Installazione di Windows 10 in Mac

In stu manualu, passo per passo cumu installà Windows 10 in un Mac (iMac, Macbook, Mac Pro) in duie vie principali - cum'è un secondu sistema operativu chì pò esse seleziatu à l'iniziu, o per esecutà prugrami di Windows è aduprà e funzioni di stu sistema in u sistema operativo X.

Quale hè megliu? E raccomandazioni generali saranu i seguenti. Se avete bisognu di installà Windows 10 in un computer Mac o laptop per ingannà i ghjochi è assicurà i prestazioni massimi durante u travagliu, hè megliu aduprà a prima opzione. Se a vostra missione sia aduprà qualchi prugrammi di applicazione (ufficio, contabilità è altri) chì ùn sò micca dispunibili per OS X, ma in generale, preferite di travaglià nantu à l'OS di Apple, a seconda opzione sarà prubabilmente più pratica è abbastanza basta. Vede ancu: Cumu rimuovere Windows da Mac.

Cumu installà Windows 10 in un Mac cume un secondu sistema

Tutte e l'ultime versioni di Mac OS X anu strumenti cuccagnati per installà sistemi Windows in una partizione di dischi separata - Boot Camp Assistant. Pudete truvà u prugramma cù a ricerca di Spotlight o in "Programmi" - "Utilità".

Tuttu u vostru bisognu di installà Windows 10 in stu modu hè un'impresa cù u sistema (vede Cumu scaricà Windows 10, u seconda metà listatu in l'articolo hè adatta per Mac), un drive flash USB vuoto cù una capacità di 8 GB o più (è forse 4), è sufficiente SSD o spaziu di discu dur.

Lanciate l'utilità di l'Amministratore Boot Camp è cliccate Next. In a seconda finestra, "Selezzi azioni", selezziunate l'elementi "Crea un discu d'installazione Windows 7 o più recente" è "Installu Windows 7 o più recente". U puntu di download di u serviziu di Windows di Apple sarà marcatu automaticamente. Cliccate "Cummari".

In a prossima finestra, specifichi u caminu per a immagine di Windows 10 è selezziunate l'unità flash USB à a quale hè da esse registrata, i dati da essi saranu cancellati in u prucessu. Vede i particolari nantu à a prucedura: Unità flash USB di avvio di Windows 10 in Mac. Cliccate "Cummari".

In u prossimu tappa, duverete aspettà finu chì tutti i schedari di Windows necessarii sò copiati in u drive USB. In questu tappa, i piloti è i software ausiliari per a esecuzione di l'hardware Mac in l'ambiente di Windows saranu scaricati automaticamente da Internet è scritti in l'unità flash USB.

U passu successivu hè di creà una partizione separata per installà Windows 10 in un SSD o un discu dur. Ùn vi propiu micca d'attribuzione inferiore a 40 GB per sta sezione - è ghjè se ùn avete da dì ad installà grandi prugrammi per Windows in futuro.

Cliccate nantu à u pulsante "Install". U vostru Mac riavuta automaticamente è vi chiede di sceglie una unità da l'iniziu da. Selezziunate u drive "Windows" di Windows. Se, dopu avè riavvicinatu, u menu di selezzione di dispositivi di avvio ùn apareghje micca, torna à fassi manualmente mentre tene a sceglia di l'opzione (Alt).

U prucedimentu simplici di stallazione di Windows 10 in un computer inizia, in cui tuttu (cù l'eccezione di un passu) devi seguitu i passi descritti in l'installazione di l'istrue di Windows 10 da l'unità flash USB per l'opzione "installazione completa".

Un passu sfarente hè quandu sceglite una partizione per installà Windows 10 in un Mac, vi sarà informatu chì l'installazione in una partizione BOOTCAMP hè impossibile. Pudete cliccà nantu à u link "Personalizza" sottu à a lista di sezioni, è allora formattate sta sezione. Dopu a formattazione, l'installazione diventa disponibile, cliccate nantu à "Avanti". Pudete puru sguassà, selezziunate a zona dislocata chì si vede è cliccate "Avanti".

Ulteriori passi di installazione ùn sò micca differenti da e istruzioni di sopra. Se per qualchì ragu entri in OS X durante un riavrugghiu automaticu, pudete riavviare in u prugrammu di l'installazione da riavvicenendu tenendu tenendu u tastu Option (Alt), solu quessa sceglite un discu duru cù a firma "Windows" e micca Unità flash.

Quandu u sistema hè installatu è in esecuzione, l'installazione di i cumpi di Boot Camp per Windows 10 deve avè da cumincià automaticamente da l'unità flash USB, basta seguità le istruzzioni di installazione. Cusì, tutti i driver necessari è e utilità cumparate saranu installati automaticamente.

