Installate Google Chrome in Linux

Un di i navigatori più popolari in u mondu hè Google Chrome. Ùn tutti i utilizatori sò soddisfatti di u so travagliu a causa di u grandi consumu di risorse di sistema è micca per tuttu u sistema di gestione di tabulazione conveniente. Tuttavia, oghje ùn vulemu discuprà i vantaggi è l'inconvenienti di stu navigatore web, ma parlemu di a procedura per installazione in i sistemi operativi Linux kernel-based. Comu sapete, l'implementazione di sta missione hè significativamente diversa da a stessa piattaforma Windows, è cusì impieva una riflessione dettagliata.

Installate Google Chrome in Linux

Dopu, anu da suggerisce di cunnoscite due metudi diversi di stallà u navigatore in questione. Ognuni saranu più adatti in una situazione particulare, postu chì avete a possibilità di sceglie a assemblea è a versione da voi stessi, è dopu aghjunghjite tutti i componenti à u so OS. In pratica, in tutte e distribuzioni di Linux, questu prucessu hè u listessu, tranne chì, in unu di i modi, avete a scelta di un furmatu compatibile, per questo vi offremu una guida basata sull'ultima versione di Ubuntu.

Metudu 1: Installate u pacchetto da u situ ufficiale

Sul sito web ufficiali di Google per scaricà e versioni speciali di u navigatore, scritte per distribuzioni Linux. Duvete solu scaricà u pacchettu nantu à u vostru computer è fà una nova installazione. Passu per passo, questu travagliu assornisce à cusì:

Vai à a pagina di download di Google Chrome da u situ ufficiale

  1. Segui u ligame sopra à a pagina di download di Google Chrome è cliccate nantu à u pulsante "Scaricate Chrome".
  2. Selezziunu u formatu di u pacchettu da scaricà. E versioni appropriate di i sistemi operativi sò indicati in parentesi, allora ùn ci vole micca difficoltà cù sta. Dopu cliccate nant'à "Accetta i termini è l'installazione".
  3. Sceglite un locu per salvà u schedariu è aspettate chì u scaricatu sia cumpetitu.
  4. Ora pudete eseguire u pacchettu DEB o RPM scaricatu cù u strumentu standard di l'OS è cliccate nantu à u bottinu "Install". Quandu l'installazione hè cumpleta, lanciate u navigatore è cuminciate a travaglià cù sti.

Pudete familiarizzà cù i metudi di installazione di i pacchetti DEB o RPM in i nostri altri articuli, cliccendu nantu à i ligami sottu.

Per di più: Installazione di i pacchetti RPM / DEB in Ubuntu

Metudu 2: Terminal

L'utente ùn hà sempre l'accessu à u navigatore o hè capace di truvà un pacchettu adeguatu. In questu casu, una console standard ghjunghje à a salvezza, da u quali pudete scaricà è installà ogni applicazione nantu à a vostra distribuzione, ancu u browser web in questione.

  1. Inizià à fughjendu "Terminal" in ogni modu pratice.
  2. Scaricate u pacchettu di u furmatu desideratu da u situ ufficiale, aduprendu u cumandatusudo wget //dl.google.com/linux/direct/google-chrome-stable_current_amd64.debdove .debPò variare da.rpm, rispettivamente.
  3. Inserite a password per u vostru contu per attivà i diritti di u superusu. I caratteri ùn sò mai visualizati quandu digitanu, assicuratevi di truvà quì.
  4. Aspettate u download di tutti i schedari necessarii.
  5. Installate u pacchettu in u sistema cù u comandosudo dpkg -i --force-depends google-chrome-stable_current_amd64.deb.

Ci hè pussutu esse avutu chì u ligame cuntene solu u prefissu amd64, cusì significa chì e versioni scaricate sò compatibili solu cù i sistemi operativi 64-bit. Sta situazione hè da u fattu chì Google hà smettutu di trasmette a versione 32-bit dopu a custruzzioni 48.0.2564. Se vulete uttene esattamente a so, bisognu di fà un pocu di e altre azzioni:

  1. Avete bisognu di scaricà tutti i file da u repository di utilizatori, è questu hè fattu per u cumandatuwget //bbgentoo.ilb.ru/distfiles/google-chrome-stable_48.0.2564.116-1_i386.deb.
  2. Quandu ricevi un errore di risoluzione di dipendenza, scrive u comandosudo apt-get install -fè tuttu va bè fine.
  3. In alternativa, aghjuntivi manualmente dipendenze persudo apt-get install libxss1 libgconf2-4 libappindicator1 libindicator7.
  4. Dopu à quessa, cunfirma l'aggiunta di i nuovi file selezionendu l'opzione di risposta appropriata.
  5. U navigatore hè lanciatu cù u cumandatuGoogle Chrome.
  6. A pagina iniziale si apre da u quali l'iniziu cumparazione cù u navigatore web.

Installà diverse versioni di Chrome

Solu, mi vogliu evidenziare a capacità di installà diverse versioni di Google Chrome accantu à o selezziunate una stalla, una beta o un build per u sviluppatore. Tutte l'azione sò ancu eseguite à traversu "Terminal".

  1. Scaricate e chjavi speciali per e biblioteche scrivenduwget -q -O - //dl-ssl.google.com/linux/linux_signing_key.pub | sudo apt-key add -.
  2. E dopu, scaricate i schedari necessarii da u situ ufficiale -sudo sh -c 'echo "deb [arch = amd64] //dl.google.com/linux/chrome/deb/ stable main" >> /etc/apt/sources.list.d/google-chrome.list ".
  3. Aggiorna e librerie di sistema -sudo apt-get update.
  4. Inizià u prucessu di stallazione di a versione desiderata -sudo apt-get install google-chrome-stabledove google-chrome-stable pò esse rimpiazzatu dagoogle-chrome-betaogoogle-chrome-unstable.

Google Chrome hà dighjà una nova versione di Adobe Flash Player integrata, ma micca tutti l'usini Linux anu u travagliu bè. Avemu suggeritu di leggere l'altru artìculu nantu à u nostru situ web, induve avete trovu una guida dettagliata per l'addizioni di un plugin per u sistema è u browser in sè.

Vede ancu: Installazione di Adobe Flash Player in Linux

Comu pudete vede, i metudi di sopra sò diversi è permettenu di installà Google Chrome in Linux, basatu in e vostre preferenze è opzioni di distribuzione. Ùn ti cunsigliu micca a familiarizzà cù ogni opzione, è allora sceglite a più adatta per voi è seguite e istruzioni.