Usendu u prugramma AIDA64


Assai spessu, quandu fà l'illustrazione in Photoshop, ci vole à aghjunghje una ombra à u sughjettu esse messu in a cumpusizione. Questa tecnica ti permette d'arrivà u massimu realisimu.

A lezzione chì apprende oghje hè dedicata à e basi di a creazione di ombre in Photoshop.

Per chiarezza, usamu u font, in quantu hè più faciule per mostrà a ricezione in stu.

Crea una copia di u stratu di testu (CTRL + J), è andate dopu à u stratu cù l'originale. Ci lavàvanu nantu à esse.

Per cuntene u travagliu cù u testu, deve esse rasterized. Fate un clic col bottinu sinu di u mouse nantu à u stratu è selezziunate a voce di menù adatta.

Ora chjamemu a funzione "Trasformazione Libertà" scelta rapida CTRL + T, cliccate à dirizziu à direzzione in a cornice chì apparisci è truvà l'articolo "Distorsione".

A visuale, nunda ùn cambierà, ma a cornice cambia e so proprietà.

In più, u mumentu più cruciale. Hè necessariu piazzari a nostra "ombra" in un pianu immaginariu dietro u testu. Per fà quessa, tene u mouse sopra u marcatore superiore di u centru è tirate in direzzione diretta.

Dopu à a fine, cliccate ENTER.

Dopu, avemu bisognu di fà chì a "ombra" pari à una ombra.

Esse in un stratu cù una ombra, chjamemu un stratu di correzione. "Livelli".

In a finestra di pruprietà (ùn ci hè micca bisognu di ricerca di pruprietà - appariranu automaticamente) avemu a "fascia" in u strettu di l'omu è u scuru in tuttu:

Unisci stratu "Livelli" cun un stratu cù una ombra. Per fà quessa, cliccate nantu à "Livelli" In a palette di strati, fate un clic-clic diritta è sceglite l'elemento "Combina cù u precedente".

Allora aghjuntu una maschera bianca à u stratu di l'ombra.

A scelta di un strumentu Gradientu, lineare, neri à bianchi.


Standu nantu à a maschera di u stratu, trascina u pendenza da cima à u fondu è simultanu da a destra à a sinistra. Duvà qualcosa di simu:


Dopu, l'ombra devia esse un pocu sfocata.

Aplica a maschera di u stratu cliccendu à u bottinu direttu di a mouse in a maschera è selezziunà l'elemento corrispondente.

Poi creete una copia di u stratu (CTRL + J) è andate à u menù "Filtratu - Sfocate - Sfocatura Gaussiana".

U rossu di u sfocu hè selezionatu basatu nantu à a dimensione di l'immagine.

Poi crea ancu una maschera bianca (per u stratu cun sfocatura), piglià u gradiente è traccia u strumentu longu la maschera, ma sta volta da u fondu up.

U passu finale hè di riduce a opacità per u stratu sottostante.

Ombra hè pronta.

Pussede tanta tecnica, è avè almenu una piccula capacità artistica, pudete descrivere una ombra abbastanza realistica da u sughjettu in Photoshop.