Se u lugiziu automaticu ùn esiste micca, allora aprite u cuntenutu di u drive flash aviazione in Windows 10, aprite a cartella BootCamp nant'à è usate u file setup.exe.

Quandu l'installazione hè cumpletata, l'icona di Boot Camp (probabilmente nascosta dietro u pulsu di a freccia in su) appare in a parte inferiore destra (in a zona di notificazioni di Windows 10), cù cui pudete personalizà u comportamentu di u pannellu tocatu di u vostru MacBook (per difettu, funziona in Windows Poichè ùn hè micca bè pratico in OS X), cambia u sistema di avvucamentu predefinitu è ​​ghjustu ripartitu in OS X.

Dopu à ritornu in OS X, per scaricà nant'à Windows 10 installatu torna, utilizza u computer o u laptop ripartiziu cù a tasa Option o Alt tenuta.

Nota: l'attivazione di Windows 10 in un Mac si svolge secondu e listessa regula per un PC, in più dettu - Attivazione di Windows 10. Nantu à a so lunghezza, cunnessione digitale di una licenza ottenuta aggiornendu a versione precedente di u OS o da Insider Preview prima di u liberu di Windows 10 in Boot Camp, ancu quandu si cambia à u dimensioni di una partizione o dopu resettatu un Mac. Hè Se avete avutu un Windows 10 attivatu attivatu in Boot Camp, pudete selezzià "I ùn ho micca una chjave" quandu dopu installate a chjave di u pruduttu, è dopu a cunnessione à Internet, l'attivazione accadrà automaticamente.

Usendu Windows 10 in Mac in Parallels Desktop

Windows 10 pò esse gestitu in Mac è OS X "induve" cù una macchina virtuale. Per fà ciò, ci hè una soluzione VirtualBox gratuita, ci sò dinò opzioni pagate, u più pratice è u più integratu cù Apple OS hè Parallels Desktop. In listessu tempu, ùn hè micca solu i più pratici, ma sicondu à i testi, hè ancu u più produttivu è dolce in relazione à e batterie MacBook.

Se sì un utilizatore abituale chì vulete fà esecuzione di prugrammi Windows in un Mac è travaglià comodamente cun elli senza capisce e complessità di l'impostazioni, questu hè l'unica opzione chì ponu raccomandare cù responsabilità, malgradu u so pagamentu.

Scaricate e prove libere di l'ultima versione di Parallels Desktop, o pudete sempre acquistà u subitu subitu nantu à u situ ufficiale in lingua russa //www.parallels.com/ru/. Ci truverete l'aiutu effettivu nantu à tutte e funzioni di u prugramma. Solo vi mostreraghju breve cumu installà Windows 10 in Parallels è cume si integra esattamente u sistema cù OS X.

Dopu avè installatu Parallels Desktop, avviate u prugramma è sceglite di creà una nova macchina virtuale (pudete fà cun a voce di menù "File").

Pudete scaricà Windows 10 direttamente da u situ di Microsoft cù u lugiziu, o selezziunate "Installu Windows o un altru OS da DVD o imagine", in stu casu pudete aduprà a vostra propria immagine ISO (opzioni addizionali, cum'è u trasferimentu di Windows da Boot Camp o da un PC, installazione di l'altri sistemi, in questu articulu ùn diceraghju micca).

Dopu avè selezionatu a maghjina, vi sarà richiesta di sceglie a regolazione automatica per u sistema installatu per a so portata - per i prugrammi di l'ufficiale o per i ghjochi.

Poi vi sarà dumandatu à furnisce una chjave di pruduttu (Windows 10 sarà installatu ancu se selezziunate l'elementu chì a chiave ùn richiede micca una chjave per sta versione di u sistema, ma avete bisognu di attivazione dopu), allora l'installazione cumincerà, alcuni di i passi chì sò eseguiti manualmente durante una semplice installazione pulita di Windows 10 per difettu, si ponenu in modalità automatica (a creazione d'un utente, l'installazione di i driver, a selezzione di partizioni, è altri).

Di conseguenza, si riceve un Windows 10 completamente operativu in u vostru sistema OS X, chì da difettu travaglia in modalità Coherence - chì hè, I prugrammi Windows si laniscinu da semplici Windows OS X, è quandu cliccate l'icona di a macchina virtuale in u Dock, u menu di Windows 10 Start si aprirà, ancu a zona di notificazioni sarà integrata.

In futuro, pudete cambià l'impostazioni di u funziunamentu di a macchina virtuale di Parallels, cumprendu ancu u lanciu di Windows 10 in modalità a schermu cumpletu, regolazione di l'impostazione di a tastiera, disattivazione di l'archiviazione di cartelle di OS X è di Windows (attivata per difettu) è molto di più. Se qualcosa in u prucessu hè micca chiaru, un aiutu abbastanza dettagliatu di u prugrammu aiuta.