Chì hè a differenza trà e versioni di solite PS4 Pro è Slim

I console di ghjocu offrunu un'opportunità per immergerete in un gameplay eccitante cun grafica sonora è di alta qualità. Sony PlayStation e Xbox dividenu u mercatu di ghjocu è diventanu oghjettu di una continua cun disputa tra l'utenti. I vantaghji è l'inconvenienti di queste console, anu capitu u nostru materiale passatu. Quì ti spieghjaremu cumu a PS4 abituale differisce da e versioni Pro è Slim.

U cuntenutu

  • Cumu PS4 differisce da e versioni Pro è Slim
    • Tabella: Paramà di a versione Sony PlayStation 4
    • Video: revisione di e trè versioni di PS4

Cumu PS4 differisce da e versioni Pro è Slim

A console PS4 originale hè a console di a ottima generazione; e so vendite cumincianu in u 2013. Una cunsegna elegante è putente hà guadagnatu immediatamente u cori di i clienti cù a so putenza, grazie à chì hè diventatu pussibuli di ghjucà à 1080p. Da a console di a generazione precedente, era distinatu da una prestazione significativamente aumentata, una bona prestazione grafica, grazie chì a foto diventa ancu più chiara, i dettaglii grafichi crescenu.

Tre anni dopu, hà vistu a luce di una versione aggiornata di a console chjamata PS4 Slim. A so differenza da l'originale hè dighjà notevole in apparenza - a console hè assai più diluente di u so predeessore, ancu, hà cambiatu u design. E mudellu hè ancu cambiatu: a versione aggiornata è "più sottile" di a console hà un connettore HDMI, un novu standard Bluetooth è l'abilità di piglià Wi-Fi à una frequenza di 5 GHz.

PS4 Pro faci ancu micca à l'ulinu di u mudellu originale in termini di prestazione è di grafica. E so differenze sò in una maggiore potenza, grazie à a più bona overclock di a scheda video. Inoltre i bugs minori è l'errori di sistema sò stati rimossi, a console hà cuminciatu à travaglià più dolce è rapidamente.

Vede ancu i ghjochi Sony presentati à Tokyo Game Show 2018:

In a tabella in basso, pudete vede e similarità è e differenze di e trè versioni di e console nant'à altre.

Tabella: Paramà di a versione Sony PlayStation 4

Tipu di prefissuPS4PS4 ProPS4 Slim
CPUAMD Jaguar 8-core (x86-64)AMD Jaguar 8-core (x86-64)AMD Jaguar 8-core (x86-64)
GPUAMD Radeon (1.84 TFLOP)AMD Radeon (4.2 TFLOP)AMD Radeon (1.84 TFLOP)
HDD500 GB1 TB500 GB
A pussibilità di streaming in 4KNoNo
Scatula elettrica165 watt310 watts250 watt
PortiAV / HDMI 1.4HDMI 2.0HDMI 1.4
USB standardUSB 3.0 (x2)USB 3.0 (x3)USB 3.0 (x2)
Aiutu
PSVR
Sì estesi
A taglia di a console275x53x305 mm; Pesi 2,8 kg295x55x233 mm; peso 3.3 kg265x39x288 mm; pesate 2,10 kg

Video: revisione di e trè versioni di PS4

Scopri chì ghjochi PS4 sò in u primu 5 di più venduti:

Allora, chì di sti trè console à scegli? Sì vi piace a velocità è a fiducia, è ùn pudete micca preoccupà per salvà u spaziu - sentitevi liberu di sceglite u PS4 originale. Sì a priorità hè a compatibilità è a ligerezza di a console, oltre à a mancanza quasi completa di rumu durante u travagliu è u risparmiu d'energia, allora ghjustu optà per u PS4 Slim. È sì avete abituatu à aduprà funzionalità avanzate, prestazioni massime è compatibilità cù 4K TV, u supportu per a tecnologia HDR è assai altri miglioramenti sò impurtanti per voi, allora u più sofisticatu PS4 Pro hè ideale per voi. Di quantu di queste consolhe scelte, sarà bellu successu in ogni casu.