Funzionalità di a modalità di l'access point è a modalità router


Se avete bisognu di allargà l'oggettu in Photoshop, pudete aduprà u metodo di interpolazione. Questu metudu pò aumentà è riduce a maghjina originale. Ci sò parechje varianti di u metudu di interpolazione; un metodo differente permette d'ottenere un'impresa di certa qualità.

Per esempiu, l'operazione di aumentà a taglia di l'immagine originale aghjusta a creazione di pixel addizionali, chì a gamma di culori di cui u più vicinu i più vicinu à i pixel adiacenti.

In altre parole, se i pixel di biancu è biancu sò situati una à l 'a parte di a foto originale, cume a maghjina hè allargata, i nuovi pixel di grigio appariranu trà questi dui pixel. U prugramma determina u culore desideratu calcunendu u valore mediu di i pixel vicinu.

Metodi di Zoom di interpolazione

Punto speciale "Interpolazione" (Rilanciare l'immagine) hà parechji significati. Appariscenu quandu vi spostate u cursore di u mouse sopra a freccia chì punta à quellu parametru. Cunsiderà ogni sub.

1. "Sul prossimu" (Vicinu più vicinu)

Quandu l'elaborazione di a maghjina hè usata raramente, perchè a qualità di a copia spessa hè abbastanza male. Nant'à e immagini ingrandite, pudete truvà i posti in cui u prugramma hà fattu aghjuntu nuvuli pixel, questu hè influenzatu da l'essenza di u metudu per fà u scala U prugramma pone novu pixel quandu hè zoomatu copiando quelli vicinu.

2. "Bilinearu" (Bilinearu)

Dopu avè eseguitu a scala cù stu metudu, riceverà immagini di qualità media. Photoshop criarà i nuovi pixel ponendu calculà a culore media di i pixel adiacenti, dunque e transizioni di culori ùn saranu micca troppu cusì.

3. "Bicubic" (Bicubu)

Hè cunsigliatu di aduprarlo per aghjunghje leggermente a scala in Photoshop.

In Photoshop CS è più altu, invece di u metodo bicubicu standard, si pò truvà dui algoritmi: "Bicubic ironing" (Bicubu liscia) è "Bicubic clearer" (Bicubic più tagliente). U fighjulendu, pudete ottene nuove immagini ingrandite o ridotte cun un effettu ulteriore.

In u metodo bicubicu di creazione di novu pixel, si effettanu calcoli abbastanza cumplessi di a gamma di assai pixel adiacenti, ottenendu una bona qualità di l'immagine.

4. A stallazione bicubica. (Bicubu liscia)

Di solitu hè adupratu per portà una foto in Photoshop più vicinu, ma i posti induve i nuovi pixel sò stati aghjunti ùn sò chjaru.

5. "Bicubu più chjaru" (Bicubic più tagliente)

Questu metudu hè perfettu per allargà a foto, rendendu a foto chiara.

Un esempiu di applicazione di u valore "Bicubic ironing"

Imagine chì avemu una foto chì deve esse aumentata. Dimensione di l'immagine -
531 x 800 px cù permessu 300 dpi.

Per fà una operazione di zoom, avete bisognu di truvà in u menù "Immagine - Dimensione di l'immagine" (Immagine - Dimensione di l'immagine).

Qui avete bisognu di sceglie u subappellettu. "Bicubic ironing"è dopu cunvertite e dimensioni di l'imagine à percentuale.


Inizialmente, u documentu uriginale importa 100%. L'aumento di u documentu hè fattu in fasi.
Prima, aumentate a taglia di 10%. Per fà quessa, cambiate u parametru di l'imagine cù 100 a 110%. Merite di considerà chì quandu si cambia a larghezza, u prugramma regula automaticamente l'altezza desiderata. Per salvà a nova taglia, preme u pulsante. "OK".

Ora a dimensione di l'imagine hè 584 x 880 px.

In questo modu, pudete zoomà quant'è avete bisognu. A chiarezza di l'immagine ingrandita dipende da assai fattori. E principali: a qualità, a risoluzione, a dimensione di l'immagine originale.

Hè difficiule di risponde à a quistione di cumu si pò zoomu per avè una foto di bona qualità. Questu pò esse scopu solu cù a cuminciatura di l'incremento cù u prugramma.