3 alternative di iTunes


iTunes è un prugramu famoso chì serve per travaglià cù i dispositivi Apple in un computer. Purtroppu, stu prugramma ùn si pò distingue per a so operazione stabile (soprattuttu in i computer chì esistenu Windows), alta funzionalità è un'interfaccia chì ogni utilizatore capisce. Tuttavia, qualitie simili hannu analoghi iTunes.

Oghje, i sviluppatori offrenu à l'utenti cun numeru di sughjetti iTunes. Di norma, per travaglià cù tali attrezzi, avete bisognu di avè iTunes installatu, ma ùn avete ancu per lanciare stu sistema medicu, da allora analoghi utilizanu solu i so mezi per u travagliu indipendente.

iTools

Questu prugramma hè un veru coltellu eliziale per iPhone, iPad è iPod, è, secondu l'autore, hè u megliu analogue di iTunes per Windows.

U prugramma hà parechje funzioni addizionali, in più di u serie di attrezzi dispunibili in iTunes, trà i quali si merita in evidenza u gestore di file, l'abilità di piglià screenshot è registra video da u schermu, un attrezzu cumpletu per a creazione di suoni, u travagliu cù e fotografie, à un modu molto più pratticu per scarà i media dispositivo è ancu di più.

Scaricate u software iTools

iFunBox

Se avete avutu à cercà una alternativa à iTunes prima, allora sicuramente avete incontratu u prugramma iFunBox.

Questu strumentu hè u rimpiazzamentu più putente per a combinazione di media più diffusa, chì ti permette di copià vari tipi di media (musica, video, libri, ecc.) In u modu più cunnisciutu per l'utenti - semplicemente trascinendu è trascurendu.

A differenza di a soluzione di sopra, iFunBox ha u supportu di a lingua russa, tuttavia, a traduzzione hè scura, qualchì volta hè mischiatu cù Inglese è Cinese.

Scaricate iFunBox software

iExplorer

A differenza di i primi dui soluzioni, u prugramma hè pagatu, ma permette di aduprà a versione demo, per permesso di verificà e capacità di questu arnesi, cum'è un sostitu pienu di iTunes.

U prugramma hè dotatu di una interfaccia piacevule, in cui u stilu Apple hè visibile, chì facilità è faciose cuntrullà i dispositivi Apple, cume si faci in l'Esploratore di Windows. Tra i difetti, vale a voglia d'essa in evidenza a mancanza di una versione cù u supportu di a lingua russa, chì hè particolarmente critica, da u documentu chì u prugramma ùn hè micca libaru.

Scaricate u software iExplorer

Qualsiasi alternativa à iTunes permetterà di tornà à u modu usuale di cuntrullà u dispositivo - cum'è si faci in Windows Explorer. Quessi prugrammi sò nettamente inferiori à iTunes in u design di l'interfaccia, ma vitturevule assai in u numeru di possibili.