Cume cambiate AHCI in IDE in BIOS

Bonu ghjornu.

Mi sò spessu dumandatu per cambià u parametru AHCI in IDE in u laptop BIOS (computer). U più spessu à chì quessa quandu:

- Verificate u discu duru di u prugramma informaticu Victoria (o simile). À propositu, tali chjamate eranu in unu di i me articuli:

- Installate u "vechju" Windows XP nantu à un laptop ridiculamente novu (se ùn cambiate micca u parametru, u laptop ùn vi vederà micca a vostra distribuzione di installazione).

Allora, in questu articulu vogliu analizzare stu prughjettu in più dettellu ...

Differenza tra AHCI è IDE, selezzione di modalità

Alcuni termini è cuncepti dopu in l'articolo sò simplificati per una spiegazione più simile :).

Un IDE hè un connettore obsoleto di 40 pin chì era ancu usatu per cunnesse i dischi righi, i drive è altri dispositivi. Oghje, in i computer moderni è in i portatili, stu connettore ùn hè micca usatu. È cusì significa chì a so popolarità hè caduta è sta modalità hè necessariu solu in certi casi rari (per esempio, se si decide di installà u vechju Windows XP OS).

U connettore IDE hè statu rimpiazzatu per SATA, chì supera IDE per via di a so vittura aumentata. AHCI hè un mode di operazione per i dispositivi SATA (per esempiu, i dischi) chì rende u so operazione normale.

Chì à sceglie?

Hè megliu à sceglie AHCI (se avete una sì è opzione. In i PC moderni, hè in ogni locu ...). Avete bisognu di sceglie IDE solu in casi specifici, per esempiu, se i piloti in SATA ùn sò micca “aghjustati” à u vostru sistema operativu di Windows.

E di sceglie a modalità IDE, cume si fate "forzà" un computer moderno à emulà u so travagliu, è questu sicuramente ùn porta micca à un aumento di performance. Cova, soprattuttu, se si tratta di un muderatore SSD moderno cù l'uso di cui, guadagnerete velocità in travagliu solu nantu à AHCI è solu nantu à SATA II / III. In altri casi, ùn pudete micca preoccupassi per a so installazione ...

Puderete leghje nantu à cume si scopra in chì modalità esce u vostru discu - in stu articulu:

Cume cambiate AHCI à IDE (per esempio, laptop TOSHIBA)

Per esempiu, piglià un marca di laptop più o menu moderna TOSHIBA L745 (à propositu, in parechji altri portatili, l'impostazione di u BIOS sarà simule!).

Per abilità u modalità IDE in esse, avete bisognu di fà u seguitu:

1) Andate in u BIOS di u laptop (cumu si faci ciò hè descrittu in u mo articulu precedente:

2) Poi, avete bisognu di truvà a scheda Sicurezza è cambia l'opzione Avvio Avvenutu à Disabled (ie, spegni).

3) Poi in la scheda Avanzata andate in u menu di Configurazione di u Sistema (screenshot sottu).

4) In a scheda Modu di Sata Controller, cambia u parametru AHCI in Compatibility (schermata sottu). A propositu, pudete dà cambiate u Modu di Boot di UEFI in CSM in a stissa rùbbrica (in modo da vene a scheda Sata Controller Mode).

In realtà, u modu di Compatibilità hè simile à a modalità IDE in urdinatori Toshiba (è ancu altre marche). E stringhe IDE ùn pò ricercà - ùn truverete micca!

Hè impurtante! In alcuni portatili (per esempiu, HP, Sony, ecc.), A modalità IDE ùn pò micca esse attivata affinchì i pruduttori anu severamente limitatu a funzionalità di u BIOS. In questo casu, ùn puderete micca installà i vecchi Windows in u laptop (tuttavia, ùn capiscaghju micca perchè per fà ciò - dopu à u fattu, u fabbricante ùn rilascia ancu i driver per u vecinu OS ... ).

Sì piglià un portatile "più vechju" (per esempiu, qualchì Acer) - cum'è in regula, u mutu hè ancu più simplici: basta à andà à la tabulazione Principale è vedete u Modu Sata in cui esiste duie modi: IDE è AHCI (basta sceglite quella chì avete bisognu, salvate e rettite u computer).

Nantu à st'articulu cunclusu, spergu chì avete facilmente passà un parametru à un altru. Avè un bonu travagliu!