguite sti passi:

  1. Seguite questu ligame per a pagina ufficiali di SDK per u sistema operativu Windows 10. Truvate u pulsante grigio annantu à essa "Download Installer" è cliccate nantu à ellu.
  2. Cusì, u scaricamentu automaticu di u lìcchjiu esecutivu versu u computer parte. À a fine di u travagliu, falla u dirittu.
  3. Apparirà una finestra in u schermu in cui, se desiderate, pudete cambià u via per stallà u pacchettu. Questu hè fattu in u blocu superiore. Pudete modificà manualmente u caminu o selezziunà a cartella desiderata da a directory premendu u pulsante "Sfoglia". Ci vole à avvisu chì u pacchjettu ùn hè micca u più facili. Nantu à u discu duru, ci feranu circa 3 GB. Dopu avè selezionatu un annu, cliccate "Prossimu".
  4. Ulteriormente vi sarà offerta per attivà a funzione di inviazione automatica anonima di dati nantu à l'operazione di u pacchettu. Ùn ti cunsigliu micca spegneru per ùn carregà micca u sistema ancu di più cù diversi processi. Per fà quessa, selezziunate a casella accanto à "No". Poi cliccate nantu à u pulsante "Prossimu".
  5. In a prossima finestra, vi sarà dumandatu di leggere l'accordu di licenza di l'utente. Fate o micca - dipende da voi. In ogni casu, per cuntinuà, ci vole à cliccà "Accetta".
  6. Dopu, vedete un elencu di i componenti chì saranu installati cum'è parte di u SDK. Cunsiglii ùn cambiate micca, cliccate "Install" avà da fà l'installazione.
  7. Cusì, u prucedimentu di stallazione principia, hè abbastanza lungu, cusì dunque avete pazienza.
  8. À a fine, un messagiu di benvenuta apparirà nantu à u schermu. Ciò significa chì u pacchettu hè installatu in modo corretu è senza errori. Appughjà nantu à u pulsante "Chiudi" per chjappà a finestra.
  9. Avà avete bisognu di lanciare l'utilità installatu. "Pannello di controllo DirectX". U so schedariu eseguibile hè chjamatu "DXcpl" è hè situatu per difettu à l'indirittu seguente:

    C: Sistema di Windows 32

    Truvà u schedariu desideratu in a lista è esegui.

    Pudete ancu aprà a casella di ricerca "Taskbar" in Windows 10, inserite a frase "dxcpl" è cliccate nantu à a vernice di l'applicazione trovata.

  10. Dopu avè esitatu l'utile, vedi una finestra cù più tabs. Vai à quellu chjamatu "DirectDraw". Hè a rispunsabilità di l'accelulazione di hardware grafica. Per disattivà lu, basta à deselezzione a casella "Usu Accelerazione di l'hardware" è premete u pulsante "Accetta" per salvà e cambiamenti.
  11. Per spegneru l'accelulazione s ... "Audio". Dentru, cerca un blocu "Livellu DirectSound Debug"e spostate u cursore nantu à a striscia à a posizione "Menu". Poi premete di novu u pulsante. "Applicà".
  12. Ora si ferma solu per fermà a finestra. "Pannello di controllo DirectX"è ripartite u computer.

Cusì, l'acerazione hardware è video d'accessu sarà disattivata. Se per una ragione ùn volete micca installà u SDK, allora ghjustu à pruvà l'andamentu seguente.

Metudu 2: Modifichi u registru

Stu metudu hè un pocu diversu da quello precedente - permette di sbarre solu a parte grafica di l'accelulazione hardware. Se vulete transferre l'elaborazione di u sonu da una carta externa à u processore, devi usà a prima opzione di cumunu. Per implementà stu metudu, avete bisognu di i seguenti passi:

  1. Premete chjavi simultaneamente "Windows" è "R" in a tastiera. In u solu campu di a finestra chì si apre, inserisci u comandoregeditè cliccate "OK".
  2. A parte sinistra di a finestra chì si apre Editor Editor bisognu andà à u cartulare "Avalon.Graphics". Deve esse situatu à u seguitu indirizzu:

    HKEY_CURRENT_USER => Software => Microsoft => Avalon.Graphics

    Deve esse un fascicolo in a cartella stessa. "DisableHWAcceleration". Sì ùn ci hè nè, allora in a parte diritta di a finestra, cliccate à dirittu cliccate, truvate nantu à a linea "Crea" è selezziunate a linea da u listinu in goccia "Valore DWORD (32 bit)".

  3. Dopu cliccate dopu cliccate per aprire a chjave di Registro di sistema appena creata. In a finestra aperta in u campu "Valore" inserite numeru "1" è cliccate "OK".
  4. Chiudi Editor Editor è riavanu u sistema. Cusì, l'accelerazione hardware di a scheda video hè disattivata.

Aduprendu unu di i metudi pruposti, pudete facilmente disattivà l'accelerazione hardware. Voleremu appena ricordallu chì ùn hè micca raccomandatu di fà ciò, a necessità, di conseguenza, e prestazioni di un computer pò esse assai diminuite.