U prezzu di guardà i video in YouTube

Si sapi chì, in statu normali, i testatori di colonne in Excel sò designati cù e lettere latine. Ma, à un puntu, l'utente pò truvà chì e colonne sò micca marcate cù numeri. Questu pò avvenire per parechje ragioni: diversi generi di malfunzionamenti di u prugramma, e so azzioni involuntarie, a cambiazione deliberata di u visore da un altru utilizatore, etc. Ma, quantunque siano i motivi, se sente una situazione, a quistione di rinvistà a mostra di nomi di colonne à u statu standard diventa urgente. Scopemu cumu cambià i numeri di e lettere in Excel.

Opzioni per cambià a visualizzazione

Ci hè dui opzioni per portà u pannellu di coordinate à a forma usuale. Un di elli hè effettuatu per l'interfaccia di Excel, è a seconda include l'inserimentu di u cumpru manualmente aduprendu un codice. Considerà in più dettu i dui modi.

Metudu 1: aduprà l'interfaccia di u prugramma

U modu più faciule per cambià a visualizzazione di i nomi di colonne da i numeri à e lettere hè aduprà u set di strumentu direttu di u prugramma.

  1. Facendu a transizione à a tab "File".
  2. Si movenu à a sezione "Opzioni".
  3. In a finestra di configurazione di u prugramma chì si apre, andate in a sottusezzione "Formule".
  4. Dopu avè cambiatu in a parte centrali di a finestra, circà un blocu di regolazioni "U travagliu cù e formule". Circa u parametru "Link Style R1C1" deselezionate. Pressu u pulsante "OK" in fondo à a finestra.

Ora u nome di e colonne in u pannellu di coordinate abunterà a forma usuale, cioè, hè designata da e lettere.

Metudu 2: Usa Macro

A seconda opzione cum'è una soluzione à u prublema ci hè l'usu di una macro.

  1. Attiva u modu di sviluppatore nantu à a tape, s'ellu si hè scettatu. Per fà ciò, andate in tab "File". Next, cliccate nantu à l'iscrizzione "Opzioni".
  2. In a finestra chì si apre, selezziunate l'elemento Setup Ribbon. In a parte diritta di a finestra, selezziunate a casella "Sviluppatore". Pressu u pulsante "OK". Dunque, a modalità di sviluppatore hè attivata.
  3. Vai à la scheda "Sviluppatore". Pressu u pulsante "Visual Basic"chì hè situatu à u luntanu a più sinistra di u nastro in a scatula di impostazioni "Code". Ùn pudete micca effettuà queste azzioni nant'à u tape, ma scrivite puru u scelta di tastiera Alt + F11.
  4. Editor VBA si apre. Fighjate a scelta rapida Ctrl + G. Inserite u codice in a finestra aperta:

    Application.ReferenceStyle = xlA1

    Pressu u pulsante Enter.

Dopu sti azzioni, a visualizzazione di a lettera di i nomi di colonne di fogliu tornerà, rimpiazzanu a versione numerica.

Come si vede, un cambiamentu inattendu in u nomu di e coordinate di colonna da l'alfabetu à u numericu ùn deve micca cunfurmà l'utente. Tuttu hè assai faciule per tornà à u statu precedente cambendu i parametri di Excel. Hà un sensu aduprà l'opzione macro à u solo, perchè per qualchì ragu ùn pudete micca aduprà u metodo standard. Per esempiu, per via di un tipu di fallimentu. Pudete, naturalmente, applicà sta opzione per sperimentà, solu per vede cumu stu tipu di cambiamenti funziona in pratica.