A performance generale di u sistema, in particulare in a modalità multitasking, dipende fortamente da u numeru di core in u processore centrale. Pudete scopu quanti utilizanu un software di terze parti o usando metudi di Windows standard.
Informazione generale
A maiò parte di i trasformatori sò oghje 2-4 nucleari, ma ci sò mudelli costosi per computer di gioco è centri di dati per 6 o ancu 8 core. Nanzu, quandu a CPU abbia avutu solu un core, tutte e prestazioni eranu in frequenza, è u travagliu cù parechji prugrammi in u stissu tempu puderebbe "piantà" u OS.
Pudete determinà u numeru di core, è guardà a qualità di u so travagliu, aduprendu solu in Windows o prugrammi di terze parti (l'artìculu discuterà i più popolari).
Metodo 1: AIDA64
AIDA64 hè un prugramma famosa per monitorà e prestazioni di l'ordinatore è chì esegue vari test. U software hè pagatu, ma ci hè un periodu di prova, chì basta à truvà u numeru di core in a CPU. L'interfaccia AIDA64 hè pienu tradutta in rusa.
L'istruzione hè cum'è seguita:
- Aprite u prugramma è in a finestra principale vene à "Cunsigliu di sistema". A transizione pò esse fatta cù u menu di sinistra o l'icona in a finestra principale.
- Dopu, andate à "CPU". A disposizione hè simili.
- Ora scendite à u fondu di a finestra. U numeru di core è si pò vede in sezioni. "Multi CPU" è "Cunta di CPU". I nuclei sò numerati è sò nominati o "CPU # 1" nant'à "CPU 1 / Core 1" (dipende da u puntu cusì vedite l'infurmazioni).
Metudu 2: CPU-Z
CPU-Z hè un prugramma libaru chì ti permette di ottenere tutte l'infurmazioni di base nantu à i componenti di l'ordinatore. Hà una interfaccia simplici chè si traduce in russo.
Per scopre u numeru di nuclei chì utilizanu stu software, ghjustu scorreru. In a finestra principale, truvà in u fondu, in a parte diritta, l'oggetto "Cores". Di fronte à questu hè scrittu u numeru di core.
Metudu 3: Task Manager
Stu metudu hè adattu solu per i utilizatori di Windows 8, 8.1 e 10. Segui sti passi per scopre u numeru di core in stu modu:
- Aprite Task Manager. Per fà quessa, pudete aduprà u sistema di ricerca o a combinazione di tasti Ctrl + Shift + Esc.
- Ora andate in tab "Prestazione". A basse destra, truvate l'elemento. "Nucelli", contru di chì u numaru di core sarà scrittu.
Metudu 4: Manager di dispositivi
Stu metudu hè adattu per tutte e versioni di Windows. U serviziu, ci vole à ricordà chì, in certi processori da Intel, l'infurmazioni ponu micca esse data correttamente. U fattu hè chì e CPU Intel sentenu una tecnologia Hyper-threading, chì divide u nucleo di un prucessore in parechji threads, ciò chì migliora e prestazione. Ma à u listessu tempu "Manager di dispositivi" pò vede diversi fili in un core cum'è pochi core separati.
L'istruzione passo per passo hè simule:
- Andà à "Manager di dispositivi". Questu pò esse fattu cù "Pannello di cuntrollu"dove avete bisognu di mette in a sezione "Vede" (situatu in la parte superiore diritta) "Piccole Icone". Ora truvate in a lista generale "Manager di dispositivi".
- In "Manager di dispositivi" truvà a tab "Prucatrici" è aprite. U numeru di punti chì saranu in questu hè uguale à u numaru di core in u processore.
Indipindantmente ghjunghje u numeru di core in u processore centrale hè faciule. Pudete ancu semplicemente vede e specifiche in a documentazione per u computer / laptop, se avete à portu. O "google" u mudellu di u processore, se sapete.